Περιεχόμενα
Κοκλώνης: Mε μια Lamborghini Urus ξεχνιέται και καλεί την… Αννίτα Πάνια
Σε μια μίνι έκθεση luxury executive cars έχει μετατραπεί το υπαίθριο πάρκινγκ του Open στο Κορωπί με τα στελέχη της Barking Well Media να πηγαινοέρχονται προκειμένου να καλύψουν και τις τελευταίες λεπτομέρειες της συνεργασίας με την εταιρεία που διαχειρίζεται το κανάλι του Ιβάν Σαββίδη.
Την περασμένη εβδομάδα το ένα από τα 100 αυτοκίνητα της πολυτελούς σπορ έκδοσης SUV Lamborghini Urus που κυκλοφορούν στην Ελλάδα με τιμή πώλησης 300.000 ευρώ, με την οποία συνηθίζει να κυκλοφορεί ο Νίκος Κοκλώνης – πάρκαρε τουλάχιστον τρεις φορές – να ζητά στη reception τον Αρτούρ Νταβιντιάν, πρόεδρο του καναλιού και τον Νίκο Αργυρό, υπεύθυνο περί τα οικονομικά και εμπορικά.
Τι κι αν την περασμένη Πέμπτη, σύμφωνα με πληροφορίες, απορρίφθηκε από το Δικαστικό Συμβούλιο η προσφυγή του Νίκου Κοκλώνη κατά της δέσμευσης της περιουσίας του που επέβαλε η Αρχή για το Ξέπλυμα Μαύρου Χρήματος!
Για τον τηλεοπτικό περφόρμερ και επιχειρηματία τα αυτοκίνητα αποτελούν κάτι σαν προέκταση των ποδιών του, ένα must to have αξεσουάρ από τα πρώτα του βήματα.
Το «μικρόβιο» για πανάκριβα σπορ αμάξια μπήκε στο αίμα του Νίκου Κοκλώνη με το πρώτο του ακριβό μοντέλο, μια κατακόκκινη Ferrari και στη συνέχεια μια Bentley, τα οποία οδηγούσε ήδη από την εποχή που η επιχειρηματική του δραστηριότητα σχετιζόταν με την εταιρεία κράτησης αεροπορικών εισιτηρίων, AirFastTickets.
Εκτός από αυτά, ο παρουσιαστής έχει εντοπιστεί να οδηγεί ένα Audi R8 V10 plus του 2016, αλλά κι ένα ηλεκτρικό μοντέλο και συγκεκριμένα Tesla. Με το Audi μάλιστα είχε εμπλακεί και σε τροχαίο ατύχημα με το τραμ το 2019, προσπαθώντας να κάνει παράνομη αναστροφή.
Τον τελευταίο καιρό ο Κοκλώνης έχει βρεθεί τουλάχιστον δύο φορές να οδηγεί Lamborghini Urus.
Η μια ήταν στη Μύκονο, με την κίτρινη Urus, ενώ έχει εμφανιστεί ακόμα και στην κάμερα με μια μαύρη.
Οι δικηγόροι πάντως που πλαισίωναν τις δυο πλευρές, ξεκαθάρισαν και ενέταξαν σε ιδιωτικό συμφωνητικό ότι η συμφωνία Open – Barkingwell Media δεν περιλαμβάνει τις μετοχές του καναλιού, αλλά το ψυχαγωγικό περιεχόμενο του προγράμματος του Open, εξαιρώντας τις ειδήσεις και τις ενημερωτικές εκπομπές, που θα ανήκουν στην ιδιοκτησία, υπό τη γενική διεύθυνση του Χρήστου Παναγιωτόπουλου, το πιο «δυνατό χαρτί» του καναλιού.
Η Barkingwell Media θα έχει την ευθύνη παραγωγής του προγράμματος (εκπομπές, σόου κ.ά.) και θα πληρώνεται με διαφημιστικό χρόνο από τη Ραδιοτηλεοπτική Α.Ε. και με τις τοποθετήσεις των προϊόντων.
Η άφιξη του Νίκου Κοκλώνη στο Open αναμενόμενα φέρνει εξελίξεις στο κανάλι, με τις συζητήσεις και τα ραντεβού να εντείνονται το τελευταίο διάστημα.
Ένα από αυτά, λοιπόν, ήταν και με την Αννίτα Πάνια, η οποία φαίνεται πως προετοιμάζει come back στο Open!
