ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Με γνώμονα την επίτευξη αυτών των στόχων, η ΕΕΝΜΑ οφείλει να επισημάνει ότι απαιτούνται ανάλογες πρωτοβουλίες στην παραγωγή και διάθεση επαρκών ναυτιλιακών καυσίμων.
Τα διαθέσιμα στοιχεία δεν είναι ενθαρρυντικά, αφού μέχρι το 2030, τα εναλλακτικά καύσιμα θα είναι μονοψήφια (Biofuels 6-9%, E-fuels 0,5-0,7%, Low Carbon fossil Fuels 1%, Αμμωνία 1%, Μεθανόλη 1% κλπ).
Για τον λόγο αυτό, σύμφωνα με το «Order book 2022», τα νεότευκτα πλοία θα κάνουν χρήση «conventional fuel» σε ποσοστό 88,16% και μόνο σε ποσοστό 11,16%, θα κάνουν χρήση εναλλακτικών καυσίμων.
Αυτή είναι σήμερα η πραγματικότητα και το γεγονός παραμένει, ότι η μείωση των ρύπων δεν εξαρτάται από αυτή καθ’ αυτή την ναυτιλία, αλλά από την δυνατότητα παραγωγής και διάθεσης ναυτιλιακών εναλλακτικών καυσίμων».
Διαβάστε επίσης:
Συνάντηση Σκέρτσου με ακτοπλόους: «Ρίξτε τις τιμές, έχετε 30% περιθώριο»
Μικρομεσαίες: Πώς θα βελτιωθεί η πρόσβασή τους στους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης
Ψήφος Αποδήμων: 5 ερωτήσεις και απαντήσεις για το προτεινόμενο νομοσχέδιο του ΥΠΕΣ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Goldman Sachs: Περιθώριο ανόδου 5% ως τις 1.475 μονάδες το ΧΑ το 2024
- Χρηματιστήριο: Ισπανική υποχώρηση στις ελληνικές τράπεζες
- Νέα δεδομένα στην αντιμετώπιση παχυσαρκίας και διαβήτη
- ΣΕΛΠΕ: Στόχος μας είναι όλα τα μέλη να χτίσουμε μία ισχυρή κοινότητα – Η λιανική είναι η βιτρίνα της επιχειρηματικότητας