Ολοκληρώθηκε μετά από 2 σχεδόν μήνες η μεγάλη δημοσιογραφική έρευνα του mononews με τίτλο «Ξαναχτίζοντας το Brand Name Ελλάδα» (Το πρώτο άρθρο βγήκε στον αέρα στις 16 Ιανουαρίου). Στην έρευνα συμμετείχαν σημαντικοί επιχειρηματίες όπως η επικεφαλής της Zeus + Dione Μαρέβα Μητσοτάκη , ο CEO της Παπαστράτος Χρήστος Χαρπαντίδης, ο CEO του Ιατρικού Κέντρου Βασίλης  Αποστολόπουλος, ο διευθύνων Σύμβουλος της ΓΕΚ Τέρνα Γιώργος Περιστέρης, οι ξενοδόχοι Φώτης Κοκοτός και Αλέξανδρος Αγγελόπουλος, η δικηγόρος Βασιλική Λαζαράκου, ο επικεφαλής της METRO Αριστοτέλης Παντελιαδης, ο Γιώργος Κορρές της εταιρίας καλλυντικών Κορρές και ο Πασχάλης Αποστολίδης (ΣΦΕΕ). Το αφιέρωμα υποστήριξε το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών. 

Εφοπλιστές και επιχειρηματίες απάντησαν για το τι τελικά φταίει και οι νέοι εγκαταλείπουν την χώρα αλλά και το τι πρέπει τελικά να γίνει για να χτίσουμε ξανά το όνομα και το κύρος της χώρας.

Παράλληλα από το αφιέρωμα αποδείχθηκε πως οι πολυεθνικές συνεχίζουν να «πιστεύουν στην Ελλάδα» (Χ. Χαρπαντίδης) ενώ επιφανείς προσωπικότητες της ναυτιλίας πιστεύουν πως «οι νέοι είναι το μέλλον» (Γ. Κοτζιάς). Τονίστηκε ακόμα η σημασία που έχει η Ελλάδα για την Ευρώπη, αφού χωρίς αυτήν είναι  «σαν ένα παιδί χωρίς πιστοποιητικό γέννησης» (Ε.Νταϊφά).

Τα άρθρα που δημοσιεύτηκαν στο mononews  είναι μεταξύ άλλων:

Μαρέβα Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη: Για να έρθουν επενδύσεις και δουλειές χρειαζόμαστε σταθερότητα και κυβέρνηση εμπιστοσύνης 

Χρήστος Χαρπαντίδης: Πώς η πολυεθνική Philip Morris πίστεψε σε εμάς, πίστεψε στην Ελλάδα

Γιάννης Κοτζιάς: Πιστεύω στους νέους ανθρώπους, στα νέα μυαλά, στα ανοικτά μυαλά

Βασίλης Αποστολόπουλος: Να δώσουμε έξυπνα κίνητρα για όσους θέλουν να επιστρέψουν και να εργαστούν για την χώρα

Ειρήνη Νταϊφά: «Η Ευρώπη χωρίς την Ελλάδα, είναι σαν ένα παιδί χωρίς πιστοποιητικό γέννησης»

Γιώργος Καββαθάς: “Υπόθεση όλων μας η ανάσταση της χώρας”

Ναυσικά Ζαμπέλη: “Αντί να μεμψιμοιρούμε να ανασκουμπωθούμε”

Γιώργος Κουντούρης: “Πεποίθηση, αξίες και αφήγηση θα χτίσουν ξανά το Brand Name Ελλάδα”

Βασίλης Κορκίδης: “Δύο συν τρεις πυλώνες για το χτίσιμο του brand name Ελλάδα”

Αθανάσιος Κελέμης: “Η Ελλάδα έχει στα χέρια της όπλα για μία νέα αφετηρία”.

Πασχάλης Αποστολίδης (ΣΦΕΕ): “Να ξαναχτίσουμε την πίστη και την εμπιστοσύνη στην Ελλάδα”

Ένας φοιτητής ο Mιχαήλ Ματθαιάκης γράφει ένα κείμενο που σοκάρει: Ενεργοποιήστε τα λαμπρά μυαλά της χώρας

Γιώργος Κεχριμπάρης: Αν θέλουμε προκοπή πρέπει να δουλέψουμε. Οι τεμπέληδες της εύφορης κοιλάδας τέλος!

Κωνσταντίνος Μίχαλος πρόεδρος ΕΒΕΑ: “Δημιουργώντας ένα νέο brand name για την Ελλάδα”

Βασιλική Λαζαράκου: Πρέπει να παλέψουμε. Η απαισιοδοξία είναι ανώφελη

Αντώνης Ζαΐρης: “Να εφαρμόσουμε στη χώρα μας τον κανόνα των ίσων ευκαιριών”

Γιώργος Ευθυμίου: “Χρειαζόμαστε ηγέτες που να εμπνέουν”

K. Σπυροπούλου: Nα ξεκινήσουμε να συνθέτουμε την εθνική μας αφήγηση, τα θέλω μας, το σχέδιο μας για την Ελλάδα του μέλλοντος

Γιώργος Βερνίκος: “Οι παραγωγικές τάξεις να αποκτήσουμε μία ενιαία θέση σε κρίσιμα θέματα για τη βιώσιμη ανάπτυξη της χώρας μας”

Γρηγόρης Αντωνιάδης: «Να εμπεδώσουμε την αξία και τις αρχές της επιχειρηματικότητας»

Κωνσταντίνος Βέργος: Μόνο με την ανάκαμψη της οικονομίας θα επιστρέψουν οι νέοι μας στην Ελλάδα

Δημήτρης Εφραίμογλου : «Η Ελλάδα δεν περιμένει να της δώσουν τη θέση που της αξίζει αλλά την κερδίζει με το σπαθί της»

Αλέξανδρος Αγγελόπουλος: «Το Brand της χώρας θα χτιστεί παράλληλα με το brand του Έλληνα»

Γιώργος Κορρές: «Ψάξε τι μπορείς να κάνεις εσύ για τη χώρα σου»

Αθανάσιος Βακάλης: “Κάν’το όπως η ΘΕΣγάλα”

Ελένη Παπανικολάου: «Να θεσπιστούν κίνητρα για τους Έλληνες ώστε να επιστρέψουν στη χώρα μας»

Μπασσάμ Άζαρ (CEO Hellenic Crops): Το μπορούμε, βούληση χρειάζεται… Και τσαγανό….

Πλάτων Μαρλαφέκας: Βrand name «Ελλάδα»: Από τη συζήτηση στην πράξη

Κατερίνα Παναγοπούλου: “Να ξεκινήσουμε να συνθέτουμε και πάλι την εθνική μας αφήγηση

Αριστοτέλης Παντελιάδης: «Να σπάσουμε αυγά για να κάνουμε ομελέτα…»

Γιώργος Περιστέρης: Χρειαζόμαστε έναν νέο επενδυτικό πατριωτισμό

Φώτης Κοκοτός: Το βασικό μας πρόβλημα είναι στο γκρέμισμα και όχι στο χτίσιμο