Η διοίκηση της ναυτιλιακής Diana Containerships, της οποίας ηγείται ο Έλληνας εφοπλιστής Συμεών Παληός, κατόρθωσε μέσα σε διάστημα λιγότερο από δύο εβδομάδες να εξασφαλίσει χρονοναύλωση για ακόμη ένα παροπλισμένο πλοίο της.

Ειδικότερα, όπως ανακοίνωσε η εισηγμένη στο NASDAQ ναυτιλιακή, μέσω μιας θυγατρικής της, προχώρησε σε συμφωνία ναύλωσης του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου panamax Pucon (χωρητικότητας 6.541-teu και κατασκευής 2006), το οποίο και θα χρονοναυλώσει η εταιρεία Orient Overseas Container Line Ltd. (OOCL) – με έδρα το Χονγκ Κονγκ – για μια περίοδο που θα έχει διάρκεια 13 μήνες, με το ενδεχόμενο αυτή να μειωθεί ή να αυξηθεί κατά 30 επιπλέον μέρες.

Η νέα αυτή συμφωνία που έκλεισε η διοίκηση της Diana Containerships προβλέπει ημερήσιους ναύλους που θα κυμαίνονται στο ποσό των 10.750 δολαρίων, μείον προμήθεια προς τρίτους της τάξεως του 3,75%, ενώ ως ημερομηνία εκκίνησης του ναυλοσυμφώνου έχει οριστεί η 27η Απριλίου 2017, ημέρα Πέμπτη.

Παληός;

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Diana Containerships, τα ακαθάριστα έσοδα που αναμένονται από αυτή τη συμφωνία υπολογίζονται στο ποσό των 3,87 εκατ. δολαρίων για την ελάχιστη διάρκειά της, που θα είναι – εκτός απροόπτου – οι 13 μήνες.

Αξίζει να αναφερθεί ότι το panamax containership Pucon ο κ. Παληός είχε επιλέξει να το παροπλίσει στη Μαλαισία για ένα διάστημα περίπου 8 μηνών (συγκεκριμένα από το Μάιο του 2016), γεγονός που οφείλονταν στην πρωτοφανή κρίση που έπληξε την αγορά εμπορευματοκιβωτίων το περσινό έτος. Επιπλέον, με τους ναύλους στα 10.750 δολ./ημέρα, το εν λόγω πλοίο θα γίνει εκείνο που θα αποφέρει τα περισσότερα έσοδα στη ναυτιλιακή. Ωστόσο, οι ναύλοι είναι κατά πολύ μειωμένοι σε σχέση με το προηγούμενο ναυλοσύμφωνο του πλοίου με τη γερμανικών συμφερόντων Hapag-Lloyd, η οποία κατέβαλε στην εταιρεία το ποσό των 17.000 δολ./ημέρα.

Υπενθυμίζεται σε αυτό το σημείο ότι, το Pucon είναι το δεύτερο πλοίο που επαναφέρει στις εμπορικές του δραστηριότητες ο κ. Παληός, μετά από ένα μεγάλο διάστημα παροπλισμού. Όπως έγραψε το mononews.gr στις 2 Μαρτίου, ο εφοπλιστής κατόρθωσε να εξασφαλίσει χρονοναύλωση για το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου post-panamax Great (χωρητικότητας 5.576-teu και κατασκευής 2004) και πάλι στην OOCL από το Χονγκ Κονγκ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Π. Λιβανός: Στηρίζει την εταιρεία του με αγορά ομολόγων

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Π. Γεωργιόπουλος: Κέρδη με το «ζόρι» – Άνοδος της μετοχής κατά 6,7%

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Προκοπίου: Με νεότευκτα πλοία η είσοδος της Dynagas στην αγορά των FSRU