Η επίσημη… πρώτη εμφάνιση χθες στους αναλυτές για τον κ. Πάρη Κυριακόπουλο, πρόεδρο, από το 2016 στη θέση του αείμνηστου πατέρα του Οδυσσέα Κυριακόπουλου και διευθύνοντα σύμβουλο από τον Ιανουάριο μετά την αποχώρηση του πολύπειρου στελέχους Σωτήρη Χατζίκου.

Άλλωστε, το είπε και ο ίδιος όταν ξεκίνησε η τηλεδιάσκεψη για τους αναλυτές, καλωσορίζοντάς τους, αφού ήταν η πρώτη φορά που συμμετείχε στην ενημέρωσή τους.

Η Μοτοδυναμική, είναι η αλήθεια, από τα τάρταρα που βρέθηκε την προηγούμενη δεκαετία των μνημονίων και της οικονομικής κρίσης έκανε άλματα.

Ειδικά μετά την είσοδό της  στην ακμάζουσα αγορά ενοικίασης αυτοκινήτου μέσω της απόκτησης της αντιπροσώπευσης της Sixt, με τις πωλήσεις να ανέρχονται πέρσι στα 132 εκατ. ευρώ και να εμφανίζουν αύξηση σχεδόν 40%, τα EBITDA να εκτινάσσονται στο +78%, στα 25,2 εκατ. ευρώ.

Η Yamaha και η Porsche, παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισαν – και συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν – στην εφοδιαστική αλυσίδα, έκλεισαν τη χρονιά με ρεκόρ πωλήσεων και κερδοφορίας.

Μόνο οι πωλήσεις της Πόρσε πέρσι, σύμφωνα με την ενημέρωση που παρείχε στους αναλυτές ο κ. Κυριακόπουλος ξεπέρασαν τα 26,8 εκατ. ευρώ.

Τα υγιή οικονομικά στοιχεία και οι θετικές προοπτικές ήταν ο βασικός λόγος που επισπεύδονται οι εργασίες στην κατασκευή των  πολυτελών κατοικιών του ιδίου και της οικογένειάς του στο Παλαιό Ψυχικό (οι 3 κατοικίες χτίζονται σε ενα οικοπεδο πέριξ των 4 στρεμμάτων), αλλά και για τις παχυλές απολαβές.

Ή ακόμα, άξια προς μίμηση θα πρέπει να θεωρηθεί η γαλαντομία της διοίκησης της Μοτοδυναμικής να επιβραβεύσει τα στελέχη της με δωρεάν μετοχές με βάση την τιμή κλεισίματος της 5ης Οκτωβρίου που ήταν τα 2,10 ευρώ και σήμερα η μετοχή βρίσκεται στα 3,25.

Για δε τις αμοιβές του ιδίου έχει προταθεί εδώ και μήνες η δυνατότητα να λάβει ο ίδιος ο κ. Κυριακόπουλος μπόνους έως 250 χιλιάδες ευρώ με παράλληλη δυνατότητα απόκτησης δωρεάν μετοχών, ίσο με το 2,5% επί της προστιθέμενης αξίας της εταιρείας.

Αλλά πέρα από αυτά, ενδιαφέρουσα είναι η άποψη του κ. Πάρη Κυριακόπουλου  ενόψει της έλευσης των νέων μοντέλων Πόρσε το 2024, ότι καλή η συζήτηση για την ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα, αλλά προς το παρόν δεν υπάρχουν υποδομές και πως η εικόνα με άλλες χώρες του εξωτερικού είναι τελείως διαφορετική.

Θέλοντας να πει ότι υπάρχει πολύς δρόμος ακόμα που πρέπει να διανυθεί για την ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα.

Κι εδώ που τα λέμε, δεν έχει άδικο…

Σύμφωνα με τον κ. Κυριακόπουλο, το πρώτο τρίμηνο του 2023, σημειώνει αύξηση των πωλήσεων κερδίζοντας ξανά μερίδια μετά την έλλειψη διαθεσιμότητας πέρσι.

Όπως ανέφερε ο ίδιος, ο τουρισμός δείχνει καταρχήν θετικά σημάδια κατά το πρώτο τρίμηνο, παρά το γεγονός ότι η συγκεκριμένη χρονική περίοδος λόγω πρωιμότητας δεν μπορεί να αποτελέσει δείκτη για την πορεία του στο σύνολο της χρονιάς.

Ωστόσο, ο όμιλος προβλέπει ότι ο τομέας της ενοικίασης αυτοκινήτου μέσω της Sixt θα κινηθεί ακόμα θετικότερα από το 2022.

Διαβάστε επίσης

ΤΑΙΠΕΔ: «Ναυμαχία» ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Grimaldi για τον λιμένα Ηρακλείου

Castor Maritime-Performance Shipping: Kαμπανάκι από το αμερικανικό χρηματιστήριο