Τρία νέα κτιριακά και τεχνικά έργα συνολικής αξίας άνω των 10 εκατ. Ευρώ ανέλαβε η ΕΚΤΕΡ Α.Ε. για λογαριασμό της Olympic Air στο διεθνές αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος.

Πρόκειται για τα έργα που αφορούν το νέο κέντρο εκπαίδευσης πληρωμάτων που θα κατασκευαστεί στον Ελευθέριος Βενιζέλος από την Aegean και τη CAE και η ΕΚΤΕΡ έχει επιλεγεί ως ανάδοχος μέσω διαγωνισμού που πραγματοποίησε η αεροπορική εταιρεία και αφορά κατά κύριο λόγο κτιριακά και έργα υποδομών.

1

Το πρώτο εξ’ αυτών, όπως ανακοίνωσε η ΕΚΤΕΡ χθες στο Χρηματιστήριο Αθηνών έχει κοστολογηγθεί στο 1 εκατ. Ευρώ χωρίς ΦΠΑ και αφορά στην κατασκευή στεγάνωσης των δωμάτων και των συμπληρωματικών κατασκευών των χαμηλών κτηριακών όγκων του κτηρίου Β56 στο Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών ενώ ως χρονικός ορίζοντας ολοκλήρωση έχει οριστεί το τέλος του καλοκαιριού.

Πηγές της κατασκευαστικής εταιρείας αναφέρουν στο mononews ότι τα άλλα δύο έργα που αφορούν μικρά κτιριακά έργα και το υπόστεγο των αεροσκαφών, συνολικής αξίας 8 εκατ. Ευρώ χωρίς ΦΠΑ, τα οποία και οδεύουν άμεσα προς υπογραφή καθώς θα το νέο σύγχρονο κέντρο της Aegean θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως τα τέλη του τρέχοντος έτους. Προσθέτουν, δε, πως η ΕΚΤΕΡ επικράτησε μεταξύ τεσσάρων ενδιαφερομένων που είχε καλέσει η Aegean για να υποβάλουν προσφορές.

Το νέο κέντρο της Aegean

Η κατασκευή του νέου Κέντρου εκπαίδευσης στον διεθνή αερολιμένα Ελ. Βενιζέλος από την κοινοπραξία Aegean-CAE συνολικής αξίας 140 εκατ. Ευρώ ανακοινώθηκε στα τέλη του περασμένου έτους από τον Πρόεδρο της εισηγμένη, Ευτύχιο Βασιλάκη.

Πρόκειται για το μεγαλύτερο και τον πιο αναβαθμισμένα τεχνολογικά κόμβο εκπαίδευσης πιλότων, αλλά και συντήρησης των αροσκαφών σε όλη τη ΝΑ Ευρώπη. Σε πρώτη φάση το κέντρο θα διαθέτει τέσσερις προσομοιωτές πτήσεις, συμπεριλαμβανομένων δύο Airbus A320neo, ενός Boeing 737NG και ενός ATR 72-600 Επίσης, θα υπάρχει εξοπλισμός εκπαίδευσης των πληρωμάτων καμπίνας και θα εγκατασταθεί εξοπλισμός εκπαίδευσης των πληρωμάτων καμπίνας,

Επιπλέον, δεύτερη φάση προβλέπεται η εγκατάσταση τριών επιπλέον προσομοιωτών. Στο τελικό του στάδιο, το κέντρο θα είναι σε θέση να εκπαιδεύει έως και 3.500 πιλότους το χρόνο (42.000 ώρες εκπαίδευσης) και πολλαπλάσιο αριθμό πληρωμάτων καμπίνας.

Σημειώνεται ότι πρόκειται για μία πράσινη επένδυση καθώς θα καταναλώνει πράσινη ενέργεια που θα παράγεται από μία εγκατάσταση 35.000 m2 φωτοβολταϊκών πάνελ συνολικής ισχύος 3 MW ή 4,4 GWh ετησίως.

Διαβάστε επίσης:

Αλλαγές στη μετοχική σύνθεση τριών εταιρειών στο ΧΑ

E-food: Ισχυρή αύξηση τζίρου και κερδών το 2022

ΕΧΑΕ: Στα 11,7 εκ. ευρώ ο κύκλος εργασιών στο α΄ τρίμηνο – Στα 5,2 εκατ. ευρώ τα EBITDA

──────────────────