Οι 18
Χθες η αγορά των μετοχών είχε κάποια σκαμπανεβάσματα και τελικά ο Γενικός Δείκτης υποχώρησε κατά 0,20% στις 1.321 μονάδες.
Νέα υψηλά 52 εβδομάδων είχαμε για 18 μετοχές, μεταξύ αυτών την Alpha Bank ΑΛΦΑ 0% 1,68 την JUMBO ΜΠΕΛΑ 0,39% 25,44 την AEGEAN AIR ΑΡΑΙΓ -0,25% 12,07 την Ελλάκτωρ ΕΛΛΑΚΤΩΡ 0% 2,60 την ΠΡΕΜΙΑ ΠΡΕΜΙΑ 0% 1,18 την QUEST ΚΟΥΕΣ 0,56% 5,34 την Αλουμύλ Μυλωνάς ΑΛΜΥ 0,72% 2,79 και την SPACE HELLAS.
Επίσης και η ΛΑΜΨΑ που είχε κεφαλαιοποίηση 600 εκατ. ευρώ έκανε νέα υψηλά, αλλά η μετοχή είχε σχεδόν μηδαμινή συναλλακτική δραστηριότητα, μόλις 365 τεμάχια.
SCOPE ratings: Το μυστικό της Λαγκάρντ
Στις 4 Αυγούστου καλείται ο γερμανικός οίκος αξιολόγησης, Scope, να αξιολογήσει την ελληνική οικονομία και κυρίως να δείξει εάν μπορεί να αποτελέσει εκ νέου τον πρώτο οίκο που θα σημάνει πλέον την επιστροφή της χώρας στο καθεστώς της επενδυτικής βαθμίδας.
Όμως προσέξτε ένα ιδιαίτερα κρίσιμο σημείο.
Τις τελευταίες ημέρες στην αγορά, συζητείται ότι η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) στις 27 Ιουλίου, ίσως εντάξει τον γερμανικό οίκο αξιολόγησης, στο poll των οίκων που είναι επιλέξιμοι, έτσι ώστε να την λαμβάνει υπ’ οψιν, όπως την Fitch, την S&P, την Moody’s και την DBRS.
Εάν γίνει κάτι τέτοιο άπαντες αντιλαμβάνεστε τη βαρύτητα της απόφασης της SCOPE RATINGS για την Ελλάδα στις αρχές Αυγούστου.
Ο WISEMAN ρώτησε στα κεντρικά της EKT εάν θα ληφθεί κάποια απόφαση σε λίγες ημέρες, αλλά η απάντηση ήταν μάλλον «θολή».
Φυσικά ουδείς μπορεί να προεξοφλήσει τις αποφάσεις της Ευρωπαίας τραπεζίτισσας, της Κριστίν Λαγκαρντ.
Σε κάθε περίπτωση η απόφαση της SCOPE Ratings είναι σημαντική για την Ελλάδα.
AEGEAN: Νέα υψηλή πτήση
Χθες η Ambrosia Capital ξεκίνησε την κάλυψη της Aegean Airlines, της μεγαλύτερης αεροπορικής εταιρείας στην Ελλάδα, με τιμή στόχο τα €15,9 ευρώ και σύσταση αγοράς (buy).
Η μετοχή προς το απόγευμα «έπιασε » νέο υψηλό 52 εβδομάδων στα 12 ευρώ εάν και τελικά έκλεισε στα 11,90 με όγκο συναλλαγών 151.000 τεμάχια.
H Αegean είναι τοποθετημένη σε μια αναπτυσσόμενη τουριστική βιομηχανία με αποτελεσματική βάση κόστους και νέα επένδυση σε στόλο νέας γενιάς.
Η Ambrosia Capital πιστεύει ότι οι μετοχές θα επωφεληθούν από τα ακόλουθα βασικά σημεία:
1) Την εύρωστη τουριστική ζήτηση που θα αυξήσει τους επιβάτες της Aegean κατά 21% φέτος και θα φτάσει το επίπεδο του 2019 με ετήσια αύξηση 10% για την περίοδο 2022-2025,
2) Την υποχρεωτική πειθαρχία στη χωρητικότητα, χάρη στα ζητήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας, στον κλάδο σε συνδυασμό με την ισχυρή ζήτηση για τη στήριξη των αποδόσεων/ναύλων,
3) Το ανταγωνιστικό κόστος έναντι των ανταγωνιστών για τη στήριξη της κερδοφορίας και της ανάπτυξης.
Η δωδεκάμηνη τιμή στόχος στα €15,90 ευρώ προσφέρει 43% περιθώριο ανόδου.
Η Aegean διαπραγματεύεται με πολλαπλασιαστή P/E (επαναλαμβανόμενο) 6,8 φορές / 6,2 φορές για το 2023/2024, γεγονός που συνεπάγεται έκπτωση 21%/7% σε σχέση με τους ανταγωνιστές της.
Ο Ιωάννου και οι γρίφοι μιας εσωτερικής πώλησης μετοχών της Άβαξ
Πριν καλά-καλά στεγνώσει το μελάνι της… κάθετης, πρόσφατης διάψευσης των σεναρίων που κλωθογυρίζουν στην αγορά περί εξαγοράς της Άβαξ, ήρθε στο προσκήνιο της επικαιρότητας μια κίνηση-γρίφος στα μετοχικά ενδότερα της κατασκευαστικής εταιρείας. Η μετοχή της οποίας έχει κάνει μια εντυπωσιακή κούρσα στο χρηματιστήριο, με την τιμή της να ενισχύεται κατά… 136% σε χρονικό ορίζοντα 12μηνου.
Από τη θέση του βασικού μετόχου και Προέδρου της Άβαξ, ο Χρήστος Ιωάννου αποφάσισε να ανακατέψει λίγο την τράπουλα.
Μεταβιβάζοντας 2.200.000 μετοχές που αντιστοιχούν στο 1,524% της εταιρείας.
Με συνέπεια το ποσοστό του, που είναι «σπαστό» σε ένα πλέγμα κυπριακών εταιρειών, να υποχωρήσει στο 31,83%.
Από τις μετοχές αυτές, το μεγαλύτερο κομμάτι τους (1.300.000) αγοράστηκε μέσω εταιρείας που εδρεύει στην Κύπρο, από τον Αναπληρωτή Πρόεδρο, Κωνσταντίνο Κουβαρά.
Μια άλλη κυπριακή εταιρεία, συμφερόντων του CEO της κατασκευαστικής Κωνσταντίνου Μιτζάλη, αγόρασε τις υπόλοιπες 900.000 μετοχές.
Το αντίτιμο της μεταβίβασης δεν έγινε γνωστό, καθώς όπως όλα δείχνουν πρόκειται για εξωχρηματιστηριακή συναλλαγή.
Την ημέρα που έγινε αυτή (11 Ιουλίου) η μετοχή είχε κλείσει στα 1,60 ευρώ, με συνέπεια η αγοραία αξία του «πακέτου» που παραχωρήθηκε να αντιστοιχεί σε 3,52 εκατ. ευρώ.
Όντας άγνωστο αν υπήρξε και κάποιο discount (έκπτωση) επί της τιμής.
Για ποιο λόγο, όμως μπορεί να πούλησε ο Χρήστος Ιωάννου;
Ήθελε άραγε προσωπικά τα μετρητά για δικούς του λόγους;
Είχε κάτι άλλο στο μυαλό του, ή ενδεχομένως οι μετοχές που εκποιήθηκαν να συνιστούσαν μερίδιο κάποιου άλλου μέλους της οικογενείας του;
Από την άλλη, η ίδια αίσθηση του γρίφου υπάρχει και στην πλευρά των αγοραστών.
Για ποιο λόγο να αγοράσουν τις μετοχές από το προεδρικό χαρτοφυλάκιο;
Όταν μάλιστα δεν κάνουν ουσιώδη διαφορά στις θέσεις που ήδη κατέχουν.
Όπως προκύπτει από την τελευταία παρουσίαση που είχε γίνει στην Ένωση θεσμικών, το ποσοστό που κατείχε η οικογένεια Κουβαρά στην Άβαξ ήταν 9,1%.
Και μετά από την αγορά αυξάνεται κατά 0,90% και πηγαίνει στο 10%.
Από την άλλη πλευρά στο χαρτοφυλάκιο Μιτζάλη υπήρχε το 19,8% το οποίο και ενισχύεται κατά 0,62% και πηγαίνει στο 20,42%.
Ίσως οι αγορές από την πλευρά του διδύμου των διοικητικών στελεχών να είχαν… βαθύτερο νόημα αν επρόκειτο για άσκηση προτιμησιακού δικαιώματος.
Κάτι που ουδείς γνωρίζει αν ευσταθεί ή όχι.
Το σίγουρο είναι ότι οι μετοχές πουλήθηκαν, αφού πρώτα ο Χρήστος Ιωάννου εισέπραξε το μέρισμα των 0,07 ευρώ ανά μετοχή.
Το να μην υπάρχει κανένας απολύτως λόγος και να ξύπνησαν ένα πρωί και οι τρεις τους με την ιδέα της εσωτερικής φύσεως αγοραπωλησία μετοχών, ανάγεται ασφαλώς στη σφαίρα του αοράτου.
Σε ό,τι αφορά τους γρίφους και την όποια «ομπρέλα προστασίας» μπορεί να παρέχουν οι εδρεύουσες στην Κύπρο εταιρείες, ενδέχεται να απαντηθούν με το πέρασμα του χρόνου…
Η Galli και ο ΔΕΣΦΑ
Η ισχυρή CEO του ΔΕΣΦΑ, Maria Rita Galli δεν επηρεάστηκε από τα προβλήματα με τη δικαιοσύνη που έχει ο σύζυγός της, και χαίρει της απόλυτης εμπιστοσύνης της ιταλικής εταιρείας SNAM, που είναι πολύ ικανοποιημένη από την επιτυχημένη πορεία της και τον τρόπο που ηγείται η κυρία Galli στον ελληνικό ΔΕΣΦΑ.
Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με την πρόσφατη περιπέτεια του συζύγου της, η Διευθύνουσα Σύμβουλος του ΔΕΣΦΑ, Maria Rita Galli, τόνισε ότι δεν έχει τίποτα να πει για κάτι που αφορά τρίτο πρόσωπο, και τόνισε ότι είναι κάτι που δεν επηρεάζει τη θέση της, και την εταιρεία της και η ίδια συνεχίζει τη δουλειά της απρόσκοπτα.
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Τα πρόστιμα της Λαζαράκου
«Παγανιά» έχει βγει η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς και η πρόεδρος Βασιλική Λαζαράκου, το τελευταίο διάστημα και ξεψαχνίζει τις εισηγμένες για θέματα που άπτονται της εταιρικής διακυβέρνησης.
Πολλές εταιρείες έχουν μείνει πίσω, λες και ζούμε στην εποχή που οι υπάλληλοι στα λογιστήρια φορούσαν τα μαύρα μανίκια στα πουκάμισά τους.
Ο λόγος για την ιστορική Εριουργία Τρία Άλφα, που ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Δημήτρης Εφραίμογλου δέχθηκε πρόστιμο 3.000 ευρώ και ο Κωνσταντίνος Αρεταίος, πρόεδρος της Επιτροπής Ελέγχου που, επίσης, δέχθηκε πρόστιμο 3.000 ευρώ.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι παρά την υποτίθεται ανεξαρτησία της επιτροπής ελέγχου, οι παρεμβάσεις της διοίκησης και των μετόχων της οικογένειας Εφραίμογλου ήταν μεγάλες.
Τα 100.000 ευρώ του Τσινάβου
Από τη διανομή των κερδών της Κρι Κρι, 6,6 εκατ. ευρώ αποτελούν μέρισμα.
Επίσης, η γενική συνέλευση της εταιρείας, αποφάσισε ότι άλλες 480 χιλιάδες ευρώ θα διανεμηθούν στα μέλη του διοικητικού συμβουλίου ως αμοιβές.
Ταυτόχρονα, διαβάζουμε ότι προεγκρίθηκαν και συνολικές μεικτές αποδοχές που θα καταβληθούν στα μέλη του Δ.Σ. της σερραϊκής γαλακτοβιομηχανίας ύψους 100 χιλιάδων ευρώ.
Κιμπάρης ο βασικός μέτοχος και επικεφαλής κ. Τσινάβος, αν και το 2022 δεν ήταν καλή χρονιά…
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στα 20,7 ευρώ
Στα 20,7 ευρώ από 17 ευρώ πριν η τιμή στόχος που δίνει η Πειραιώς Χρηματιστηριακή για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ θεωρώντας ότι πρόκειται για μία μετοχή που όταν την αγοράζει κανείς, στην ουσία αγοράζει την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας.
Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είναι ο μεγαλύτερος παίχτης στις κατασκευές, σύμφωνα με το report, με το χαρτοφυλάκιο των παραχωρήσεων να αποτιμάται σε 1 δισ. ευρώ που σε συνδυασμό με Καστέλι και Εγνατία και την αύξηση του μερίσματος από άλλες ώριμες παραχωρήσεις ο όμιλος του Γιώργου Περιστέρη θα εξασφαλίζει μερίσματα 160 εκατ. ευρώ από το 2027 μέχρι και το τέλος των παραχωρήσεων το 2056!
