Η Γερμανία θα λανσάρει τη Δευτέρα μία από τις φθηνότερες προσφορές μετακίνησης στον κόσμο για τις δημόσιες συγκοινωνίες, θέτοντας ένα νέο σημείο αναφοράς, για να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να εγκαταλείψουν τα αυτοκίνητά τους.

Με μόλις 49 ευρώ τον μήνα, οι κάτοχοι έχουν απεριόριστες μετακινήσεις σε όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (αστικά λεωφορεία, μετρό και τραμ) σε όλους τους δήμους, σε όλη τη χώρα.

1

Αυτό σημαίνει ότι με ένα εισιτήριο, το κόστος του οποίου θα είναι μικρότερο από το κόστος ενός καφέ εσπρέσο την ημέρα, θα μπορεί κανείς να επιβιβαστεί στο λεωφορείο κατά μήκος των ακτών της λίμνης Κωνσταντίας, στα ελβετικά σύνορα, και να φτάσει να διασχίσει το λιμάνι του Αμβούργου στη Βόρεια Θάλασσα.

Στο λεγόμενο Deutschland-Ticket περιλαμβάνονται τα τοπικά και περιφερειακά τρένα, αλλά όχι οι ταχύτερες υπεραστικές υπηρεσίες intercity, καθώς η ιδέα είναι να ενθαρρυνθεί ο κόσμος να αλλάζει δρομολόγια για ταξίδια μικρών αποστάσεων.

Το πάσο βασίζεται στο δημοφιλές εισιτήριο των 9 ευρώ που εισήχθη το περασμένο καλοκαίρι για να βοηθήσει στη διαχείριση της ενεργειακής κρίσης που πυροδότησε ο πόλεμος στην Ουκρανία. Αν και η νέα προσφορά είναι  ακριβότερη, η προτεινόμενη διάρκεια των τουλάχιστον δύο ετών υπερβαίνει κατά πολύ την τρίμηνη δοκιμή του πρώτου εισιτηρίου και δείχνει ότι οι δημόσιες συγκοινωνίες γίνονται συστατικό της εθνικής πολιτικής και όχι απλώς τοπική υπηρεσία.

Σταθμός Γερμανία
Πηγή φωτογραφίας: Bloomberg

Η αλλαγή είναι απαραίτητη, καθώς η πατρίδα της BMW, της Mercedes-Benz και της Porsche καταβάλλει τεράστια προσπάθεια να μειώσει τις εκπομπές ρύπων από τις μεταφορές, που χάνουν τακτικά τους στόχους για τη μείωση της παραγωγής διοξειδίου του άνθρακα και απέχουν σημαντικά από τον ρυθμό που απαιτείται για να μειωθεί σχεδόν στο μισό ρύπανση έως το 2030.

Το νέο εισιτήριο, το οποίο είναι διαθέσιμο μόνο με συνδρομή, είναι πολύ φθηνότερο από τις κανονικές μηνιαίες τιμές.

Ο αντίκτυπος του εισιτηρίου θα μπορούσε να επηρεάσει και άλλες χώρες, ενώ θα μπορούσε επίσης να αποτελέσει πρότυπο για άλλους στην Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς η ΕΕ στοχεύει να γίνει κλιματικά ουδέτερη έως το 2050.

«Η ενίσχυση της χρήσης των σιδηροδρόμων αποτελεί σημαντική προτεραιότητα για τις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Gonzalo Cantabrana Fernandez, ανώτερος διευθυντής της S&P Global.

Διαβάστε επίσης

Υποβάθμιση στο ΑΑ- για τη Γαλλία από τη Fitch

Υπεγράφησαν οι πρώτες συμφωνίες για αποθήκευση διοξειδίου του άνθρακα στον Πρίνο

Η πολυτάραχη ζωή της Δάφνη Γκίνες: Η απαγωγή στα πέντε, ο γάμος με τον Σπύρο Νιάρχο και η χρυσή φυλακή