Ο πρόεδρος της Seat Wayne Griffiths ανακοίνωσε τη δημιουργία εργοστασίου για συναρμολόγησης στοιχείων μπαταρίας στο Martorell.
Είναι δεδομένο ότι δεν μπορεί να υπάρξει πλέον αυτοκινητοβιομηχανία χωρίς παράλληλη παραγωγή μπαταριών. Σ’ αυτό το πλαίσιο στο εμβληματικό εργοστάσιο της Seat στο Martorell γίνεται μια επιπλέον επένδυση 300 εκατομμύριων ευρώ για κατασκευή μπαταριών.
Ο πρόεδρος της εταιρείας δήλωσε σχετικά: «Η SEAT θα κατασκευάσει μια μονάδα συναρμολόγησης στοιχείων μπαταρίας εδώ στο Martorell. Σήμερα είναι μια πολύ σημαντική ημέρα, γιατί πλησιάζουμε όλο και περισσότερο στο σχέδιο μας που δεν είναι άλλο από αυτό του εξηλεκτρισμού. Αυτό το project θα εξασφαλίσει περισσότερες από 400 άμεσες θέσεις εργασίας και 100 έμμεσες.
Θα επενδύσουμε επιπρόσθετα 300 εκατομμύρια ευρώ για να χτίσουμε αυτή τη μονάδα, η οποία θα χρησιμοποιηθεί για να συναρμολογεί κυψέλες που η PowerCo θα κατασκευάσει στο giga factory στo Σαγούντο στη Βαλένθια.
Το εργοστάσιο θα καλύψει μια περιοχή 64.000τ.μ., ισοδύναμη με εννιά γήπεδα ποδοσφαίρου. Θα είναι συνδεδεμένο με το Workshop 10, όπου θα κατασκευάσουμε κάποια από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα του Volkswagen Group, συμπεριλαμβανομένου του CUPRA Raval. Αυτό θα μας βοηθήσει να αξιοποιήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο διαδικασίες logistics και να μειώσουμε τα ίχνη άνθρακα.
Η κατασκευή θα ξεκινήσει μέσα στις επόμενες εβδομάδες και είναι προγραμματισμένη να ολοκληρωθεί το 2025. Αυτή η μονάδα είναι θεμελιώδης για την εταιρία μας και θα δώσει ώθηση για να κατασκευάζουμε οχήματα και από δεύτερη πλατφόρμα στο Martorell. Η SEAT και το Volkswagen Group επενδύουν τεράστιους πόρους με στόχο τη βιώσιμη κινητικότητα. Η φιλοδοξία μας είναι να μετατρέψουμε την Ισπανία σε κόμβο ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη.
Τα ισπανικά και ευρωπαϊκά ιδρύματα πρέπει να πειστούν και να προετοιμαστούν για αυτό. Θα πρέπει να δημιουργηθεί ένα θεσμοθετημένο πλαίσιο που θα εξασφαλίσει επενδύσεις στον κλάδο μας και θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα. Είναι σημαντική τόσο η ιδιωτική όσο και η δημόσια συνεργασία προκειμένου να επιτευχθεί αυτή η μετάβαση και η Ισπανία έχει ήδη κάνει βήματα σε αυτή την κατεύθυνση.
Για παράδειγμα, το μέτρο της κυβέρνησης να προσφέρει 15% μείωση φόρου εισοδήματος για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, είναι μια πρωτοβουλία που πρέπει να συνδυαστεί με περισσότερες επενδύσεις προκειμένου να επεκταθούν οι υποδομές σταθμών φόρτισης.
Επενδύουμε 10 δισεκατομμύρια ευρώ – η μεγαλύτερη βιομηχανική επένδυση στην ιστορία της Ισπανίας – στην ηλεκτροκίνηση της χώρας, δημιουργούμε χιλιάδες θέσεις εργασίας και διατηρούμε την ανταγωνιστικότητα της χώρας.
Θέλω να ευχαριστήσω όλους εκείνους που εργάζονται πάνω σε αυτό προκειμένου να πραγματοποιηθούν τα σχέδιά μας: τις δημόσιες διοικήσεις, τις συνδικαλιστικές οργανώσεις, τους εργαζομένους και τους συνεργάτες μας. Μαζί τοποθετούμε την Ισπανία πάνω σε ηλεκτρικούς τροχούς».
Οι κατασκευάστριες εταιρείες επενδύουν όλα τους τα χρήματα στην ηλεκτροκίνηση. Έχουν πάψει να εξελίσσουν τους θερμικούς κινητήρες και μέσα στην επόμενη δεκαετία θα πάψουν και την παραγωγή τους. Η μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα είναι μια τεράστια αλλαγή και ταυτόχρονα μια γιγάντια επένδυση.
Διαβάστε επίσης:
Porsche: Tom Targa και Tina Turbo!
Επίσκεψη του CEO της Opel στην Ελλάδα
Nissan-Renault: Έτοιμες να ανακοινώσουν νέα συμφωνία συνεργασίας – Οι αλλαγές
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΗΠΑ: Άγνωστα παραμένουν τα κίνητρα της 15χρονης που άνοιξε πυρ σε σχολείο στο Ουισκόνσιν
- Ανδρέας Παναγιωτόπουλος: Έκανα λάθος. Είμαι έτοιμος να δεχθώ όποια κύρωση αντιστοιχεί στον ΚΟΚ
- Η ΠΝΟ αντιδρά στην τροποποίηση του κανονισμού για τα ταχύπλοα πλοία
- ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή: Ανακοινώθηκε η υποχρεωτική δημόσια πρόταση της Masdar – Στα 20 ευρώ/μετοχή το προσφερόμενο αντάλλαγμα