Μάλιστα, «με βάση τις νέες εκτιμήσεις, η μητρική εταιρεία θα λάβει περίπου 150 εκατ. σε μερίσματα και επιστροφές κεφαλαίου αυτό τον χρόνο τα οποία σε συνδυασμό με τα 600 εκατ. μετρητά στο ταμείο είναι παραπάνω από αρκετά να καλύψουν τις υψηλές επενδύσεις των επόμενων περιόδων ύψους 400 εκατ. αλλά και τα μερίσματα στους μετόχους (περιλαμβάνοντας και επαναγορές) ύψους 45 εκατ. ευρώ.
Την περίοδο 2024-29, η μητρική αναμένεται να λάβει συνολικά 1,5 δισ. ευρώ από μερίσματα και επιστροφές κεφαλαίου, επιτρέποντας την άνετη κάλυψη των υποχρεώσεων και προσφέροντας αρκετό χώρο για αύξηση μερισμάτων (εκτιμάται 20% τον χρόνο) και νέες επενδύσεις».
Κλείσιμο στα 14,38, όταν φέτος έχει γράψει και πολυετή υψηλά στα 14,64, με την κεφαλαιοποίηση πέριξ του 1,5 δισ. ευρώ.
Σκυλακάκης: Yπογράφει γρήγορα για επέκταση του αγωγού ΤΑΡ…
Στα γρήγορα υπέγραψε ο ΥΠΕΝ Θόδωρος Σκυλακάκης την επέκταση του σταθμού συμπίεσης με την εγκατάσταση επιπλέον μονάδων στους Κήπους, στο πλαίσιο της επαύξησης της δυναμικότητας του TAP, για την επέκταση του αγωγού Trans Atlantic Pipeline (TAP), του αγωγού που μεταφέρει αζερικό αέριο μέσω Τουρκίας και Ελλάδας στην Ιταλία.
Η απόφαση, που είχε καθυστερήσει λίγο, αναγκαστικά λόγω «παρεμβολής» της υπηρεσιακής κυβέρνησης δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης και η διαχειρίστρια εταιρεία TAP AG, πήρε την πολυπόθητη πενταετή άδεια για την Επέκταση Σταθμού Συμπίεσης στον Έβρο, με την εγκατάσταση 3 νέων μονάδων συμπίεσης, με σκοπό την ταυτόχρονη λειτουργία συνολικά 5 συμπιεστών αερίου, ενώ θα υπάρχει και έκτος που θα βρίσκεται σε αναμονή.
Ο προηγούμενος ΥΠΕΝ Κώστας Σκρέκας είχε ήδη δώσει άδεια στην κοινοπραξία του TAP, να κάνει όλη την απαραίτητη προετοιμασία για την επέκταση της δυναμικότητας του αγωγού.
Μετά την αναβάθμιση, η συνολική ισχύς θα είναι 90 MW, αποτελούμενη δηλαδή από 6 μονάδες των 15 MW.
Αλλά και πριν λίγες ημέρες, η γνωστή μας κα Ρίτα Γκάλλι του ΔΕΣΦΑ ανακοίνωσε την έναρξη διεξαγωγής μη δεσμευτικού market test, για την αύξηση της δυναμικότητας του αγωγού, με χρονοδιάγραμμα για την υποβολής ενδιαφέροντος έως τις 28 Αυγούστου.
Αλήθεια τι γίνεται η καλή φίλη της στήλης, η κα Ρίτα Γκάλλι;
Μιας και αναφερθήκαμε στην κα Ρίτα Γκάλλι, το «αφεντικό» του ΔΕΣΦΑ, αλήθεια τι γίνεται αυτή η ψυχή;
Ξεμπέρδεψε με τα οικογενειακά προβλήματα που είχε, όταν ο σύζυγός της (ή πρώην σύζυγος, το μυστήριο παραμένει άλυτο…) συνελήφθη κρυπτόμενος στο σπίτι της στην Αθήνα με επείγον σήμα της Ιντερπόλ, «κουβαλώντας» καταδίκες με 6 ετών φυλάκιση στην γείτονα Ιταλία, για απάτες, πλαστογραφίες και υπεξαίρεση;
Τη βοήθησαν τελικά οι επικοινωνιολόγοι που προσέλαβε (ών ουκ έστι αριθμός, όπως λέει η αγορά, εγώ απλώς το μεταφέρω) να διαχειριστεί την κρίση ή θα προσλάβει και άλλους καλού-κακού;
Τα γράφω όλα αυτά ειλικρινά ανησυχώντας για την υγεία της, μην ξεχνάτε πως είναι θαμών της στήλης η κυρία Ρίτα, κάποτε αποκαλούμενη και ως «Σιδηρά Κυρία του Αερίου» τώρα ξεθώριασε πλέον ο ανεπίσημος τίτλος της.
