ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το συνολικό κόστος για μια τριετή λειτουργία της γραμμής είχε υπολογιστεί στα 72 εκατ. και η επιχορήγηση περίπου 42,4 εκατ.
Ο όμιλος Grimaldi, μέσω της θυγατρικής του εταιρείας Grimaldi Euromed, θα συνεχίσει να λειτουργεί τη θαλάσσια γραμμή βάσει δημόσιας συμφωνίας για τη μεταφορά επιβατών και εμπορευμάτων μεταξύ των λιμένων Civitavecchia, Arbatax και Cagliari.
Η εταιρεία του Εμανουέλε Γκριμάλντι, η οποία ήταν η μοναδική εταιρεία που κατέθεσε προσφορά 26.910.703 ευρώ.
Το αρμόδιο υπουργείο Μεταφορών της Ιταλίας είχε προσδιορίσει ως δημόσια επιχορήγηση το ποσό περίπου 42,4 εκατ. ευρώ, για διάρκεια σύμβασης 36 μηνών και επιπλέον της πιθανής παράτασης 6 μηνών, για αξία περίπου 7 εκατ. ευρώ.
Οι προδιαγραφές του διαγωνισμού προέβλεπαν ελάχιστη συχνότητα, δηλαδή δρομολόγια τριών εβδομάδων, με τουλάχιστον δύο ενδιάμεσες προσεγγίσεις στο Arbatax σε απόσταση τουλάχιστον δύο ημερών, νυχτερινό ταξίδι με αναχώρηση όχι νωρίτερα από τις 7 μ.μ. και καθορισμένη διάρκεια των διελεύσεων: μεταξύ Civitavecchia και Cagliari 13 ώρες, μεταξύ Civitavecchia και Arbatax 9 ώρες, μεταξύ Arbatax και Cagliari 5 ώρες.
Η γραμμή πρέπει να λειτουργεί με οχηματαγωγό ro-pax ηλικίας όχι μεγαλύτερης των 30 ετών με δυνατότητα μεταφοράς επιβατών τουλάχιστον 900 ατόμων, εκ των οποίων 500 σε σταθερές θέσεις (καμπίνα ή κάθισμα) και 1.200 γραμμικά μέτρα λωρίδας για αυτοκίνητα και ρυμουλκούμενα .
Διαβάστε επίσης:
Βαγγέλης Μαρινάκης: Η Capital αγόρασε πλοίο με 20 εκατ. δολάρια
Drewry: Συνεχίζεται η πτώση των ναύλων στα πλοία εμπορευματοκιβωτίων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σάμος: Οκτώ πνίγηκαν σε ναυάγιο με μετανάστες – 6 παιδιά ανάμεσα στους νεκρούς
- Γερμανία: Νέα επιδείνωση του επιχειρηματικού κλίματος τον Νοέμβριο
- Εορταστικές αγορές: Πόσα χρήματα θα ξοδέψουν οι Έλληνες τα Χριστούγεννα;
- Προϋπολογισμός: Ξεκινά το μεσημέρι η επεξεργασία του στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής