Η Jeep αλλάζει, εξηλεκτρίζεται, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της το Avenger έφτασε στη χώρα μας.
Είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά το νέο Jeep Avenger στο πλαίσιο της πανελλήνιας παρουσίασης που πραγματοποιήθηκε σε γνωστό ξενοδοχείο στο Λαγονήσι. Ήταν μάλιστα η πρώτη παρουσίαση της Stellantis από τη στιγμή που πέρασε στο νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς και έγινε παρουσία του επιχειρηματία Γιώργου Βασιλάκη.
Πρόκειται για το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Jeep. Είναι ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας B-SUV, που έρχεται να συμπληρώσει την παρουσία της μάρκας, στη 2η σε μέγεθος, κατηγορία της αγοράς.
Πρόκειται για ένα μοντέλο που έχει συμπαγείς διαστάσεις ο σχεδιασμός του είναι επικεντρωμένος σε τρεις τομείς: λειτουργικότητα, τεχνολογία, ικανότητες κίνησης σε κάθε έδαφος.
Εξωτερικά μεγάλη έμφαση έχει δοθεί στην προστασία του αμαξώματος από επαφές που συμβαίνουν είτε με χαμηλή ταχύτητα εντός πόλης, είτε σε off road διαδρομές. Τα περιμετρικά προστατευτικά και οι ποδιές εμπρός και πίσω, είναι μερικά μόνο από τα χαρακτηριστικά προστασίας του αμαξώματος που διαθέτει.
Εσωτερικά, προσφέρει άνεση και ευρυχωρία, χώρους για 5 επιβάτες με τις αποσκευές τους, 34lt αποθηκευτικών χώρων και τετραγωνισμένο χώρο αποσκευών, με όγκο 350lt και άνοιγμα 1m που εξασφαλίζει εύκολη φόρτωση.
Tο Avenger διαθέτει όλα τα σύγχρονα συστήματα δικτύωσης και δυνατότητα αναβάθμισης «over the air» για το λογισμικό του.
Στο ταμπλό εντυπωσιάζουν, τόσο ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με την οθόνη των 10,25’’, όσο και η οθόνη του συστήματος infotainment, επίσης των 10,25’’ που παρέχει την δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης και απεικόνισης ενός smartphone με την χρήση των εφαρμογών Android Auto & Apple Car play.
Eίναι εξοπλισμένο με πλήθος συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης όπως Διατήρηση πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας, αυτόνομο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης, αναγνώριση οδικής σήμανσης, cruise control, αναγνώριση κόπωσης του οδηγού, υποβοήθηση πάρκινγκ, έλεγχο τυφλών σημείων, κάμερα οπισθοπορείας, καθώς και αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2.
Ως γνήσιο τέκνο της Jeep διαθέτει γωνία ράμπας 20 μοιρών, γωνία προσέγγισης και αποχώρησης 20 μοιρών και 32 μοιρών αντίστοιχα και απόσταση από το έδαφος 20cm. Διαθέτει επίσης στον βασικό εξοπλισμό σύστημα ‘’select terrain’’ που προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα επιλογής 6 διαφορετικών προγραμμάτων κίνησης: ECO, NORMAL, SPORT, SAND, MUD και SNOW, εξασφαλίζοντάς έτσι σχεδόν απεριόριστες δυνατότητες κίνησης ανεξάρτητα με το οδόστρωμα και τις συνθήκες που επικρατούν.
Παίρνει κίνηση στον εμπρός άξονα από έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 156hp(115Kw) με μέγιστη ροπή 256Nm, μία μπαταρία χωρητικότητας 54KWh, (υψηλής τάσεως 400volt), που εξασφαλίζει στο Avenger αυτονομία 400km σε μικτές συνθήκες και έως 550km σε αστικές συνθήκες (WLTP). Περιλαμβάνει από την βασική έκδοση ενσωματωμένο φορτιστή τριφασικού ρεύματος ισχύος 11kw, και δυνατότητα φόρτισης σε ταχυφορτιστή ισχύος μέχρι 100Kw.
Σε αυτή την περίπτωση, το Jeep Avenger μπορεί να πάρει 30km αυτονομίας σε μόλις 3 λεπτά. Η γκάμα περιλαμβάνει τρείς εκδόσεις, LONGITUDE, ALTITUDE και SUMMIT, με υπερπλήρη εξοπλισμό και για τις τρείς.
Οι τιμές του νέου Avenger ξεκινούν από τις 30.700€ με κρατική επιδότηση για την έκδοση LONGITUDE, και φτάνουν τις 35.700€ με κρατική επιδότηση για την έκδοση SUMMIT.
Διαβάστε επίσης:
Για τσάι και ξύλα με το Raptor!