ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Τα κέρδη προήλθαν από ένα άλμα 245% στα έσοδα, τα οποία εκτινάχθηκαν στα 29,5 εκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια του τριμήνου, από 8,57 εκατομμύρια δολάρια που ήταν την ίδια περίοδο του 2022, που τροφοδοτήθηκε από την αύξηση των ναύλων.
«Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023, τα θεμελιώδη μεγέθη της αγοράς δεξαμενόπλοιων παρέμειναν ισχυρά, υποστηριζόμενα από τις συνεχιζόμενες αλλαγές στα εμπορικά πρότυπα που προκύπτουν από τις κυρώσεις στις εξαγωγές ρωσικού αργού πετρελαίου, ωφελώντας έτσι τα ταξίδια με δεξαμενόπλοια μεγαλύτερης διάρκειας», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Ανδρέας Μιχαλόπουλος και πρόσθεσε:
«Η βελτιωμένη ζήτηση τονομιλίων, σε συνδυασμό με την περιορισμένη αύξηση της προσφοράς και την ανάκαμψη της ζήτησης από την Κίνα, δημιούργησαν ένα σταθερό περιβάλλον ναύλωσης δεξαμενόπλοιων».
Τα έσοδα TCE ήταν σχεδόν 41.200 δολάρια ανά ημέρα και ανά πλοίο, από 12.400 δολάρια το πρώτο τρίμηνο του περασμένου έτους.
Η εταιρεία διαθέτει εννέα δεξαμενόπλοια αργού aframax και μεταφορείς προϊόντων LR2, με ένα LR2.
Πέντε από τα δεξαμενόπλοια είναι κλειδωμένα σε χρονοναύλωση με τιμές που κυμαίνονται από 23.000 δολάρια έως 45.000 δολάρια την ημέρα, δίνοντας στην εταιρεία ένα ανεκτέλεστο συμβόλαιο 54 εκατ. δολαρίων.
Διαβάστε επίσης:
Λέων Πατίτσας: Πούλησε πλοίο στα $39,5 εκατ.
ONEX Shipyards: Διευρύνεται η συνεργασία της με την Fincantieri S.p.A
Τραυλού-Φαφαλιός-Πατέρας: Προβληματισμός για την έλλειψη ναυτικών
──────────────────
Εκλογές 2023