ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε 19,3 εκατ. δολάρια και ήταν μειωμένα σε σύγκριση με τα κέρδη 36,4 εκατ. δολαρίων που ήταν στην αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023, η εταιρεία προχώρησε σε περιβαλλοντικές αναβαθμίσεις για δύο πλοία κλάσης Capesize συμπεριλαμβανομένης της εγκατάστασης scrubber, συγκεκριμένα των MVs Maria και Michalis H. Από τις 5 Μαΐου 2023, η εταιρεία έχει αναβαθμίσει ακόμη τρία πλοία, τα MVs Koulitsa 2, “Μαρίτσα” και “Κανάρης”.
Στις 5 Μαΐου 2023, η εταιρεία διέθετε ένα στόλο 44 πλοίων, αποτελούμενο από 12 Panamax, 7 Kamsarmax, 17 Post-Panamax και 8 πλοία Capesize. Δώδεκα πλοία του στόλου μας είναι οικολογικά πλοία που κατασκευάστηκαν μετά το 2014 και τρία είναι πλοία IMO GHG Phase 3 – NOx Tier III που ναυπηγήθηκαν το 2022 και μετά, με συνολική χωρητικότητα 4,5 εκατομμύρια dwt και μέση ηλικία 10,7 έτη.
Στις 5 Μαΐου 2023, η εταιρεία έχει σε εξέλιξη ένα ναυπηγικό πρόγραμμα, κατασκευής εννέα πλοίων IMO GHG Phase 3 – NOx Tier III, οκτώ από τα οποία είναι πλοία κατηγορίας Kamsarmax και ένα πλοίο κατηγορίας Post-Panamax, με τέσσερις προγραμματισμένες παραδόσεις το 2023, τρεις το 2024 και δύο το πρώτο εξάμηνο του 2025.
Επίσης, τον Ιανουάριο του 2023, η εταιρεία παρέλαβε το σκάφος κατηγορίας Post-Panamax MV Climate Ethics, IMO GHG Phase 3 – NOx Tier III, από ναυπηγείο της Ιαπωνίας.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μπορέλ: Στα πρόθυρα κατάρρευσης ο Λίβανος – Ζητούμε άμεση κατάπαυση του πυρός
- Έλον Μασκ: Ποιον Κύπριο Youtuber και Ευρωβουλευτή «ψηφίζει» για πρόεδρο της ΕΕ
- Σκέρτσος: Δημιουργούμε καλύτερες συνθήκες για τα παιδιά μας – Τα βασικά οικονομικά μεγέθη της Ελλάδας
- Ουκρανία: Πότε θα τελειώσει ο πόλεμος; Τι απαντά ο Ζελένσκι