Η ομάδα που ίδρυσε, στην πίστα που ξαναζωντάνεψε έζησε απόψε ένα μεγάλο θρίαμβο.
Μια κυριαρχία απόλυτη για τον πρωταθλητή Μαξ Φερστάπεν να σαρώνει τα πάντα στο πέρασμά του.
Αν δε είχε καταφέρει και ο Πέρεζ να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων την Παρασκευή ίσως είχαν κάνει το 1 – 2.
Ενδεικτικό της απόλυτης κυριαρχίας του Φερστάπεν ήταν το πιτ στοπ που έκανε δυο γύρους πριν το τέλος.
Για να έχει την πολυτέλεια να το πραγματοποιήσει είχε φτιάξει διαφορά 24 δευτερολέπτων από τη Ferrari του Λεκλέρκ.
Η ομάδα είχε τις αντιρρήσεις της, αλλά μπροστά στην ορμή του πρωταθλητή αυτές κάμφθηκαν.
Έτσι ο Φερστάπεν έβαλε τη μαλακή γόμα και με το πέσιμο της καρό σημαίας πήρε τη νίκη και τον ταχύτερο γύρο που σφράγισε το θρίαμβό του.
Πίσω από τον απόλυτο κυρίαρχο είχαμε εκπλήξεις και ανατροπές.
Οι Ferrari που εκκίνησαν από την 2 η και 3 η θέση είχαν την δική του εσωτερική μονομαχία.
Μια μονομαχία που άφησε το Σάινθ με πολλά παράπονα.
Ο Ισπανός ζητούσε από την ομάδα να δοθεί εντολή στο Λεκλέρκ να τον αφήσει να περάσει για να επιτεθεί στο
Φερστάπεν.
Δεν φάνηκε πάντως να μπορούσε η Ferrari.
O Ισπανός έχασε χρόνο στο διπλό πιτ στοπ υπό το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας και έτσι βρέθηκε 20 γύρους πριν το τέλος με τον Πέρεζ κολλημένο πίσω του.
Ο Μεξικάνος που εκκινούσε 15ος κατάφερε εκμεταλλευόμενος την ταχύτητα της Red Bull και τη στρατηγική να ανέβει στην 4η θέση.
Έδωσε μια εκπληκτική μάχη με το Σάινθ για την 3 η θέση που διήρκησε 4 γύρους και κράτησε τους εκατοντάδες
χιλιάδες θεατές όρθιους.
Τελικά ο Μεξικάνος πέρασε και πήρε τους 15 βαθμούς της 3ης θέσης.
Πίσω του ο Λάντο Νόρις απέδειξε την ταχύτητα της αναβαθμισμένης McLaren, καθώς κρατήθηκε με σχετική άνεση μπροστά από τις Aston Martin και τις Mercedes.
Η μεγάλη ανατροπή του σημερινού αγώνα ήταν αυτή.
Σε αντίθεση με τον Καναδά πριν 15 μέρες όπου Aston Martin και Mercedes ακολουθούσαν την Red Bull, τώρα ήταν οι Ferrari και McLaren σ’ αυτό το ρόλο.
Μένει να δούμε πως θα εξελιχθεί η μάχη της δεύτερης θέσης.
Επόμενος αγώνας το ερχόμενο Σαββατοκύριακο στην ιστορική πίστα του Σίλβερστον.
Συνολικά η τελική κατάταξη ήταν:
Μετά την 7 η νίκη του σε 9 αγώνες ο Φερστάπεν ξέφυγε και άλλο στη βαθμολογία:
Με 229 βαθμούς προηγείται 81 βαθμούς από το δεύτερο Πέρεζ.
Στους κατασκευαστές η Red Bull έχει 337 βαθμούς και ακολουθούν Mercedes με 178, Aston Martin με 172 και Ferrari με 158.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Λαζαράκου στο 1ο Cyber Security Forum: “Ο κανονισμός DORA αναπτυξιακό εργαλείο για τις επιχειρήσεις”
- Λιανεμπόριο: Οριακή αύξηση κατά 0,8% στον τζίρο το γ΄ τρίμηνο
- Ισπανία: Αύξηση του έκτακτου φόρου στα υπερκέρδη των τραπεζών
- Υπουργείο Εργασίας: Απόφαση παράτασης της αρμοδιότητας του ΝΑΤ σε θέματα παροχών συντάξεων και εφάπαξ ναυτικών