ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εταιρεία απέσπασε τέσσερα σημαντικά βραβεία, 1 Χρυσό, 1 Αργυρό και 2 Χάλκινα, αποδεικνύοντας τη δέσμευσή της στην προώθηση και τον εμπλουτισμό του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, μέσα από την προσφορά ολοκληρωμένων, αυθεντικών εμπειριών στους επιβάτες της και με έμφαση στον προορισμό.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία διακρίθηκε με χρυσό βραβείο, στην κατηγορία «Δημοσιογραφικά ταξίδια και Ταξίδια Εξοικείωσης» για δημοσιογράφους, τουριστικούς πράκτορες, επαγγελματίες στον τομέα του τουρισμού, καθώς και για πρόσωπα ειδικού ενδιαφέροντος και υψηλής επιρροής, συστήνοντας στη διεθνή τουριστική αγορά τους προορισμούς, παρουσιάζοντας τον μοναδικό ελληνικό πολιτισμό, αναδεικνύοντας την ελληνική γαστρονομία και τη συνολική ελληνική εμπειρία, με αποτέλεσμα την προώθηση και ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού στη χώρα.
Παράλληλα, η Celestyal επιβραβεύτηκε με το ασημένιο βραβείο, Silver Award, στην κατηγορία «Διαφημιστική καμπάνια – Δημοσιογραφική Προβολή». Με έμφαση στο «Μπλε», την εμπειρία στους προορισμούς και εν πλω, τα νέα προγράμματα εκδρομών, τον εμπλουτισμό της γαστρονομικής εμπειρίας που προσφέρει, ένα ανταγωνιστικό χαρτοφυλάκιο προορισμών, η Celestyal λειτούργησε ως ένας κόμβος περιεχομένου, με το οποίο τροφοδότησε το κοινό της σε πληθώρα αγορών μέσα από ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνιακών δράσεων και πρωτοβουλιών και ενεργοποιώντας όλα τα κανάλια επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων στις χώρες όπου έχει εμπορική παρουσία.
Επιπλέον, αναγνωρίστηκε με δύο (2) Χάλκινα βραβεία, Bronze Awards, στην κατηγορία «Multichannel Marketing» για τη νέα πολυεπίπεδη στρατηγική μάρκετινγκ που σχεδίασε για το 2022 και για τις πρωτοβουλίες της στην κατηγορία «Εμπλουτισμός του Ελληνικού Τουριστικού Προιόντος». Είτε πρόκειται για το ψιθύρισμα των κυμάτων, είτε για μια βόλτα στα αρχαία ερείπια των πολιτιστικών χώρων των προορισμών, για την πρώτη δοκιμή μιας οικογενειακής, νησιώτικης συνταγής που περνάει από γενιά σε γενιά, ή για ένα vegan signature επιδόρπιο με βάση το παραδοσιακό, ελληνικό γλυκό του κουταλιού που σερβίρεται εν πλω, κάθε επιβάτης φεύγει με τη δική του ΕΛΛΗΝΙΚΗ ιστορία από την κρουαζιέρα, που σχεδίασε η Celestyal, δίνοντας έμφαση στην Ελλάδα και τον εμπλουτισμό του εθνικού τουριστικού προϊόντος.
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και ευχαριστούμε την κριτική επιτροπή για τις διακρίσεις μας στα Tourism Awards 2023. Λαμβάνουμε επάξια αυτήν την αναγνώριση ως αποτέλεσμα της σκληρής δουλειάς, της ομαδικής προσπάθειας και της αφοσίωσής μας για συνεχή πρόοδο και ανάπτυξη της ελληνικής κρουαζιέρας και την αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προιόντος. Στο επίκεντρο της φιλοσοφίας μας βρίσκεται η δημιουργία εξατομικευμένων εμπειριών για τους επιβάτες μας, καλύπτοντας την επιθυμία τους να ‘ταξιδεύσουν’ πιο μακριά και φέρνοντας τους ακόμα πιο κοντά στους προορισμούς που επισκεπτόμαστε.» δήλωσε ο κ. Κρις Θεοφιλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Celestyal.
Tα βραβεία Tourism Awards 2023, που επιβράβευσαν κάποιες από τις σημαντικότερες πρωτοβουλίες στον ελληνικό τουρισμό, διοργανώθηκαν από τον εκδοτικό όμιλο Boussias και γιορτάστηκαν με μια λαμπερή τελετή στο ξενοδοχείο Grand Hyatt στην Αθήνα και προσέλευση που ξεπέρασε τα 500 άτομα. Στη δέκατή τους διοργάνωση, τα πρώτα και μεγαλύτερα βραβεία του κλάδου συνεχίζουν σταθερά να επιβραβεύουν τους πρωτοπόρους και τους καινοτόμους.
Διαβάστε επίσης:
Γιώργος Οικονόμου: Το «κακό παιδί» της ναυτιλίας που βγάζει τεράστια κέρδη από το ρωσικό πετρέλαιο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ευρώ: Σε χαμηλό 2ετίας το ευρώ εν αναμονή μιας «επιθετικής» μείωσης των επιτοκίων
- ΥΠΕΞ: Σύγκλιση του Εθνικού Συμβουλίου Εξωτερικής Πολιτικής
- Αμπελόκηποι: Προφυλακιστέος ο Νίκος Ρωμανός για την έκρηξη στο διαμέρισμα
- Cloud Office: Ενισχύει την παρουσία της στην Ελλάδα μετά από επένδυση 2 εκατ. ευρώ από την Eleven Ventures