array(0) {
}
        
    
Menu
0.28%
Τζίρος: 90.77 εκατ.

Τουρισμός: Πανευρωπαϊκή πρωτιά της Ελλάδας στη φορολογία των ξενοδοχείων

e-Κίνηση στην πόλη

Πού θα φορτίσω;

Η τροφοδοσία της μπαταρίας ενός ηλεκτρικού οχήματος είναι μια διαδικασία που απαιτεί γνώση και εκπαίδευση.

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά: Πόση ώρα χρειάζεται για να φορτιστεί το νέο σας κινητό στο γρήγορο φορτιστή; Εφόσον αποδέχεστε μια ώρα τότε πόσο χρόνο απαιτεί μια μπαταρία 50kwh που είναι 10χ. φορές μεγαλύτερη; Η απάντηση είναι: Εξαρτάται από την τάση της και την ισχύ του φορτιστή.

Μια μπαταρία υψηλής τάσεως (800V) αν έχει το κατάλληλο λογισμικό και συνδεθεί σ’ ένα φορτιστή υψηλής ισχύος συνεχούς ρεύματος μπορεί να φορτίσει με ρυθμό 230kw/h. Αυτή είναι όμως μια ακραία επιλογή, ελιτίστικη και ακριβή για κάποιον που βιάζεται και προφανώς δεν φορτίζει όχημα που του ανήκει.

Ο καλύτερος, οικονομικότερος, απλούστερος τρόπος για να φορτίσεις είναι να έχεις πρόσβαση σε ιδιωτικό χώρο στάθμευσης με παροχή εναλλασσόμενου τριφασικού ρεύματος.

Είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι η φόρτιση σε απλή οικιακή πρίζα είναι μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης που δεν ενδείκνυται για καθημερινή χρήση.

Χρειάζεται ένας φορτιστής ισχύος 7.5kw ή 11 kw και συνδυασμός με νυχτερινό τιμολόγιο και ένα ενεργειακό πάροχο, όπως η ΔΕΗ blue που σου εγγυάται πως το ρεύμα που καταναλώνεις για τη φόρτιση του ηλεκτρικού οχήματος προέρχεται από ΑΠΕ. Έτσι ελαχιστοποιείς και το ανθρακικό σου αποτύπωμα.

Καθώς ο μέσος χρήστης εντός πόλης διανύει περίπου 50km τη μέρα ένα ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία 50kwh θέλει φόρτιση μια φορά τη βδομάδα. Καλό είναι για την απόδοση, την μακροζωία και την εναπομείνασα χωρητικότητα της μπαταρίας να αποφεύγετε να την εξαντλείτε ή να την φορτίζετε πλήρως.

Είναι σημαντικό η φόρτιση να γίνεται από το 20% και μέχρι το 80%. Αντίστοιχα μπορεί κάποιος να προγραμματίσει τη φόρτιση του οχήματός του ενώ δουλεύει αν υπάρχει αυτή η υποδομή στο χώρο στάθμευσης της εταιρείας του.

Η γρήγορη φόρτιση σε φορτιστή συνεχούς ρεύματος (50 -300kw) είναι μια υπηρεσία που αφορά έκτακτη ανάγκη και όχι καθημερινότητα.

Η μεγάλη ταχύτητα φόρτισης φθείρει τα στοιχεία της μπαταρίας και δεν συνίσταται από τους κατασκευαστές. Επιπλέον είναι μια υπηρεσία με κόστος 4πλάσιο από αυτό της οικιακής φόρτισης. Ενδιάμεσα υπάρχει η δυνατότητα σε πολλά σημεία όπως π.χ. super market να βρείτε φορτιστές εναλλασσόμενου ρεύματος ισχύος 22kw.

Σ’ αυτή την περίπτωση το κόστος είναι χαμηλότερο – όχι χαμηλό – και συνδυάζεις τα ψώνια με τη φόρτιση. Ακόμη σε κάποια σημεία της πόλης (δήμος Αθηναίων, δήμος Παπάγου – Χολαργού) υπάρχουν σημεία δωρεάν φόρτισης αλλά είναι λίγα και ο ρυθμός φόρτισης αργός.

Τέλος μεγάλη βοήθεια για την εύρεση των διαθέσιμων φορτιστών αποτελούν οι εφαρμογές για κινητά όπως αυτή της ΔΕΗ blue όπου μπορείς να βρεις άμεσα φορτιστή κοντά σου, να δεις αν είναι ελεύθερος και να κάνεις και κράτηση!

 

Ανακαλύψτε το αφιέρωμα e-Κίνηση στην Πόλη

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Φορτίζω Παντού»: Νέα παράταση της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων για δήμους και επιχειρήσεις
Τοποθέτηση 90 φορτιστών ΔΕΗ blue για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών
Γιώργος Στάσσης: Διπλάσιες επενδύσεις, ισχυρά κέρδη, νέα σχέδια ανάπτυξης
bluePass: Νέα υπηρεσία από τη ΔΕΗ για πιο προσιτή ηλεκτροκίνηση
H ηλεκτροκίνηση είναι μονόδρομος!
Sunlight Group: Εξαγόρασε πλήρως τη γαλλική θυγατρική της
Έρευνα Κομισιόν: Η τιμή «κρίνει» την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου – Πού δίνουν προτεραιότητα οι αυτοκινητοβιομηχανίες
ΔΕΗ – bluePass: Νέα υπηρεσία φόρτισης ηλεκτρικού αυτοκινήτου σε δημόσιους φορτιστές ΔΕΗ blue και στο σπίτι
ΔΕΗ: Ανεβάζει τον ανταγωνισμό στην ηλεκτροκίνηση με το Blue Pass
BMW: O CEO προειδοποιεί – «Μη ρεαλιστικό το σχέδιο πλήρους ηλεκτροκίνησης της ΕΕ»