ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
H MSC, του Τζιανλουίτζι Απόντε, διαθέτει πλέον μεγαλύτερη χωρητικότητα λειτουργίας σε διαδρομές μεταξύ Άπω Ανατολής και Ευρώπης, κατέχοντας ποσοστό 23%, Μέσης Ανατολής και Ινδικής θαλάσσιας περιοχής στο 14%, υπηρεσίες προς και από την Αφρική σε ποσοστό 13% και διατλαντικό εμπόριο γύρω στο 10% σε σύγκριση με τη διαδρομή Ασίας – Βόρειας Αμερικής.
Μόνο το 9% του στόλου της χρησιμοποιείται τώρα στις υπηρεσίες Ασίας – Βόρειας Αμερικής, από 16% πέρυσι.
Συγκριτικά, το 22% του στόλου της AP Moller – Maersk απασχολείται στις υπηρεσίες Ασίας – Ευρώπης και το 18% στις υπηρεσίες Ασίας – Βόρειας Αμερικής.
Σύμφωνα με την Alphaliner, το 21% της συνολικής χωρητικότητας γραμμής είναι πλέον ενεργό μεταξύ Άπω Ανατολής και Ευρώπης.
Στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι γραμμές μεταξύ Ασίας και Βόρειας Αμερικής με το 18% της θαλάσσιας ικανότητας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Διαβάστε επίσης:
Drewry: Έλλειμμα 9% στους αξιωματικούς εμπορικού ναυτικού – Πρόβλημα με την στελέχωση των πλοίων
OceanPal (Σεμίραμις Παληού): Προχωρά σε reverse split για να ενισχύσει την τιμή της μετοχής της
──────────────────
Εκλογές 2023
Εκλογές 2023: Όλη η επικαιρότητα στο mononews.gr
Οδηγός – Πού και πώς ψηφίζω στις 25 Ιουνίου
Δείτε live τον χάρτη των αποτελεσμάτων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κωνσταντοπούλου: Είστε μια κυβέρνηση σε αποδρομή – Ο κ. Μητσοτάκης δεν είπε λέξη για την Κύπρο
- ΝΑΤΟ: Για Ουκρανία και αμυντικές δαπάνες θα μιλήσουν στη Σύνοδο των ΥΠΕΞ στις 3 και 4 Απριλίου – Παρόν και ο Ρούμπιο
- Νίκη κατά της παιδικής πορνογραφίας: Εξαρθρώθηκε το μεγαλύτερο δίκτυο στον κόσμο – Δεκάδες συλλήψεις και για βιασμούς, έκλεισε το Kidflix με σχεδόν 2 εκατ. χρήστες
- Τουρκία: Η TRT απέλυσε ηθοποιό τηλεοπτικής σειράς γιατί υποστήριξε το κάλεσμα της αντιπολίτευσης για μποϊκοτάζ
