ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Περιεχόμενα
Ένα Instagram live με τον διάσημο μποξέρ και youtuber Paul Logan να ανακοινώνει ότι λανσάρει ένα νέο ενεργειακό ποτό ήταν αρκετό για να γίνει το προϊόν sold out μέσα σε λίγες ώρες. Η μαύρη αγορά γέμισε με τα ενεργειακά ποτά και στο eBay μπορούσε κάποιος να τα βρει σε πολλαπλάσια τιμή. Στα καταστήματα η κατάσταση ήταν εξίσου γραφική με γονείς και παιδιά να δίνουν το τηλέφωνό τους σε καταστηματάρχες για να τους ειδοποιήσουν μόλις κάνουν restock και στις ουρές έξω από αυτά ήταν συχνό φαινόμενο οι συμπλοκές για να προλάβουν το τελευταίο ποτό στα ράφια.
Με γεύσεις φρούτων, βιταμίνες, γάλα καρύδας και ηλεκτρολύτες, το ενεργειακό ποτό Prime τρέλανε τη γενιά Z, ηλικίας από 8 έως 23 ετών. Υπόσχεται ενέργεια και ευεξία, αν και έχει αμφισβητηθεί εντόνως για τις ευεργετικές του ιδιότητες, ιδίως στις μικρές ηλικίες που παρατηρείται εκτεταμένη κατανάλωση. Στην Ελλάδα ήρθε πριν περίπου ένα μήνα και πωλείται σε επιλεγμένα καταστήματα, με κάποιες γεύσεις να είναι ήδη sold out και την τιμή του να φτάνει τα 9 ευρώ σε κάποια προϊόντα.
Οι Paul Logan και KSI, πρώην αντίπαλοι στο ρινγκ και εκατομμυριούχοι influencers, λανσάραν στις αρχές του 2022 το ενεργειακό ποτό Prime, χρησιμοποιώντας ως πλατφόρμα προώθησης τα social media, μέσω των οποίων έγιναν και οι ίδιοι διάσημοι.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Logan Paul (@loganpaul)
Για το 2022, η συνεργασία των δύο youtubers και παλαιστών πέτυχε 250 εκατ. πωλήσεις παγκοσμίως και 110 εκατ. δολάρια σε κέρδη, σύμφωνα με τους ίδιους. Τον Ιανουάριο του 2023, οι δύο influencers κέρδισαν 45 εκατ. δολάρια από τις πωλήσεις του Prime.
Το μυστικό της επιτυχίας
Οι δύο νεαροί ακολούθησαν πιστά τα βήματα του μάρκετινγκ εν καιρώ της παντοκρατορίας των social media. Δύο κορυφαίοι influencers, με καριέρα στο Youtube, στη μουσική βιομηχανία, δικά τους καταστήματα και εστιατόρια και επαγγελματίες παλαιστές είχαν ήδη ο καθένας μια βάση θαυμαστών τουλάχιστον 40 εκατομμυρίων, οι περισσότεροι εκ των οποίων ανήκουν στην γενιά Z.
Η δύναμή τους είχε ζυγιστεί νωρίτερα, με τους δύο άνδρες σε συνεργασίες με brands να εκτοξεύουν τις πωλήσεις χάρη σε μία αναφορά τους.
Το λανσάρισμα του Prime σε ένα Instagram live στις αρχές του 2022, είχε ήδη προεξοφλήσει την επιτυχία του προϊόντος. Έκτοτε, οι δύο influencers, κάτω των 30 ετών, επανέρχονται με βίντεο και φωτογραφίες στις πλατφόρμες των Twitter, Instagram και TikTok, πίνοντας το ενεργειακό ποτό, ρίχνοντας το πάνω τους λίγο πριν παίξουν σε αγώνα μποξ και διαφημίζοντας τις νέες γεύσεις που έρχονται, φορώντας ασορτί ρούχα.
NEW FLAVOR ALERT: LEMONADE 🍋
Our newest Hydration and Hydration+ Stick flavor drops 5.17 at 1PM ET. Available only in the U.S. on https://t.co/OKamM7Z7gQ pic.twitter.com/ilfrmaksCF
— DrinkPrime (@PrimeHydrate) May 15, 2023
Οι Paul Logan και KSI αξιοποίησαν τη βάση του κοινού τους προσαρμόζοντας το προϊόν τους στις ανάγκες τους. Πολύχρωμα μπουκάλια και ενεργειακή αξία που ανταποκρίνεται στις ανάγκες των αθλητών ήταν ο μαγικός συνδυασμός που έκανε τη γενιά Ζ να τρελαθεί.
Το επόμενο βήμα ήταν να γίνει ο αποκλειστικός συνεργάτης ενεργειακών ποτών της Arsenal τον Ιούλιο του 2022 και της αθλητικής διοργάνωσης πολεμικών τεχνών UFC.
BEST BEVERAGE BEST TEAM 👀@Arsenal pic.twitter.com/hIGmq8josO
— DrinkPrime (@PrimeHydrate) January 15, 2023
Οι δύο influencers κλείδωσαν την επιτυχία με ένα ακόμα κόλπο: την περιορισμένη προσφορά. Νωρίτερα το είχε κάνει η Nike στην συνεργασία της με τον Travis Scott, τον διάσημο ράπερ και πρώην σύντροφο της Κάιλι Τζένερ, αδελφής της Κιμ Καρντάσιαν, εκτοξεύοντας την ζήτηση στα αθλητικά παπούτσια.
Το FOMO (fear of missing out), ο φόβος δηλαδή να μη μείνεις εκτός, ένα φαινόμενο που κυριαρχεί στις πλατφόρμες των social media, στις οποίες περνάνε ατελείωτες ώρες οι νέοι κάτω των 25, οδήγησε σε ακραίες ανατιμήσεις του Prime, το οποίο αν και τιμή για ένα κουτάκι δεν ξεπερνάει τα 2,5 δολάρια, μπορείς κάποιος να το βρει ακόμα και 18 δολάρια.
This annoys me so much. We’re trying so hard to increase the supply as much as possible to try and combat the black market selling. Me and Logan ain’t made any money from Prime. It’s all going back into the business to increase the supply. We’re trying people 😔 pic.twitter.com/u1WOZD7XFW
— ksi (@KSI) October 22, 2022
Οι διάσημοι youtubers που κέρδισε το ρινγκ και το μάρκετινγκ
O 28χρονος Logan Paul άρχισε να γίνεται διάσημος στα τέλη της δεκαετίας του 2010. Στην πλατφόρμα Vine, που πλέον δεν υπάρχει, είχε δημιουργήσει έναν λογαριασμό με τον αδελφό του Jake, το Paul Brothers (τα αδέρφια Paul), στον οποίο έκανε βίντεο με φάρσες, τραγουδούσε ραπ και τσακωνόταν με τον αδερφό του.
Γρήγορα μετέφερε τα βίντεο του στην πλατφόρμα του Youtube, κερδίζοντας εκατομμύρια προβολές, από θαυμαστές, οι οποίοι αυτοαποκαλούνταν «Loganators». Η φήμη που απέκτησε του άνοιξε μια καριέρα στην μουσική αλλά και στον κόσμο της επαγγελματικής πάλης, από την οποία εκτόξευσε τη δημοτικότητά του.
2 years ago I beat Floyd Mayweather pic.twitter.com/CAbI9VkD4f
— Logan Paul (@LoganPaul) June 6, 2023
Το 2021 ξεκίνησε το ντεμπούτο του στο WWE, ένα διάσημο αμερικανικό σόου επαγγελματικής πάλης ενώ παράλληλα έχει το δικό του podcast από το 2018 με τίτλο «Impaulsive», ένα λογοπαίγνιο με το όνομά του με αναφορά στη λέξη παρορμητικός (impulsive).
O 29χρονος Olajide Olayinka Williams “JJ” Olatunji, γνωστός ως KSI, είναι ράπερ, youtuber και μποξέρ. Ξεκίνησε τα βίντεο στο YouTube to 2009 με σχολιασμό σε διαδικτυακά παιχνίδια όπως το FIFA, γρήγορα όμως διεύρυνε τόσο πολύ τον αριθμό των ακολούθων του, που πέτυχε να ακολουθήσει αντίστοιχη καριέρα με τον Logan Paul στην μουσική και την επαγγελματική πάλη.
Το 2018 βρέθηκε αντίπαλος με τον Logan Paul σε έναν ερασιτεχνικό αγώνα πυγμαχίας, με τη συμμετοχή αρκετών youtubers, o οποίος επαναλήφθηκε σε επαγγελματικό επίπεδο πλέον το 2019.
Outboxed and outclassed in every department. Onto the next, Tommy fury, let’s do this.
Shoutout to my whole team and appreciate everyone who came out and bought the PPV to watch an entertaining Misfits event.
Easy ft Bugzy Malone Out Now pic.twitter.com/apO2us3PpV— ksi (@KSI) May 14, 2023
Οι δύο άνδρες, ξεκίνησαν ως αντίπαλοι στο ρινγκ, αποκτώντας ένα φανατικό κοινό στον χώρο της πάλης, και τα ονόματά τους φιγουράρουν σε λίστες με τους πιο επιδραστικούς influencers σε όλο τον κόσμο. «Δημιουργήσαμε το PRIME για να αναδείξουμε τι συμβαίνει όταν οι αντίπαλοι ενώνονται ως αδέλφια και επιχειρηματικοί εταίροι. Τώρα που αγωνιζόμαστε και οι δύο για την ίδια ομάδα, πιστεύουμε πραγματικά ότι οι δυνατότητές μας είναι άπειρες», αναφέρουν.
Διαβάστε επίσης:
Prodea: Από τις 22 Ιουνίου η καταβολή του μερίσματος
Accenture: Επένδυση 3 δισ. δολαρίων στην τεχνητή νοημοσύνη
ΤΑΙΠΕΔ: Ποιος κατέθεσε προσφορά για τη Μαρίνα Μεγάλων Σκαφών στην Κέρκυρα
──────────────────
Εκλογές 2023