ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Η Συμφωνία προβλέπει την ουσιαστική αύξηση της ετήσιας χρηματοδότησης του Ο.Σ.Ε. από 45 εκατ. ευρώ σε 75 εκατ. ευρώ, προκειμένου να εξασφαλισθούν οι αναγκαίοι πόροι για τη συντήρηση και εύρυθμη λειτουργία του δικτύου.
Η ενίσχυση της κρατικής χρηματοδότησηςπρος τον Ο.Σ.Ε σηματοδοτεί την ευκαιρία ουσιαστικής αναβάθμισης και αναπτυξιακής ώθησης των σιδηροδρομικών υποδομών στη χώρα μας.
Παράλληλα, θέτει την υποχρέωση τήρησης ενός αποτελεσματικού και λειτουργικού πλέγματος εποπτείας, λογοδοσίας, μετρήσιμων αποτελεσμάτων του Ο.Σ.Ε., διασφαλίζοντας έτσι και έναντι της Πολιτείας και κυρίως έναντι των ελλήνων πολιτών, ένα και μόνο πράγμα, ασφαλείς και αξιόπιστες σιδηροδρομικές υπηρεσίες.
Στην ίδια κατεύθυνση, με επιστολή του προς την Εταιρεία, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας επεσήμανε τη σημασία άμεσης εφαρμογής εκ μέρους της, των προβλέψεων περί εταιρικής διακυβέρνησης των ανωνύμων εταιρειών του Δημοσίου, οι οποίες, μεταξύ άλλων, προβλέπουν συγκεκριμένες ρυθμίσεις περί κατάρτισης στρατηγικού και επιχειρησιακού σχεδίου, καθώς επίσης και περί άσκησης εσωτερικού ελέγχου.
Διαβάστε επίσης:
Υπουργείο Υποδομών: Στην τελική ευθεία τα πράσινα λεωφορεία – Πότε έρχονται σε ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ
ΔΕΣΦΑ: Τι αλλάζει στις ταρίφες – Πόσο επηρεάζει τις τιμές
Dynagas (Γιώργος Προκοπίου): Επιπλέον έσοδα 270 εκατ. δολαρίων από την ναύλωση δύο πλοίων LNG
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Bright Academy: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο για τον σχολικό εκφοβισμό
- Μαρινάκης: Δεν νομίζω να φτάσουμε σε σημείο διαγραφής Καραμανλή – Τοποθετείται πάντα με ευπρέπεια
- Νίκος Χαρδαλιάς: Ζητά τη δημιουργία ενός νέου Ευρωπαϊκού Ταμείου για τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής
- ΚΡΙ-ΚΡΙ: Αγορά 2.750 ιδίων μετοχών