Η παρουσιάστρια συναντήθηκε, με τον Νίκο Κοκλώνη όπου συζητήθηκε τόσο η παρουσίαση μιας ζωντανής, διαδραστικής, εκπομπής τα Σαββατοκύριακα όσο και ένα late night show, το οποίο θα βγαίνει στον «αέρα» μια φορά την εβδομάδα.
Στα άλλα νέα της ημέρας ο Νίκος Κοκλώνης θα συνεχίσει τη συνεργασία του με τον Alpha, ως παρουσιαστής αλλά και προμηθευτής προγράμματος.
Προς το παρόν, οι συνεργασίες της Barkingwell Media με το Mega, το Star και τον ΑΝΤ1 θα συνεχιστούν.
Ο βαρύς «διπλωματικός σάκος» της Ισαβέλλας Σασλόγλου
Για την Ισαβέλλα Σασλόγλου, που αναλαμβάνει διευθύντρια Προγράμματος στο Open, η νέα θέση αποτελεί πρόκληση.
Ξεκινά από το μηδέν, ή σχεδόν από το μηδέν, για να παραδώσει ένα έργο που θα κρίνει ενδεχομένως τη βιωσιμότητα ή την ισχυροποίηση των απαιτήσεων της διοίκησης για την πώληση του καναλιού στην αλμυρή τιμή των 55 εκατ. ευρώ και άνω.
Θα είναι το νέο πρόσωπο στο κανάλι, ο ενδιάμεσος κρίκος στις σχέσεις του με την Barking Well Media, αυτή που θα αποφασίζει τι θα προτείνει στον Νίκο Κοκλώνη, θα ζυγίζει τις επιδόσεις, το γκελ που θα κάνει κάθε πρόγραμμα στα κοινά και φυσική εκείνη που θα συζητήσει με τις δύο παρουσιάστριες (Μαγγίρα, Τσολάκη) για το μέλλον των εκπομπών τους.
Ένα από τα πιο έμπειρα στελέχη στην ελληνική τηλεοπτική βιομηχανία, έχει διαγράψει αξιόλογη επαγγελματική διαδρομή ως ανώτατο στέλεχος ιδιωτικών τηλεοπτικών καναλιών, αλλά και της δημόσιας τηλεόρασης.
Στο Mega ήταν ο άνθρωπος που έψαχνε νέα κόνσεπτ για λογαριασμό της Barking Well και μάλιστα ήταν αυτή που είχε πάει και στις Κάννες για τον σκοπό αυτό.
Από το κανάλι της Alter Ego Media αποχώρησε πριν από τρία χρόνια και συγκεκριμένα στις 17 Μαΐου 2020 παραιτούμενη από τη θέση της διευθύντριας προγράμματος μαζί με τον Γιώργο Καπουτζίδη υπεύθυνο, τότε, της Μυθοπλασίας.
Οι φήμες έκαναν λόγο για διαφωνίες με τον Πέτρο Μπούτο, που κατέλαβε αμέσως τη θέση της. Προς επίρρωση του κακού κλίματος μέσα στο οποίο αποχώρησε, το κανάλι εκδίδοντας ανακοίνωση για την ανάληψη της διεύθυνσης προγράμματος από τον Πέτρο Μπούτο, δεν έκανε την παραμικρή αναφορά στη Σασλόγλου.
Υπενθυμίζεται, ωστόσο, πως η Ισαβέλλα Σασλόγλου είχε και πάλι υποβάλει παραίτηση στον όμιλο, και συγκεκριμένα από τον τηλεοπτικό σταθμό One τον Οκτώβριο του 2019 λίγες εβδομάδες πριν το σήμα και η ταινιοθήκη του Mega καταλήξουν μετά από πλειστηριασμό στην Alter Ego. Τότε το θέμα της αποχώρησης δεν προχώρησε, ωστόσο, όπως αποδείχθηκε ήταν θέμα χρόνου…
Πηγαίνοντας πέντε χρόνια πίσω, τον Δεκέμβριο του 2014 η Ισαβέλλα Σασλόγλου, εκτελούσε χρέη project manager στον Alpha έχοντας αναλάβει το στήσιμο εκπομπών, μεταξύ των οποίων το απογευματινό «Όλα παίζουν».
Οι παροικούντες την Κάντζα, κάνουν λόγο για σφοδρή σύγκρουση με την Κατερίνα Καινούργιου που είχε μάλιστα αποχωρήσει από την εκπομπή ενώ ήταν στον «αέρα»!!!
Το κακό κλίμα ανάμεσα στην Ισαβέλλα Σασλόγλου και την Κατερίνα Καινούργιου κλιμακώθηκε με φραστικό επεισόδιο.
