ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τους στόχους και τις προτεραιότητες του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ανέλυσε με άρθρο του ο Χρήστος Σταϊκούρας στην Εφημερίδα «Παραπολιτικά».
Όπως υπογράμμισε ο κ. Σταϊκούρας “Οι υποδομές και μεταφορές συνιστούν βασικούς πυλώνες βελτίωσης της ποιότητας ζωής των πολιτών, μείωσης των περιφερειακών ανισοτήτων,
ενίσχυσης της κοινωνικής συνοχής, αύξησης της ανταγωνιστικότητας και τόνωσης της οικονομικής μεγέθυνσης, της αειφόρου ανάπτυξης και της ευημερίας μιας χώρας.
Έχοντας αυτά ως δεδομένα, στον πυρήνα της στρατηγικής στόχευσης της νέας πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι:
– H αποτελεσματική προώθηση των εν εξελίξει έργων και ο ρεαλιστικός σχεδιασμός νέας δέσμης έργων
– H βελτίωση της ασφάλειας των υποδομών και των μεταφορών
– H βελτίωση της ποιότητας των έργων και των υπηρεσιών
– H βελτίωση της αποδοτικότητας των χρησιμοποιούμενων πόρων, εθνικών και ευρωπαϊκών
– H προώθηση της παραγωγικότητας και της αποτελεσματικότητας όλων των δομών του τομέα
– H ενίσχυση των «πράσινων» υποδομών και μεταφορών
– H ορθολογική αξιοποίηση των πολύτιμων υδάτινων πόρων”
Ειδικότερα, σύμφωνα με τον κ. Σταϊκούρα “Για τη βέλτιστη προσέγγιση αυτών των στόχων, τίθενται 10 προτεραιότητες:
1η. Η δρομολόγηση, υλοποίηση και ολοκλήρωση εμβληματικών έργων υποδομής, όπως είναι, μεταξύ άλλων, το Μετρό Θεσσαλονίκης, ο Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος (Ε65), ο Βόρειος Οδικός ‘Αξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ), ο αυτοκινητόδρομος Πατρών-Πύργου, ο άξονας Μπράλος-‘Αμφισσα, οι επεκτάσεις του μετρό της Αθήνας.
2η. Η ανανέωση του στόλου των λεωφορείων, με την προμήθεια νέων οχημάτων μηδενικών ρύπων, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
3η. Ο εκσυγχρονισμός και η βελτίωση της ανθεκτικότητας κύριων κλάδων της οικονομίας, όπως είναι η αναβάθμιση και η αναδιάταξη του συστήματος και των υποδομών του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου.
4η. Η αναβάθμιση του συστήματος ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας και η αναδιοργάνωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.
5η. Η ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, μέσα από την υλοποίηση ενός Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου, με όραμα εναρμονισμένο προς τις στρατηγικές και τις δράσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ο.Η.Ε.
6η. Η ενίσχυση της αεριοκίνησης, της ηλεκτροκίνησης και της υδρογονοκίνησης.
7η. Η υλοποίηση επενδύσεων στο Εθνικό Αρδευτικό Δίκτυο.
8η. Η υποστήριξη ανέπαφων πληρωμών, με την εισαγωγή της χρήσης τραπεζικών καρτών και κινητών τηλεφώνων για μετακινήσεις με μέσα μαζικής μεταφοράς.
9η. Η ψηφιοποίηση εργασιών του Υπουργείου.
10η. Η ανάπτυξη στρατηγικού σχεδίου και οδικού χάρτη για την εφαρμογή του BIM στην Ελλάδα”.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο υπουργός “Για την υλοποίηση αυτών των στόχων και των προτεραιοτήτων θα εργαστούμε, όλοι μαζί, σκληρά, με συνοχή, εντιμότητα, ταχύτητα, αποφασιστικότητα και αποτελεσματικότητα, έχοντας συνείδηση του χρέους μας έναντι της πατρίδας και της προοπτικής της”.
Διαβάστε επίσης
Φάμελλος: Η ακρίβεια ήταν επιλογή της κυβέρνησης
Στίγκας: Οι «Σπαρτιάτες» είναι η εθνική φωνή των πραγματικών Ελλήνων
Βελόπουλος: Φαίνεστε ανθρωπιστής, κύριε Μητσοτάκη, με τα λεφτά άλλων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας