ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το spinoff της, United Maritime Corp., δημοσίευσε επίσης οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο, με μέρισμα μετοχής 0,075 δολάρια ανά μετοχή.
Η Seanergy ξεπέρασε τον ημερήσιο μέσο όρο του κλάδου Baltic Capesize Index των 9.144 δολαρίων, επιτυγχάνοντας ημερήσιο ισοδύναμο 11.005 δολαρίων. Η εταιρεία αποδίδει αυτά τα αξιοσημείωτα αποτελέσματα, εν μέρει, στην ποιότητα των πλοίων της και στη στρατηγική της.
Παρά το εποχικά ασθενέστερο τρίμηνο, η Seanergy επέδειξε ανθεκτικότητα, με προσαρμοσμένη καθαρή ζημιά 0,3 εκατομμυρίων δολαρίων και μετρητά και ισοδύναμα μετρητών ύψους 20,5 εκατομμυρίων δολαρίων στις 31 Μαρτίου 2023.
Η εταιρεία διατηρεί θετική προοπτική για το υπόλοιπο του 2023, όπως φαίνεται από την έγκριση από το διοικητικό συμβούλιο του τελευταίου μερίσματος μετοχών. Με αυτήν την απόφαση, τα συνολικά μερίσματα σε μετρητά ανέρχονται πλέον σε 1,30 δολάρια ανά μετοχή, ή 23,4 εκατομμύρια δολάρια που έχουν δηλωθεί από τον Μάρτιο του 2022, επιπλέον των μερισμάτων από το επιτυχημένο spinoff United Maritime.
Η εταιρεία αναφέρει ότι μπόρεσε επίσης να αντιμετωπίσει τη βραχυπρόθεσμη αβεβαιότητα λόγω της θέσης του ισολογισμού της, με αναλογία δανείου προς αξία (LVT) κάτω από 50%. Αξιοποιώντας τη χρηματοοικονομική της σταθερότητα, η εταιρεία αναμένει μια σημαντική άνοδο του ημερήσιου TCE που θα αυξηθεί το δεύτερο τρίμηνο σε περίπου 18.850 δολαρίων, σχεδόν 8.000 δολαρίων από το πρώτο τρίμηνο.
Σχολιάζοντας τις εκθέσεις του πρώτου τριμήνου, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Σταμάτης Τσαντάνης δήλωσε: «Η Seanergy βρίσκεται σε καλή θέση για να επωφεληθεί από τη θετική τάση στην αγορά Capesize. Επικεντρωνόμαστε στην αναζήτηση ευκαιριών για τον εκσυγχρονισμό του στόλου μας και τη βελτίωση του αποτυπώματος άνθρακα, διατηρώντας παράλληλα την εστίασή μας στις αποδόσεις των μετόχων, όπως αποδεικνύεται από τα υψηλά επίπεδα ανταμοιβής των μετόχων, μέσω εξαγορών τίτλων, της United spin-off και διανομής μετοχών και μερισμάτων σε μετρητά. επιτεύχθηκε τα δύο τελευταία χρόνια».
Η Seanergy Spinoff είχε προσαρμοσμένη καθαρή ζημία 3,7 εκατομμυρίων δολαρίων, με μετρητά και ισοδύναμα μετρητών στα 20 εκατομμύρια δολάρια στις 31 Μαρτίου 2023. Η εταιρεία πούλησε τρία από τα δεξαμενόπλοιά της στα τέλη του 2022.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία έχει εξασφαλίσει με επιτυχία συμφωνίες συνολικού ύψους 126 εκατομμυρίων δολαρίων για την απόκτηση έξι πλοίων, που περιλαμβάνουν δύο πλοία Capesize, δύο πλοία Kamsarmax και δύο πλοία Panamax. Αυτή η επένδυση στην επέκταση του στόλου της δείχνει τη δέσμευση της εταιρείας να αξιοποιήσει ευκαιρίες ανάπτυξης σε διάφορους τομείς με θετική προοπτική στον ναυτιλιακό τομέα.
Διαβάστε επίσης:
Attica Group: Διπλή διάκριση στα ESG Shipping Awards 2023
MSC Cruises: Στόχος να ηλεκτροδοτούνται τα κρουαζιερόπλοιά της από την ξηρά
Η ελληνική σημαία στη «λευκή λίστα» του Paris MoU
──────────────────
Εκλογές 2023
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα