Είναι κοινή πεποίθηση σε όσους παρακολουθούν την ανταγωνιστικότητα των κορυφαίων ομάδων (Red Bull, Mercedes, Aston Martin, Ferrari) πως στο κόκκινο μονοθέσιο υπάρχει μια δυναμική που όταν και αν αξιοποιηθεί θα έχουμε εκπλήξεις και ανατροπές.
Ο Λεκλέρκ είναι ο μόνος οδηγός που κατάφερε να κερδίσει στη μάχη της pole στο Μπακού τις Red Bull και οι Ferari ήταν ταχύτερες μέχρι πέρυσι στην Αυστρία. Η τελευταία τους νίκη με το Σάινθ ήταν πέρυσι στο Σίλβερστον.
Οι κόκκινοι έφεραν σημαντικές αεροδυναμικές βελτιώσεις στο μονοθέσιό τους στη Βαρκελώνη και στον Καναδά φάνηκε να βρίσκουν ρυθμό και ρυθμίσεις. Παρότι έκαναν λάθη (στρατηγικής στο Λεκλέρκ, ενημέρωσης στο Σάινθ) και βρέθηκαν εκτός δεκάδας στις κατατακτήριες δοκιμές, κατάφεραν να ανακτήσουν κάμποσες θέσεις και να τερματίσουν τελικά 4 και 5.
Στον αγώνα είδαμε και ακούσαμε μερικά πράγματα που δείχνουν κοσμογονικές αλλαγές στο κόκκινο στρατόπεδο. Καταρχάς ήταν ξεκάθαρα τα πράγματα ανάμεσα στους οδηγούς και σαφές ότι δεν επιτίθεται ο ένας στον άλλο.
Δεύτερον όταν στον 12ο γύρο εμφανίστηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας οι κόκκινοι δεν έσπευσαν όπως οι υπόλοιπες ομάδες να μπουν για αλλαγή ελαστικών. Παρότι οι Λεκλέρκ – Σάινθ είχαν εκκινήσει με τη μέση γόμα (C4) μπόρεσαν μ’ αυτή να ξεπεράσουν το μέσο του αγώνα.
Ο Σάινθ μπήκε για αλλαγή στον 38ο και ο Λεκλέρκ στον 39ο γύρο σε σύνολο 70. Είχαν βέβαια βοήθεια σ’ αυτό γιατί κάποιοι γύροι υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας μείωσαν τη φθορά των ελαστικών ενώ και η χαμηλή θερμοκρασία οδοστρώματος (25 βαθμούς Κελσίου) άμβλυνε τα φαινόμενα πτώσης απόδοσης λόγω τοπικής υπερθέρμανσης (degradation).
Ο Λεκλέρκ συμπλήρωσε περισσότερους γύρους απ’ όλους τους άλλους οδηγούς με τη μέση γόμα.
Αφότου έβαλαν τη σκληρή γόμα (C3) είχαν ανταγωνιστικό ρυθμό. Οι γύροι τους ήταν στα ίδια δέκατα (1-2 δέκατα διαφορά) απ’ αυτούς των Φερστάπεν, Αλόνσο, Χάμιλτον. Ταυτόχρονα ο Πέρεζ που βρίσκονταν πίσω τους με τη Red Bull δεν μπορούσε να τους φτάσει και να διεκδικήσει τη θέση. Αχίλλειος πτέρνα της Ferrari και πέρυσι και φέτος η φθορά των ελαστικών.
Αυτό επηρέαζε και το ρυθμό και την στρατηγική τους στον αγώνα. Αν κατάφεραν με το νέο αεροδυναμικό πακέτο να μετατοπίσουν το Κέντρο Αεροδυναμικών Πιέσεων και να βελτιώσουν το ζύγισμα του μονοθεσίου τους (απόσταση Κ.Α.Π από κέντρο βάρους) πιθανόν να δούμε μια ανταγωνιστική Ferrari στους επόμενους αγώνες. Αρχής γενομένης από το ερχόμενο Σαββατοκύριακο 2/7 στην Αυστρία όπου πέρυσι είχε κερδίσει ο Λεκλέρκ μέσα στην έδρα των Ταύρων.
Διαβάστε επίσης:
Plug in Hybrid: Τα μυστικά λειτουργίας τους!