Μέσα από το ΔΕΣΦΑ μου λένε πως τον τελευταίο καιρό «τα νεύρα της είναι τσατάλια ξεσπά επί δικαίους και αδίκους», οπότε κρίμα είναι να μην ηρεμήσει.
Έχει δρόμο μπροστά της να μιλήσει και να εξηγήσει, πολλά και διάφορα, κυρίως στo San Donnato Milanese στην Ιταλία, όπου και τα κεντρικά γραφεία της μητρικής SNAM και η έδρα του πανίσχυρου CEO κου Στέφανο Βενιέρ…
Χρήστος Κοπελούζος και Ευάγγελος Μυτιληναίος, οι «εκλεκτοί» που θέλουν οι Κορεάτες για συνεργασία στην Ελλάδα…
Φαίνεται πως ο κύβος ερρίφθη και πάμε για εξελίξεις στη διαφαινόμενη μεγάλη επιχειρηματική συνεργασία Ελλάδας – Νότιας Κορέας στον ενεργειακό τομέα, με επενδύσεις των Κορεατών στη χώρα μας, αλλά και κοινές επενδύσεις εκτός Ελλάδας.
Προ λίγου καιρού σας είχαμε γράψει ότι ο κολοσσός της κορεάτικης Hyundai αναζητά εταίρους για ενεργειακές επενδύσεις στην Ελλάδα με την αποθήκευση ενέργειας και την ηλεκτροκίνηση στο επίκεντρο.
Πριν από περίπου ένα μήνα είχε έρθει στην Αθήνα πολυάριθμη επιχειρηματική αντιπροσωπεία κορεάτικων εταιρειών στην Ελλάδα με κορυφαία τη Hyundai Corporation.
Είχαν έρθει ακόμη η παραγωγός μπαταριών λιθίου για αυτοκίνητα, XEV TESS, ο μεγάλος όμιλος ενεργειακού εξοπλισμού Hyosung και εκπρόσωποι εταιριών τεχνολογίας αιχμής στην ενέργεια.
Δεν είναι πάντως τυχαίο που υπήρχε και αμερικανική παρουσία με στελέχη του Ομίλου Ameresco, ίσως του κορυφαίου στις ΗΠΑ παρόχου διαχείρισης σημείων φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Σχεδόν τρεις εβδομάδες μετά, σύμφωνα με πηγές της κορεατικής Πρεσβείας στην Αθήνα (αν και οι φίλοι μας οι Κορεάτες δεν είναι καθόλου, μα καθόλου ομιλητικοί, αλλά ο wiseman έχει πάντα τον τρόπο του) μας έλεγαν ότι οι «εκλεκτοί» των Κορεατών για συνεργασίες είναι κατ’ αρχάς δύο Έλληνες επιχειρηματίες: ο Ευάγγελος Μυτιληναίος και ο Χρήστος Κοπελούζος.
Μας είπαν μάλιστα πως αυτά τα θέματα στη μακρινή Σεούλ τα χειρίζονται τρεις άνθρωποι και παίρνουν γρήγορα αποφάσεις: ο Chung Mong Hyuck, Πρόεδρος του Δ.Σ. της Hyundai Corporation, ο Kim Won Kab, αντιπρόεδρος του Ομίλου, και ο Chang Ahn Seok, ο CEO της Hyundai Corporation.
Οι Κορεάτες θέλουν την υλοποίηση επενδύσεων από κοινού με ελληνικούς ομίλους σε έργα σε Ελλάδα και ευρωπαϊκή αγορά.
Ενδιαφέρονται για ανάπτυξη έργων αποθήκευσης ενέργειας σε έργα ΑΠΕ μεγάλης κλίμακας, δηλαδή με ισχύ άνω του 1 MW, όπως και μικρότερου μεγέθους, σε επίπεδο δηλαδή κατοικίας ή επιχείρησης.
Και εργοστάσιο κατασκευής μπαταριών αποθήκευσης…
Ειδικά η Hyundai θέλει να χτίσει από κοινού με Έλληνα εταίρο, εργοστάσιο συναρμολόγησης και κατασκευής μπαταριών στην Ελλάδα, παρόλο που σήμερα τα έργα αυτά χρειάζονται μακρά διαδικασία χωροθέτησης και αδειοδότησης.
