Την online αγοραστική κίνηση για την κατηγορία μόδα από τις αρχές του 2023 μέχρι και σήμερα, αναλύει και δημοσιεύει το Skroutz. Σύμφωνα με τα δεδομένα που προκύπτουν, στο διάστημα αυτό πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από μισό εκατ. αγορές σε είδη μόδας.

Με σχεδόν 1.5 εκατ. προϊόντα και 4.700 brands μόδας, το Skroutz φέρνει τη μόδα στους καταναλωτές, αποτελώντας τον fashion go-to προορισμό όπου ο καταναλωτής μπορεί να βρει σχεδόν τα πάντα για κάθε look και κάθε περίσταση.

1

Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν τα είδη που επιθυμούν μέσα από περίπου 150 εξειδικευμένες κατηγορίες μόδας, απολαμβάνοντας μία εξαιρετική αγοραστική εμπειρία με πλήρη ασφάλεια πληρωμών, εγγύηση παράδοσης ή επιστροφή χρημάτων. 

Με τη μέση αξία καλαθιού αγορών να αγγίζει τα 50€, και το ποσοστό των καταναλωτών που αγοράζουν περισσότερες από μία φορά προϊόντα μόδας να ανέρχεται σχεδόν στο 30%, η νέα καμπάνια του Skroutz, δικαιολογεί τον τίτλο της, καθώς το μεγαλύτερο marketplace στην Ελλάδα φέρνει όντως τη μόδα.

Πιο συγκεκριμένα, κατά το εξεταζόμενο διάστημα η ανδρική μόδα κατέκτησε την πρώτη θέση των προτιμήσεων των καταναλωτών με βάση τον αριθμό των παραγγελιών, με τα sportswear, τις τσάντες ώμου και την υπόδηση να ακολουθούν και να συμπληρώνουν τη λίστα των δημοφιλέστερων κατηγοριών για παραγγελίες μόδας. 

Πάνω από 7 εκατ. προϊόντα από περισσότερα από 13.000 συνεργαζόμενα καταστήματα

Σύμφωνα με την εταιρεία, η Skroutz Α.Ε. συνδέει εκατομμύρια καταναλωτές με χιλιάδες καταστήματα που επιλέγουν την προβολή τους μέσω της μεγαλύτερης πλατφόρμας ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα.

Οι καταναλωτές βρίσκουν στο www.skroutz.gr πάνω από 7 εκατ. προϊόντα από περισσότερα από 13.000 συνεργαζόμενα καταστήματα, απολαμβάνοντας ασφάλεια αγορών, εγγύηση παραλαβής και επιστροφής χρημάτων και δωρεάν επιστροφή προϊόντων με κάθε αγορά μέσω Skroutz.

Όραμα της εταιρείας είναι να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών στους καταναλωτές και το πιο αποδοτικό κανάλι πωλήσεων στους συνεργάτες της. 

H Skroutz A.E. ιδρύθηκε το 2005 με έδρα την Αθήνα και απασχολεί πάνω από 700 εργαζομένους ενώ μετά από 18 χρόνια λειτουργίας έχει εδραιωθεί στην αντίληψη των καταναλωτών ως το σημείο αναφοράς για την ιδανική αγοραστική εμπειρία καταγράφοντας σε μηνιαία βάση περισσότερες από 40 εκατ. επισκέψεις.

Διαβάστε επίσης: 

Η METRO στηρίζει τους εργαζομένους της που θέλουν να κόψουν το κάπνισμα!

Swatch: Σημαντικά κέρδη στο πρώτο εξάμηνο – Εκτίναξη της μετοχής

Δομική Κρήτης: Εγινε η μεταβίβαση του 29,31% των μετοχών στον Δημήτρη Κούτρα