ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Περιεχόμενα
Σε ένα ακόμα βήμα προς την ολοκλήρωση του μετασχηματισμού του προχώρησε ο ΟΤΕ, αφού όπως ανακοινώθηκε χθες, ξεκινούν οι διαδικασίες απορρόφησης της Cosmote, κάνοντας παράλληλα πράξη τη δέσμευση του Μιχάλη Τσαμάζ, για έναν νέο ΟΤΕ, όταν το 2010 ανέλαβε καθήκοντα Διευθύνοντος Συμβούλου.
Στην πράξη, δεν αναμένεται να γίνουν φοβερές αλλαγές. Το brand της Cosmote παραμένει. Ωστόσο, αυτή η κίνηση, λύνει τα χέρια της διοίκησης αλλά και των εργαζομένων σε πολλά «βαρίδια» του παρελθόντος.
Στόχος είναι η απόκτηση ορθολογικότερης λειτουργικής δομής, ευελιξίας και εξειδίκευσης των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το γεγονός ότι υπήρχαν δύο Διοικητικά Συμβούλια, άλλο για τον ΟΤΕ, ξεχωριστό για την Cosmote. Πλέον, μετά την ολοκλήρωση της απορρόφησης, θα υπάρχει ένα κοινό ΔΣ, γεγονός που θα διευκολύνει πολύ τις αποφάσεις της διοίκησης, τις μεταρρυθμίσεις που θέλει να περάσει, οδηγώντας φυσικά και σε μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.
Οι διαδικασίες ήδη τρέχουν, με την απορρόφηση, όπως αναφέρεται και στην ανακοίνωση, να ολοκληρώνεται το Ιανουάριο του 2023.
Η στρατηγική για τον μετασχηματισμό του ΟΤΕ
Ο ριζικός μετασχηματισμός του ομίλου, ήταν ένα από τα βασικά στοιχήματα του κ. Μιχάλη Τσαμάζ, όταν ανέλαβε χρέη CEO στον ΟΤΕ.
Το 2010 ο τομέας σταθερής τηλεφωνίας του ΟΤΕ είχε «παγιδευτεί» σε έναν φαύλο κύκλο χαμηλής ανταγωνιστικότητας λόγω χαμηλών επιδόσεων, εχθρικού ρυθμιστικού περιβάλλοντος και σκληρού ανταγωνισμού. Σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση και την αδυναμία άντλησης κεφαλαίων από την αγορά, ο Όμιλος ήταν σε δύσκολη θέση και χρειαζόταν αλλαγές.
Σημείο αναφοράς υπήρξε η καθιέρωση του brand της Cosmote, που μέχρι σήμερα βάσει στοιχείων, έχει τον μεγαλύτερο αριθμό πελατών, τόσο σε σταθερή και ίντερνετ, αλλά και σε κινητή και συνδρομητική τηλεόραση.
Όπως έχει πει ο ίδιος ο κ. Τσαμάζ, «το πρόγραμμα ψηφιακού μετασχηματισμού του Ομίλου έχει ξεκινήσει ήδη από το 2016 και κινείται σε τρεις κατευθύνσεις: την εμπειρία του πελάτη, τα δίκτυα και την εσωτερική λειτουργία του. Σε συνδυασμό με τα υπερσύγχρονα δίκτυά μας και τα έργα Information & Communication Technology (ICT) που υλοποιούμε, είμαστε σήμερα δύναμη ψηφιακού μετασχηματισμού για την κοινωνία, τις επιχειρήσεις και τη χώρα. Στόχος μας είναι το 2030 θέλουμε να μετατρέψουμε τον ΟΤΕ στην εταιρεία τεχνολογίας του μέλλοντος».
Το brand Cosmote
Η Cosmote αποτελεί βάσει αριθμών, το μεγαλύτερο brand στις τηλεπικοινωνίες, καθώς σύμφωνα με τα τελευταία οικονομικά στοιχεία του ΟΤΕ, συνεισφέρει σημαντικά στα συνολικά κέρδη του ομίλου.
Το πρώτο τρίμηνο του έτους ο ΟΤΕ είχε 2.701.315 συνδέσεις σταθερής τηλεφωνίας και 7.345.239 πελάτες κινητής. Εκ των οποίων οι 4.348.004 ήταν στην καρτοκινητή και 2.997.235 στα συμβόλαια, καταγράφοντας μια συνολική αύξηση +2,3% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.
Έτσι, τα έσοδα από υπηρεσίες κινητής στην Ελλάδα αυξήθηκαν σημαντικά, κατά 2,7% στο τρίμηνο, ενώ ανοδικά κινήθηκαν τα έσοδα από υπηρεσίες συμβολαίου αλλά και καρτοκινητής, ως αποτέλεσμα της επιτυχημένης προώθησης των υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας του ΟΤΕ, των τιμολογιακών πρωτοβουλιών, αλλά και της αυξανόμενης ζήτησης υπηρεσιών υψηλότερης αξίας.
Παράλληλα, η Cosmote είναι πρώτη και στην συνδρομητική τηλεόραση, καθώς το πρώτο τρίμηνο είχε 648.531 συνδρομητές, έναντι 636.504 το πρώτο τρίμηνο του 2022.
Διαβάστε επίσης:
Μιχάλης Τσαμάζ De Profundis: Τα εφτά μαθήματα ζωής
Μιχάλης Τσαμάζ (ΟΤΕ): Έχουμε ευθύνη να κάνουμε την υπέρβαση – Απολογισμός Βιώσιμης Ανάπτυξης
Μιχάλης Τσαμάζ: Σενάρια απόσυρσης από την Ρουμανία εξετάζει ο ΟΤΕ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Διαταράσσει την Ευρώπη το ένταλμα σύλληψης Νετανιάχου: Η Γερμανία εξετάζει τις συνέπειες – Ο Όρμπαν τον καλεί στην Ουγγαρία
- Παρουσίαση του νέου Skoda Elroq
- Αριστείδης Πίττας: Η EuroDry ενισχύει τον στόλο της με δύο σύγχρονα ultramax
- Θεοδωρικάκος, ενόψει Black Friday: Ελέγχονται πάνω από 100 μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων – Αφορούν πάνω από 10.000 κωδικούς»