Φυσικά η Hyundai είναι μια από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες παγκοσμίως, άρα η ηλεκτροκίνηση την ενδιαφέρει σφόδρα.
H Hyundai Motors θα ξοδέψει τα επόμενα 7-8 χρόνια πάνω από 25 δισεκατομμύρια ευρώ για την αύξηση των πωλήσεων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της σε 2 εκατομμύρια ετησίως.
Το μέλλον έρχεται με μεγάλη ταχύτητα (δεν γράφω «με φόρα» διότι την τελευταία φορά που το ακούσαμε αυτό δεν βγήκε σε καλό στον… φουριόζο Αλέξη Τσίπρα) και η Ελλάδα καλό είναι να μην λείπει από αυτό…
Το Cocomat και η απάντηση Ευμορφίδη
Σε επικοινωνιακό παιχνίδι, με βασική στρατηγική την αποποίηση ευθυνών, έχει εξελιχθεί η υπόθεση του Athens Cocomat BC, του ξενοδοχείου της Μπλε Κέδρος στο Κουκάκι.
Τελευταία εξέλιξη η γνωστοποίηση από το υπουργείο Τουρισμού περί μερικής σφράγισης της επιχείρησης, στην οποία απάντησε με επιστολή της η Μπλε Κέδρος.
Σημειωτέον πως το ότι η σφράγιση αφορά τμήμα και όχι ολόκληρο το ξενοδοχείο δεν έγινε σαφές από το υπουργείο, αλλά ξεκαθαρίστηκε από την απάντηση Ευμορφίδη.
Το υπουργείο ενημέρωσε ότι η Περιφερειακή Υπηρεσία Τουρισμού Αττικής θα προχωρήσει άμεσα στις ενέργειες παύσης λειτουργίας του ξενοδοχείου, χωρίς να ενημερώσει πόσο άμεσα, ώστε να ενημερωθούν και οι… θαμώνες των τελευταίων ορόφων (όπου στεγάζεται η πισίνα).
Το υπουργείο λέει ότι είχε στείλει ερώτηση για την υπόθεση στην Πολεοδομία του δήμου Αθηναίων χωρίς να λάβει απάντηση. Τον Απρίλιο έστειλε στο ξενοδοχείο κλήση ζητώντας εξηγήσεις, τις οποίες το ξενοδοχείο παρείχε.
Είχε προηγηθεί ανακοίνωση του δήμου, με την οποία ξεκαθάριζε ότι μόνη αρμοδιότητα ήταν η μερική ανάκληση.
Μένει η απάντηση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής που είναι υπεύθυνη για την κατεδάφισης των αυθαιρέτων ορόφων, όπως ορίζει το ΣτΕ.
Από την πλευρά της, πάντως, η εισηγμένη Μπλε Κέδρος των αδελφών Ευμορφίδη έχει ασκήσει αίτηση ακύρωσης κατά της μερικής ανάκλησης της άδειας δόμησης.
Μέσω του δικηγόρου Πάνου Λαζαράτου απάντησε ότι η έκδοση πράξης μερικής σφράγισης δεν είναι σύννομη γιατί εκκρεμεί η οριστική επίλυση του ζητήματος και επικαλείται όλες τις αποφάσεις, τις προσφυγές και τις διοικητικές πράξεις της υπόθεσης που χρονίζει.
Aποποίηση Ευθύνης: Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες της στήλης προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν ως συμβουλή, πρόταση, προσφορά για αγορά ή πώληση των κινητών αξιών, ούτε ως προτροπή για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.
Κατά συνέπεια δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη για τυχόν επενδυτικές και λοιπές αποφάσεις που θα ληφθούν με βάση τις πληροφορίες αυτές.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Καλό ταξίδι Αητέ»: Το αντίο της Αγγελικής Νικολούλη στον Κώστα Χαρδαβέλλα
- Το ντέρμπι ΑΕΚ-ΠΑΟΚ με τις καλύτερες αποδόσεις από το Πάμε Στοίχημα
- Τέσσερα νεότευκτα πλοία του ομίλου Τσάκου με την Κυπριακή σημαία – Επιτυχία της Μαρίνας Χατζημανώλη που αύξησε τον στόλο της Κύπρου κατά 170 πλοία!
- Halkidon Shipping (Οικογένεια Χαγιαλίδη): Πούλησε πλοίο με σημαντικό κέρδος