Η ένταση που προκλήθηκε είχε ως αποτέλεσμα η μεν ομάδα της εκπομπής με τους Γιώργο Λιανό, Μπέττυ Μαγγίρα και Αλέκα Καμηλά να συσπειρωθεί για να υποστηρίξει την Κατερίνα Καινούργιου και η δε Ισαβέλλα Σασλόγλου να θέσει θέμα «ή αυτοί ή εγώ».
Η διοίκηση του καναλιού «άδειασε» την Ισαβέλλα Σασλόγλου στηρίζοντας τους παρουσιαστές. Κατόπιν αυτού, η κ. Σασλόγλου πήρε όλη της την άδεια και δεν επέστρεψε στο πόστο της. Αλλά όλα αυτά είναι Ιστορία και το σκληρό «σήμερα» του Open δεν αφήνει περιθώρια για αναπολήσεις ή για πικρίες στην Ισαβέλα Σασλόγλου που έχει περάσει από τα περισσότερα κανάλια της χώρας (Mega, Alpha, One, SKAI, Nickelodeon).
Σήμερα καλείται να ανοίξει τον διπλωματικό της σάκο και να βγάλει λευκό καπνό από την αίθουσα συσκέψεων όπου θα υποδεχθεί τις Μπέττυ Μαγγίρα και Ελένη Τσολάκη για τη συνέχιση της συνεργασίας των δύο παρουσιαστριών τις οποίες μαρκάρει στενά ο ΑΝΤ1.
Εφόσον υπάρξει συμφωνία, η παραγωγή τόσο του «Ποιος είναι πρωϊνιάτικα;» όσο και του «Open Weekend» θα περάσει στην Barking Well Media. Το ίδιο ισχύει φυσικά και για τα νέα συμβόλαια που θα κληθούν να υπογράψουν Μπέττυ Μαγγίρα και Ελένη Τσολάκη.
Επιστρέφει ο Γιάννης Λάτσιος στον ANT1;
«Πάρε από τους βωμούς του παρελθόντος τη φωτιά, όχι τις στάχτες» είχε πει πριν τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο ο Γάλλος πολιτικός Jean Jaures, μια προτροπή-γνωμικό που ταιριάζει «γάντι» στο πολύ πιθανό come back του Γιάννη Λάτσιου στον ΑΝΤ1.
Πράγματι, καθώς το τυχαίο της αποχώρησής του από το Open συναντά το αναγκαίο της αξιοποίησης της εμπειρίας και τεχνογνωσίας του στον ΑΝΤ1, οι φήμες για την απόβαση Λάτσιου στον όμιλο αποκτούν βάση δεδομένου ότι μπορεί να χαλάρωσαν οι δεσμοί φιλίας με τον Θοδωρή Κυριακού, αλλά ο δίαυλος επικοινωνίας ποτέ δεν γκρεμίστηκε.
Το αίμα νερό δεν γίνεται και ο Γιάννης Λάτσιος είναι αναγκαίος στο κανάλι για μια σειρά λόγους, όπως η δημιουργία της κοινής εταιρείας παραγωγής μεταξύ ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ και Alter Ego Media (Oscar Productions) και φυσικά η απροθυμία της διοίκησης του σταθμού να υπάρχει κάπου εκεί έξω ο Λιάτσος στον ανταγωνισμό.
Ο ANT1 επιστρέφει δυναμικά τη νέα σεζόν, στον ανταγωνισμό της μυθοπλασίας με σειρές όπως «Η Μάγισσα», «Ένας από Εμάς», «Γυναίκες της Φωτιάς». Οι «Ψυχοκόρες», η σειρά εποχής που σκέφτεται να βγάλει στον αέρα ο ANT1 σε σενάριο Πένυς Φυλακτάκη, ενδεχομένως να μην προβληθεί αυτή τη σεζόν αλλά τον Οκτώβριο του 2024.
Άλλωστε, ο ANT1 βρίσκεται σε ετοιμασίες για τη «Μάγισσα (60 επεισόδια) τη σειρά εποχής που «έκλεισε» την πρεμιέρα της τον Σεπτέμβριο του 2023.
Πώς η Χρύσα Μασούρου «διακτινίστηκε» από την ΕΡΤ στο OPEN και από εκεί στον ΑΝΤΕΝΝΑ ως «Head of platforms»
Ο ΑΝΤΕΝΝΑ είναι από τις λίγες επιχειρήσεις των ΜΜΕ που σκέφτεται και λειτουργεί 100% εμπορικά. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν του λείπει και η φαντασία στην εκχώρηση τίτλων των στελεχών που συνωστίζονται στην κορυφή της πυραμίδας. Κανένα στέλεχος δεν πάει χαμένο και κανένα δεν μένει αναξιοποίητο και όλα βρίσκουν μια θέση στο «πάνθεον» των διοικούντων, καλή θέληση να υπάρχει.
