ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Allied κατά το τελευταίο 12μηνο, οι Έλληνες εφοπλιστές αγόρασαν 205 πλοία, έναντι 148 των Κινέζων, 109 των Τούρκων, 84 των Αράβων και 54 των Ελβετών.
Οι Έλληνες πλοιοκτήτες αγόρασαν 112 φορτηγά πλοία, 75 δεξαμενόπλοια, 3 πλοία μεταφοράς κοντέινερ και 3 πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου.
Στο ίδιο δωδεκάμηνο πούλησαν 288 πλοία και ειδικότερα, 100 φορτηγά, 161 δεξαμενόπλοια, 9 πλοία μεταφοράς κοντέινερ και 15 μεταφοράς φυσικού αερίου.
Αναλυτές της ναυτιλίας υποστηρίζουν ότι από τις πωλήσεις των πλοίων οι Έλληνες εφοπλιστές αποκόμισαν υπεραξίες, δεδομένου ότι πλοία που τα είχαν αγοράσει φθηνά τα πούλησαν σε υψηλές τιμές.
Επίσης, τονίζουν ότι υπάρχει και ένας αριθμός δεξαμενοπλοίων που πουλήθηκε σε συνεργαζόμενες εταιρείες προκειμένου να υπερκεράσουν τα εμπόδια που τέθηκαν από την Ευρωπαϊκή Ένωση για τη μεταφορά Ρωσικού πετρελαίου.
Διαβάστε επίσης:
Hapag-Lloyd: Αύξησε κατά 3% τους ναύλους που διαμορφώθηκε στα 1.324 δολάρια
Οι Μινωϊκές Γραμμές παρέχει εκπτώσεις στους μαθητές που έδωσαν πανελλαδικές εξετάσεις
Kongsberg Digital: Πώς να χαράξετε μια επιτυχημένη ψηφιακή στρατηγική στη ναυτιλία
──────────────────
Εκλογές 2023
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χατζηθεοδοσίου: Σοκ και δέος – Να το δούμε να γίνεται πράξη
- ΥΠΑ: H επιβατική κίνηση στο 10μηνο του 2024 ξεπέρασε αυτή ολόκληρου του 2023
- Eurobank: Οι λόγοι πίσω από το διαχρονικά «φουσκωμένο» ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών
- Χαρδαλιάς από τη Δυτική Αττική: «Χαράσσουμε δρόμους που σώζουν ζωές και μας φέρνουν στο αύριο»