ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
«Για να επανδρωθεί ξενοδοχειακά το πλοίο “αφαιρέθηκαν” 1200 κρεβάτια και παρέμειναν λειτουργικά μόνο 400 για να του επιτραπεί η στελέχωση του με μειωμένη ξενοδοχειακά σύνθεση πληρώματος (Θαλαμηπόλους – Επίκουρους), για να ξεκινήσει άρον – άρον τα δρομολόγια του έπειτα από την τρίχρονη ακινησία του.
Και τα ερωτήματα είναι:
1. Οι καμπίνες με τα κρεβάτια που “αφαιρέθηκαν”, σφραγίστηκαν όπως προβλέπεται ή τις διαθέτουν παράτυπα κατά την διάρκεια του ταξιδιού;
2. Σε περίπτωση κινδύνου το ελάχιστο ξενοδοχειακό πλήρωμα που διαθέτει, είναι αρκετό να καθοδηγήσει τους επιβάτες που περιφέρονται εκτός καμπίνας αλλά και στους κοινόχρηστους χώρους αυτού του μεγάλου πλοίου, στους σταθμούς συγκέντρωσης;
3. Το πλήρωμα που καλείται να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της καλοκαιρινής περιόδου, είναι εξοικειωμένο με τους τεράστιους χώρους αυτού του πλοίου;
4. Το πλήρωμα αναπαύεται τις προβλεπόμενες ώρες (ειδικά στα συνδυαστικά δρομολόγια βραδινά – ημερήσια);
5. Τι σέρβις και τι ασφάλεια μπορεί να προσφέρει το πλήρωμα που καθημερινά εκδηλώνει την επιθυμία απόλυσης (2-3 άτομα τουλάχιστον) λόγω της κόπωσης και εξαιτίας των δύσκολων εργασιακών συνθηκών;
Η Ένωση μας υπενθυμίζει για μια ακόμη φορά ότι η μειωμένη οργανική σύνθεση στο προσωπικό των ενδιαιτημάτων δεν σημαίνει “απλά” εξαντλητικά ωράρια εργασίας για τους Θαλαμηπόλους και τους Επίκουρους, αλλά συνεπάγεται έκπτωση από την ίδια την ασφάλεια επιβαινόντων και πλοίου.
Τέλος, καλούμε τις υπηρεσίες του Υπουργείου Ναυτιλίας να κάνουν ό,τι απαιτείται για τη διαπίστωση της εφαρμογής των κανόνων ασφαλείας στο συγκεκριμένο πλοίο χωρίς εκπτώσεις και δηλώνουμε ότι θα παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις και σε αυτόν τον τομέα».
Διαβάστε επίσης:
ΠΙΟΠ: Κινηματογραφικό αφιέρωμα «Στο κυνήγι της είδησης»
Η Εθνική Ασφαλιστική διακρίθηκε για τις υψηλές ESG επιδόσεις της