Έτσι και για τη Χρύσα Μασούρου που αποχώρησε προ λίγου καιρού από το Open, επινοήθηκε η θέση της επικεφαλής των πλατφορμών του ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ στις οποίες περιλαμβάνεται εκτός από την υπηρεσία ΑΝΤ1+ και ο ελεύθερος σταθμός Μακεδονία TV.
Η Χρύσα Μασούρου δεν ανακαλύπτει τώρα τον… τροχό της της τύχης της στον ΑΝΤ1. Ήδη από το μακρινό 1998 έκανε το ντεμπούτο της στον ΑΝΤ1 ως σκηνοθέτης ροής με «περγαμηνή» την ικανότητα και τη λάμψη της, αλλά και τις σπουδές της από το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου.
Την ολυμπιακή χρονιά του 2004 κάνει ένα πέρασμα στον Alpha τότε που το κανάλι έκανε την τιτάνια προσπάθεια ανάκαμψης ενώ το 2016 «κουλουριάζεται» στη ζεστή αγκαλιά της ΕΡΤ ως σύμβουλος προγράμματος για να κάνει ένα break και να επιστρέψει μετά από λίγα χρόνια και να ξαναφύγει για άγνωστους λόγους έχοντας εντάξει στο βιογραφικό της το «Φλερτ», το «Μουσικό Κουτί», το «Αυτός και ο Άλλος» και το «Σημείο Συνάντησης» αλλά και τα σήριαλ, «Η Τούρτα της μαμάς», το «Χαιρέτα μου τον πλάτανο» και «Τα καλύτερά μας χρόνια».
Στις 12 Οκτωβρίου του 2021 υποτίθεται ότι η Χρύσα Μασούρου μάρσαρε με το αυτοκίνητό της αποχωρώντας από το πάρκινγκ στελεχών του Ραδιομεγάρου επικαλούμενη προσωπικούς λόγους.
Πόσο προσωπικοί όμως μπορεί είναι οι λόγοι που προέκυψαν όταν ήταν γνωστό το σκληρό μαρκάρισμα των μελών του Συμβουλίου Διευθύνσεων, στον πρόεδρο Κωνσταντίνο Ζούλα και στον τότε διευθύνοντα σύμβουλο Γιώργο Γαμπρίτσο, που πείστηκαν όπως διαπιστώθηκε εκ των υστέρων ότι η Χρύσα Μασούρου δεν είχε την απόλυτη αποδοχή ενώ δεχόταν κριτική για τις «πανάκριβες» παραγωγές και budget που επένδυσε η ΕΡΤ χωρίς να υπάρχει ανταπόκριση στους πίνακες τηλεθέασης; Δεν πέρασαν 20 ημέρες και στις 2 Νοεμβρίου του 2021 και η Χρύσα Μασούρου γίνεται η νέα Διευθύντρια Προγράμματος του Open. Από το οποίο αποχώρησε στις 7 Απριλίου για να βρεθεί αμέσως στον ΑΝΤ1. Το λες και διακτινισμό.
Κωνσταντίνος Ζούλας: Φταίει ο γάιδαρος και δέρνει το σαμάρι
«Φταίει ο γάιδαρος» και ο πρόεδρος της ΕΡΤ Κωνσταντίνος Ζούλας «δέρνει το σαμάρι» για την επίδοση του κεντρικού δελτίου ειδήσεων της ΕΡΤ1. Έτσι σχεδιάζει αλλαγή ώρας μετάδοσής του για την επόμενη σεζόν παίζοντας για άλλη μια φορά «σκάκι» με τον χρόνο και μετακινώντας τις ειδήσεις από τις 9 μ.μ. στις 8 μ.μ. απέναντι από τον ΣΚΑΪ, χωρίς να είναι καθόλου βέβαιο ότι θα κάνει «ρουά-ματ» στo κανάλι του Φαλήρου.
Θα είναι η δεύτερη αλλαγή επί θητείας του προέδρου Ζούλα ενώ η προηγούμενη, της τοποθέτησής του στις 7 μ.μ., δεν απέδωσε καρπούς. Είναι προφανές ότι ενδεχόμενη αλλαγή της ώρας μετάδοσης θα επηρεάσει και τη μετάδοση των σειρών. Μια άλλη σκέψη που έχει πέσει από τον προεδρο στο «τραπέζι» είναι η αντικατάσταση του Γιώργου Κουβαρά από γυναίκα παρουσιάστρια που θα αλιευθεί από την ευρύτερη αγορά και δεν θα αναζητηθεί από τη δεξαμενή του δημοσιογραφικού προσωπικού της ΕΡΤ.
