ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Βλέπουμε την ανάγκη να συνεργαστούμε με σωστούς κανονισμούς, σεβόμενοι τους πλοιοκτήτες όταν πρόκειται για την προστασία των Ναυτικών του μέλλοντος. Η επίκαιρη συζήτηση σχετικά με την πράσινη ναυτιλία δημιουργεί σημαντική ανησυχία για αυτή καθ’ αυτή την υπόσταση των ναυτικών.
Εξαιτίας αυτού, έχουμε μια συνεργασία με τον ΟΗΕ, τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΙΜΟ), τη Διεθνή Οργάνωση Εργασίας (ILO) και τους κοινωνικούς μας εταίρους, το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο.
Αυτό το εγχείρημα περιγράφεται ως μια δίκαιη μετάβαση για τους Ναυτικούς και υπολογίζουμε ότι από την τρέχουσα αγορά εργασίας των 1,9 εκατομμυρίων Ναυτικών, έως και 800.000 θα χρειαστεί να επανεκπαιδευτούν ή να αναβαθμιστούν.
Η διαδικασία της επανεκπαίδευσης και η αναβάθμισης των Ναυτικών είναι ζητήματα με ιδιαίτερες απαιτήσεις καθώς δεν είναι σαφές σε αυτό το στάδιο ποια θα είναι τα εναλλακτικά καύσιμα για τη λειτουργία των πλοίων στον παγκόσμιο στόλο.
Αλλά έχουμε αναγνωρίσει ότι προκειμένου για μια δομημένη δίκαιη μετάβαση που θα διασφαλίζει ότι όλοι οι σημερινοί Ναυτικοί προστατεύονται από αυτή την διαδικασία, είναι ουσιώδες να εργαστούμε μαζί με τους εργοδότες και την κυβέρνηση για να διασφαλίσουμε ότι θα το κάνουμε αυτό με εποικοδομητικό τρόπο».
Διαβάστε επίσης:
Συνάντηση Χριστοδουλίδη με το Κυπριακό Ναυτιλιακό Επιμελητήριο
Drewry: Συνεχίζεται η πτώση των ναύλων στα εμπορευματοκιβώτια
Ανασύρθηκαν νεκροί 8 συμπολίτες μας από τη θάλασσα – Όλοι άνω των 70 ετών
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα