ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εταιρεία της Σεμίραμις Παληού υπέγραψε συμφωνία χρονοναύλωσης με την Smart Gain Shipping για το πλοίο Capesize Santa Barbara που κατασκευάστηκε το 2015, για το χρονικό διάστημα έως τις 10 Οκτωβρίου 2024, με επιλογές επέκτασης της συμφωνίας έως τις 10 Δεκεμβρίου του ίδιου έτους. Η ναύλωση του πλοίου χωρητικότητας 179.426 dwt έχει ήδη ξεκινήσει με ναύλο 21.250 δολάρια την ημέρα.
Εν τω μεταξύ, το 87.146 dwt post-panamax πλοίο Phaidra που κατασκευάστηκε το 2013 ναυλώθηκε στην Aquavita International με 12.250 δολάρια την ημέρα. Η ναύλωση αρχίζει σήμερα 9 Μαΐου και θα απασχολήσει το πλοίο από την 1η Σεπτεμβρίου 2024 έως τις 15 Νοεμβρίου 2024.
Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρεία διαθέτει στόλο 42 bulkers, συμπεριλαμβανομένων 11 capes και πέντε post-panamaxes.
Διαβάστε επίσης:
Πέτρος Παναγιωτίδης: Η Toro πούλησε τάνκερ με κέρδος 19,6 εκατ. δολάρια
MSC Cruises: Κάνει τον Πειραιά λιμάνι βάσης του νέου πλοίου της για το καλοκαίρι του 2023
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΣΕΛΠΕ: Στόχος μας είναι όλα τα μέλη να χτίσουμε μία ισχυρή κοινότητα – Η λιανική είναι η βιτρίνα της επιχειρηματικότητας
- Το story της Pam Bondi, της δικηγόρου του Τραμπ με τις αμφιλεγόμενες θέσεις που γίνεται υπουργός Δικαιοσύνης
- Μητσοτάκης: Το Δημόσιο θα αναλάβει την πλήρη αποκατάσταση της πολυκατοικίας στους Αμπελόκηπους
- Λαζαράκου στο 1ο Cyber Security Forum: “Ο κανονισμός DORA αναπτυξιακό εργαλείο για τις επιχειρήσεις”