Ο Γιώργος Κουβαράς θα παραμείνει ωστόσο στην ΕΡΤ ως παρουσιαστής των ενημερωτικών του εκπομπών που αποδίδουν περισσότερους καρπούς τηλεθέασης. Ο Απόστολος Μαγγηριάδης θα συνεχίζει παρουσιάζει το δελτίο της Παρασκευής και του Σαββατοκύριακου.
Η κεντρική κατεύθυνση πάντως του Κ. Ζούλα είναι πρώτον το … pampering του δικού του «παιδιού», του ERTNEWS με ενδεχόμενη απόδοση συχνότητας πανελλαδικής εμβέλειας, η ισχυροποίηση του Ertflix και ο εμπλουτισμός της μυθοπλασίας που συνιστά το «δυνατό χαρτί» της ΕΡΤ.
Στο ψυχαγωγικό πρόγραμμα, θα συνεχιστεί η επένδυση στις σειρές οι οποίες ήδη έχουν κοστίσει περί τα 50 εκατ. ευρώ την τελευταία 4ετία. Για την επόμενη σεζόν προγραμματίζεται η
«Ηλέκτρα», η νέα κοινωνική σειρά της Ελένης Καπλάνη, που διεκδικεί θέση στο πρόγραμμα της ΕΡΤ1, πιθανόν, τέσσερις φορές την εβδομάδα. Επίσης έρχεται η «Παραλία», που διαδραματίζεται στα τέλη των ‘60s και τις αρχές των ’70s στα Μάταλα και βασίζεται στο μυθιστόρημα «Το κορίτσι με το σαλιγκάρι» της Πηνελόπης Κουρτζή.
Η «Έρημα χώρα» του Γιώργου Γκικαπέππα, θα κάνει αρχικά ντεμπούτο στη δωρεάν πλατφόρμα ERTFLIX, και κατόπιν τα οκτώ επεισόδια της θα μεταδοθούν από την ΕΡΤ1. Η σειρά «Στα σύρματα» είναι μια ιδιαίτερη κοινωνική περιπέτεια με κωμικό προσανατολισμό και περιγράφει τη φιλία δύο φυλακισμένων. Νέος κύκλος επεισοδίων εξάλλου για το αστυνομικο-κοινωνικό θρίλερ «Κάνε ότι κοιμάσαι», αλλά και για τον «Όρκο».
Θετικές εισηγήσεις λαμβάνει ήδη ένα νέο τηλεπαιχνίδι μαγειρικής, στο οποίο οι παίκτες που συμμετέχουν είναι ανδρόγυνα και ζευγάρια, παντρεμένα ή μη, που θα περνούν από διάφορες δοκιμασίες.
Γιώργος Παπαδάκης: Γίνεται και σύμβουλος!
Με τον Γιώργο Παπαδάκη θα την πατήσουμε όπως με τον λύκο με τα πρόβατα. Κάποια στιγμή -δεν μπορεί!- θα αποχωρήσει από τον ΑΝΤ1 και δεν θα το πιστεύουμε.
Έτσι, ενώ κάθε χρονιά το ρεπορτάζ media εικοτολογεί ότι ήρθε το τέλος και πάντα διαψεύδεται, με τον αειθαλή Γιώργο Παπαδάκη να ανανεώνει τη συνεργασία και φέτος να τη διευρύνει κιόλας μιας και ο παρουσιαστής της μακροβιότερης ενημερωτικής εκπομπής στην ελληνική τηλεόραση, πλέον θα αναλάβει και τη θέση του συμβούλου ενημέρωσης εκπομπών του καναλιού.
Δημήτρης Παπαλεξόπουλος: Τούβλο-τούβλο χτίζει το paywall
Στις πλάτες του έχει πάρει το χτίσιμο paywall (έτσι ονομάζεται η χρέωση στα ενημερωτικά sites) ο managing director της Καθημερινής, Δημήτρης Παπαλεξόπουλος, ο οποίος οραματίζεται την επιβολή συνδρομής ήδη από την εποχή που ήταν chief business officer στην εταιρεία του Θέμη Αλαφούζου.
Στόχος της ομάδας που πλαισιώνει τον Δημήτρη Παπαλεξόπουλο, στέλεχος της Google στο παρελθόν, είναι το περιεχόμενο που θα «κλειδώσει», να είναι premium ή αποκλειστικό, κάτι δηλαδή που πραγματικά οι επισκέπτες δεν μπορούν να βρουν πουθενά αλλού δωρεάν.
Το δύσκολο «στοίχημα» που θα προκαλέσει αναταράξεις στο οικοσύστημα των δημοσιογράφων είναι να γίνει η εμπειρία των αναγνωστών καλύτερη, ευκολότερη και πιο σύγχρονη μέσω της ενσωμάτωσης τεχνολογίας AI (artificial intelligence) με δυνατότητες εξατομίκευσης και προσωποποίησης.
Ως πρώτο βήμα προκρίνεται η παροχή δυνατότητας δωρεάν δημιουργίας προφίλ μέσα από μοναδικές προτάσεις περιεχομένου και newsletters.
Στη συνέχεια το site θα εμπλουτίσει το περιεχόμενό του με formats (Explainers, Long Reads, Podcasts, κ.ά.) για τους εγγεγραμμένους αναγνώστες του.
Αλεξάνδρα Δασκαλοπούλου: Η μεταβίβαση τής έπεσε από τα χέρια
Σίγουρα θα έτριβε τα μάτια της η ιδιοκτήτρια του Red FM και ιδρύτρια της εταιρείας Frontstage, Αλεξάνδρα Δασκαλοπούλου όταν διάβασε την εξαιρετικά μεταχρονολογημένη δημοσίευση της απόφασης του ΕΣΡ που εδέησε να εγκρίνει τη μεταβίβαση του σταθμού από τον όμιλο ΣΚΑΪ στην εταιρεία της.
Σχεδόν 9 χρόνια μετά την πώλησή του σταθμού αντί 5 εκατ. ευρώ και ενώ λοιπόν δεν έχει καμία υπόσταση η εταιρεία «Μουσικές Ραδιοφωνικές Επιχειρήσεις Α.Ε.», καθώς απορροφήθηκε από την «Frontstage Ψυχαγωγική Α.Ε.», το μονίμως καθυστερημένο ΕΣΡ δημοσιοποίησε της έγκρισή του για μια μεταβίβαση που έγινε το 2017 και για έναν σταθμό που πωλήθηκε το 2014…
Καλά θα πάει αυτό;;;
Γαβαλάς στην ΕΡΤ, Γαβαλάς στο Star…
Διπλή τηλεοπτική παρουσία θα έχει ο 71χρονος πλέον ωστόσο αειθαλής μόδιστρος την επόμενη σεζόν.
Αρχικά θα κάνει ένα «πέρασμα» από την κωμική σειρά «Στα σύρματα» της ΕΡΤ1 σε σενάριο Χάρη Μαζαράκη και Νίκο Δημάκη υποδυόμενος έναν καθηγητή της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών, τρολάροντας σκληρά το παρελθόν του καθώς θα βρίσκεται σε ένα γνώριμο περιβάλλον για αυτόν: Τη φυλακή.
Πολύ πιο γνώριμο ωστόσο είναι το περιβάλλον του «Shopping Star» η υποψηφιότητα του Λάκη Γαβαλά για την παρουσίαση του οποίου, είναι πολύ ισχυρή.
Κουτσόπουλος στη «Φάρμα», Κουτσόπουλος στο «MasterChef» – Από τις κρεμ μπρυλέ στις αγελάδες της Αρκαδίας
Η παράφραση του vintage διαφημιστικού του καταστήματος ρούχων «Σαράφης» («Σαράφης στα Τρίκαλα, Σαράφης στο Παρίσι») ταιριάζει «γάντι» και στη διπλή αξιοποίηση του Λεωνίδα Κουτσόπουλου, ο οποίος επιλέγεται από το Star για την παρουσίαση της «Φάρμας» που θα γυριστεί στην ορεινή Αρκαδία.
Έτσι, από τα κουταλοπήρουνα, ο διάσημος chef θα βρεθεί με γαλότσες στο βουκολικό ριάλιτι τα δικαιώματα του οποίου έχει εξασφαλίσει το Star. Ο κριτής του «MasterChef» θα βρίσκεται και στον επόμενο κύκλο του μαγειρικού ριάλιτι μαζί με τον Πάνο Ιωαννίδη και τον Σωτήρη Κοντιζά, το οποίο θα επιστρέψει τηλεοπτικά την Άνοιξη του 2024.
Τζώρτζης Ποφάντης: Αν πουλάνε οι Προδότες….
Στην κρίση του chief content officer Τζώρτζη Ποφάντη βρίσκεται η συνέχιση του ριάλιτι του ΑΝΤ1 «Οι Προδότες» που ολοκληρώνεται τον Ιούλιο κρατώντας κοινή γραμμή με το αντίστοιχο που προβάλλεται στο εξωτερικό, το οποίο εξελίσσεται σε 12-13 επεισόδια.
Όσον αφορά στη δεύτερη σεζόν, ο ANT1 σκέφτεται να δώσει το «πράσινο φως», αν τα νούμερα τηλεθέασης αποδείξουν πως το ριάλιτι αυτό μπορεί να σταθεί στα πόδια του.
Ο Στέλιος Διονυσίου λέει «Ψηλά τα χέρια» σε ρόλο «έκπληξη»
Είσοδος – έκπληξη στο «Αυτή η νύχτα μένει» του Alpha με τον παραγωγό Ηλία Μπενέτο να ρίχνει στη σειρά τον «πολύ» Στέλιο Διονυσίου σε ρόλο έκπληξη, ενός αστυνομικού.
Ο λαϊκός αοιδός θα εμφανιστεί στο επεισόδιο 101 και θα υποδυθεί τον υποδιοικητή του Αστυνομικού Σταθμού Αγρινίου, Βαρδή Κελαϊδή, που μπαίνει στο μαγαζί Βαρδάρη και τραγουδάει τα βράδια.
Γιώργος Λιάγκας: Γιατί δεν θέλει συμπαρουσιάστρια;
Χωρίς παρουσιάστρια αλλά με πιθανό συμπαρουσιαστή θα βγει την επόμενη σεζόν στο «Πρωϊνό» ο Γιώργος Λιάγκας.
Aυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα πλαισιώνεται από 1 ή 2 γυναίκες σε δεύτερο ρόλο, όπως αυτόν που προορίζει το κανάλι για την Ελένη Βουλγαράκη, που με επιτυχία διένυσε αρκετά χρόνια δίπλα στη Σίσσυ Χρηστίδου, στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι».
Υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο, να υπάρξει και δεύτερη προσθήκη στην εκπομπή, επίσης γυναικεία, για το εμπορικό κομμάτι. Αρκετά πιθανή θεωρείται η ένταξη του Φοίβου Παπαδάκη στο πάνελ.
Βαξεβάνης: Διαψεύδοντας τις αυτο-εκπληρούμενες προφητείες αλλά όχι και τις ηχηρές παραιτήσεις
Το γράψαμε και την περασμένη εβδομάδα, το λέμε και τώρα.
Δεν υπήρχε περίπτωση να κλείσει το Documento, ποτέ δεν υπήρχε τέτοιο ενδεχόμενο. Το επιβεβαίωσε και ο ίδιος ο εκδότης Κώστας Βαξεβάνης επικαλούμενος και το σχετικό ψήφισμα των 49 δημοσιογράφων που ζήτησαν να μην γίνει καμία απόλυση και να παραμείνει η εφημερίδα ζωντανή.
Ωστόσο υπήρξαν παραιτήσεις. Από την εφημερίδα αποχώρησε ο δημοσιογράφος Μάριος Αραβαντινός επικαλούμενος το αρνητικό κλίμα που επικράτησε στην εφημερίδα, η Άννα Νίνη και άλλοι δύο συντάκτες.
Η όλη ιστορία θυμίζει λίγο και την ανάλογη περίπτωση της «Αυγής» για την οποία αφού διέρρευσαν τα περί αναστολής έκδοσης, αφού κινητοποιήθηκε ο κόσμος, και αφού παραιτήθηκε στα μέσα του περασμένου Ιανουαρίου ο διευθυντής της ιστορικής εφημερίδας, Άγγελος Τσέκερης, ήρθε το Πολιτικό Συμβούλιο του ΣΥΡΙΖΑ το οποίο «επανεπιβεβαίωσε ομόφωνα την εμπιστοσύνη του στο Διοικητικό Συμβούλιο της Αυγής και εξουσιοδότησε τα μέλη του να προχωρήσουν σε όλες τις απαραίτητες κινήσεις, όσο δύσκολες και να είναι, προκειμένου να επιτευχθεί η οικονομική εξυγίανση της επιχείρησης εν λειτουργία της εφημερίδας».
Εύη Κουτσαυτάκη: Ανατροπή στον ΣΚΑΪ
Η Εύη Κουτσαυτάκη το σκέφτεται το ξανασκέφτεται και καταλήγει σε αλλαγή του προγραμματισμού του ΣΚΑΪ στη μεσημεριανή και απογευματινή ζώνη.
Ο κύβος είναι έτοιμος να ριφθεί για την τοποθέτηση του Μάρκου Σεφερλή στις 3 το μεσημέρι και μετά να ακολουθεί η Κατερίνα Καραβάτου με τον διαγωνισμό μόδας.
Το lead-in στο κεντρικό δελτίο του σταθμού αναμένεται να κάνει ο Χρήστος Φερεντίνος με τον «Μονομάχο».
Παράλληλα, η «σιδηρά κυρία» του Φαλήρου βρίσκεται σε μια διαρκή σύσκεψη με τη Φαίη Σκορδά για τα πρόσωπα που θα την πλαισιώνουν την επόμενη σεζόν ενώ η Αφροδίτη Γραμμέλη φαίνεται ότι έχει δεχτεί κρούση από τουλάχιστον τρία κανάλια για διαφορετικά κόνσεπτ.
Για τη νέα παρέα της Φαίης αναζητούνται δύο άνδρες και μια γυναίκα.
Στα 200 θέλει να φθάσει η Vodafone
Στο «κύμα» που έχει σηκώσει η συνδρομητική TV στην Ελλάδα επιχειρεί να ανέβει η Vodafone TV έχοντας θέσει ως στόχο να ξεπεράσει τους 200.000 συνδρομητές το 2024. Η τηλεοπτική δραστηριότητα της Vodafone αναπτύσσεται, έχοντας επενδύσει στην αποκλειστική συνεργασία με το HBO και την ταυτόχρονη διάθεση του Disney+ στους περίπου 180.000 σημερινούς συνδρομητές της.
Τα μιλήσανε, τα συμφωνήσανε Nova με Άρη, Αστέρα Τρίπολης και Ατρόμητο
Στο «μενού» της Nova, εντάχθηκαν τρεις ΠΑΕ της Super League: O Άρης, ο Αστέρας Τρίπολης και ο Ατρόμητος που τα επόμενα 2 χρόνια θα παίζουν μπάλα στο «γήπεδο» του Novasports.
Σάρωσε με 33,3%
Σαρωτική ήταν η επικράτηση του MEGA στους πίνακες τηλεθέασης το βράδυ του Σαββάτου 10 Ιουνίου, κατά τη μετάδοση του τελικού του UEFA Champions League.
Η κορυφαία ποδοσφαιρική διοργάνωση που μετέδωσε το MEGA αποκλειστικά για την ελεύθερη τηλεόραση, μονοπώλησε το ενδιαφέρον των τηλεθεατών το βράδυ του Σαββάτου, οδηγώντας τον τηλεοπτικό σταθμό στην κορυφή με ποσοστό 33,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 30,4% στο σύνολο του κοινού.
Η κάλυψη στον τελικό του UEFA Champions League ξεπέρασε τους 1,8 εκατομμύρια τηλεθεατές. Σχεδόν σε όλα τα επιμέρους ανδρικά κοινά η μετάδοση του αγώνα ξεπέρασε το 45%.
Μαζί Vodafone TV και ERTFLIX
Και συνεργασία ERTFlix – Vodafone TV. H πλατφόρμα της ΕΡΤ θα είναι διαθέσιμη μέσα από το Vodafone TV, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο της τηλεοπτικής υπηρεσίας της Vodafone.
Politis Group: Πόδι και στη Λεμεσό
Η Politis Group επεκτείνει την παρουσία της στον τομέα της υπαίθριας διαφήμισης και εγκαινιάζει ένα νέο σημείο υψηλής εμπορικής αξίας στον παραλιακό δρόμο της Λεμεσού πλησίον της μαρίνας, το οποίο αποτελεί την κεντρικότερη και μεγαλύτερη σε διαστάσεις διαφημιστική επιφάνεια σε όλη την χώρα.
Διαβάστε επίσης:
Νέα Διευθύντρια Προγράμματος του OPEN η Χρύσα Μασούρου
Τα MAD Video Music Awards 2023 από τη ΔΕΗ αποκλειστικά στο MEGA
──────────────────
Εκλογές 2023
- Γαλλία και Βρετανία υπόσχονται να μην αφήσουν τον Πούτιν να πετύχει τους σκοπούς του
- Το Βυζάντιο στο Λούβρο – Ειδικό τμήμα για την βυζαντινή και την ανατολική χριστιανική τέχνη
- Wall Street: Άλμα 1% για τον Dow Jones – Βουτιά 4% για την Alphabet
- Ζελένσκι: Ο Πούτιν «φτύνει στο πρόσωπο» όσους θέλουν πραγματικά την ειρήνη