ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Νέα συνεργασία της Mindhaus, εταιρείας στρατηγικής τουριστικού marketing και μέλους του Ομίλου V+O, με τον Όμιλο Τουριστικών Επιχειρήσεων Zante Hospitality Group και τα δύο ξενοδοχεία 5* του στη Ζάκυνθο – το Zante Park Resort & Spa και το Galaxy Beach Resort.
Συγκεκριμένα, η Mindhaus αναλαμβάνει τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό της νέας στρατηγικής ταυτότητας και των Brand Book για τον Όμιλο και για τα δύο ξενοδοχειακά assets που διαθέτει.
Στόχος της συνεργασίας η περαιτέρω ανάπτυξη και ανάδειξη της ταυτότητας και του brand experience που προσφέρουν στον επισκέπτη τα 2 πολυτελή resorts, σε συνάρτηση με το στόχο του Ομίλου για υψηλού επιπέδου υπηρεσίες φιλοξενίας σε έναν παραδοσιακό, Ελληνικό προορισμό με μεγάλες προοπτικές.
Το Zante Park Resort & Spa με 140 δωμάτια και σουίτες και το Galaxy Beach Resort με 120 δωμάτια και σουίτες προσφέρουν έναν ιδανικό προορισμό ηρεμίας και ξεκούρασης στην ανατολική πλευρά του κόλπου του Λαγανά.
Μέσα από μια ποικιλία επιλογών εστίασης, χαλάρωσης, ευεξίας και αναψυχής διαμορφώνουν μια ολοκληρωμένη πρόταση φιλοξενίας για οικογένειες και ζευγάρια που αναζητούν αυθεντικές εμπειρίες διακοπών με έμπνευση και σεβασμό στο νησί της Ζακύνθου.
Σχετικά με την έναρξη της συνεργασίας, η κ. Χριστίνα Τετράδη, Πρόεδρος του Zante Hospitality Group και Πρόεδρος των Ξενοδόχων Ζακύνθου, δήλωσε: «Επιλέξαμε τη συνεργασία με την Mindhaus, μία από τις καλύτερες εταιρείες στον τομέα του τουριστικού marketing, για την εμπειρία που διαθέτει στην ανάπτυξη και τοποθέτηση των brands στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη.
Η επανατοποθέτηση του Ομίλου μας, προσδοκούμε να συνδυαστεί με τον σχεδιασμό μίας σύγχρονης στρατηγικής επικοινωνίας της Ζακύνθου ως ελκυστικού τουριστικού προορισμού».
Από την πλευρά της Mindhaus, ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, Θεόφιλος Κυρατσούλης, δήλωσε:
«Ολοένα και περισσότερες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις επενδύουν στρατηγικά στη δημιουργία επώνυμου προϊόντος μέσω δράσεων marketing. Θα διαθέσουμε όλη μας τη τεχνογνωσία και δημιουργικότητα έτσι ώστε η φιλοδοξία της Χριστίνας Τετράδη, για τα δύο μοναδικά της ξενοδοχεία, να γίνει πραγματικότητα».
Η νέα συνεργασία της Mindhaus προστίθεται σε μια σειρά σημαντικών αντίστοιχων projects που έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει για ανεξάρτητους ομίλους και επενδυτές στην Ελλάδα και στην ευρύτερη περιοχή της ΝΑ Ευρώπης.
Σύμφωνα με την Mindhaus, η εταιρεία διαθέτει ηγετική θέση στον τομέα του τουριστικού και ξενοδοχειακού μάρκετινγκ, με εξαιρετική ικανότητα να αναπτύσσει στρατηγικές που προάγουν την οικονομία επισκεπτών, με υπευθυνότητα και ανθεκτικότητα, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Διαβάστε επίσης:
Epsilon Net: Προς διανομή καθαρό μέρισμα 0,07 ευρώ/μετοχή
ΕΛΤΑ: Επιστολή του CEO Γρήγορη Σκλήκα προς τους εργαζόμενους
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Το σαφάρι των 35 τρισ. – Γιατί οι επενδυτές δεν φοβούνται την Ελλάδα
- Πανικός στις Μαρίνες από τους ελέγχους σε θαλαμηγούς: Ανασφάλιστος ακόμη και ο πλοίαρχος σε πολυτελές σκάφος εφοπλιστή!
- Κερδισμένο το Airbnb στην Ελλάδα από την επιμήκυνση της σεζόν
- Novo Nordisk: Ο «βασιλιάς» στην αγορά της απώλειας βάρους χάνει το θρόνο του;