ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στην ενότητα του debate «Περιβάλλον – Ενέργεια» και σε ερώτηση του Παναγιώτη Στάθη για τα χρήματα που έδωσε η κυβέρνηση για την ενεργειακή κρίση και την πανδημία και την κριτική της ΝΔ στον ΣΥΡΙΖΑ για τις παροχές που εξαγγέλλει ανέφερε: «Η χώρα είχε εξαιρέσεις από τους αυστηρούς δημοσιονομικούς κανόνες στην πανδημία.
Κρατήσαμε όρθια την κοινωνία, σώσαμε επιχειρήσεις και νοικοκυριά. Από εδώ και στο εξής η χώρα είναι υποχρεωμένη να παράγει πρωτογενή πλεονάσματα. Αυτό πρέπει να το γνωρίζουν όλοιμ πλέον. ‘Αρα η ακριβής κοστολόγηση των προγραμμάτων έχει σημασία. Μόνο τα δύο εμβληματικά μέτρα του ΣΥΡΙΖΑ, η μείωση ΦΠΑ και του ειδικού φόρου κατανάλωσης, στοιχίζουν κοντά 4 δις ετησίως, θα πρέπει ο κ. Τσίπρας να πει που θα τα βρει γιατί οι ευρωπαϊκοί κανόνες δεν πρόκειται να αλλάξουν».
Σε επόμενη ερώτηση για το σιδηρόδρομο με αφορμή τα Τέμπη ανέφερε: «Έγιναν βήματα και στον τομέα αυτόν και προφανώς υπήρξαν και αστοχίες και καθυστερήσεις τις οποίες πληρώσαμε πολύ ακριβά. Τα μέσα σταθερής τροχιάς είναι το πιο κοινωνικό και πιο φιλικό μέσο στο περιβάλλον. Κατασκευάζουμε την γραμμή 4 στο Μετρό, επεκτείνουμε τη γραμμή 2 και παραδίδουμε το Μετρό της Θεσσαλονίκης μαζί με τα αρχαία, ένα έργο που θα αλλάξει εντελώς το μορφή της πόλης.».
Διαβάστε επίσης
Κ. Βελόπουλος: Ο ψευτοπροοδευτισμός με βρίσκει αντίθετο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike