ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
“Κατά τον έλεγχο της οργανικής σύνθεσης που έγινε, διαπιστώθηκε ότι ο εφοπλιστής του πλοίου είχε στο πλοίο ως συγκροτημένο πλήρωμα 3 αλλοδαπούς (2 Πακιστανούς και 1 Αιγύπτιο), οι οποίοι όπως εξακριβώθηκε δεν είχαν κανένα απόλυτο προσόν που προβλέπεται από την ισχύουσα ελληνική και διεθνή νομοθεσία. Το πλοίο έπρεπε να έχει 6 Ναυτεργάτες και είχε μόνο 2!!!
Προφανώς τους «αλίευσε» στον δρόμο και τους έβαλε να καλύπτουν θέσεις οργανικής σύνθεσης!
Επίσης στο ίδιο σκάφος διαπιστώθηκε ότι 1 άτομο είχε δώσει Ναυτικό φυλλάδιο χωρίς ο ίδιος να είναι μέσα στο πλοίο, δηλαδή εικονική ναυτολόγηση!
Το περιστατικό αυτό δείχνει ότι ορισμένοι επιτήδειοι θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και την ζωή των Ναυτεργατών!
Σημειώνεται ότι το γερασμένο αυτό «σαπάκι» είναι κατασκευής 1944, δηλαδή 79 ετών!
Απαιτούμε την παραδειγματική τιμωρία του προαναφερόμενου πλοιοκτήτη και ταυτόχρονα την επέκταση των ελέγχων σε όλες τις κατηγορίες πλοίων και ιδιαίτερα των Φ/Γ – Δ/Ξ του εσωτερικού καθώς και των επαγγελματικών – ιδιωτικών και περιηγητικών σκαφών στα οποία οργιάζει η μαύρη ανασφάλιστη εργασία”
Διαβάστε επίσης:
Ζητούν επιδότηση της ακτοπλοϊκής γραμμής Βόλου – Λέσβου
«Ημέρες Θάλασσας»: Ο Πειραιάς υποδέχεται για 9η χρονιά τη μεγάλη γιορτή-θεσμό!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Διασύνδεση Ελλάδας-Κύπρου: Με red flags και ερωτήματα για τον ΑΔΜΗΕ η προκαταρκτική αξιολόγηση
- Πόλεμος Σίψα (ΕΚΤΕΡ) με Μιτζάλη (ΑΒΑΞ) σε δύο μέτωπα
- Φάρμα Κουκάκη: Το ρεκόρ πωλήσεων και οι νέες πράσινες επενδύσεις
- Αντώνης Λυμπέρης: Ο bon vivant «βασιλιάς» των περιοδικών life style που όρισε την αισθητική επί μια 20ετία