ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Συγκεκριμένα, η μετοχή της Castor Maritime, συμφερόντων του εφοπλιστή Πέτρου Παναγιωτίδη, που διαπραγματεύεται στην αγορά του Nasdaq, βρίσκεται από τις 8 Μαρτίου και για πάνω από 30 συνεχόμενες συνεδριάσεις κάτω από το κατώτατο επιτρεπτό, από τους κανονισμούς του αμερικανικού χρηματιστηρίου, όριο του ενός δολαρίου.
Στη συνεδρίασης της 21ης Απριλίου έκλεισε στα 0,7702 δολάρια σημειώνοντας πτώση 1%. Έχει καταγράψει υψηλό 52 εβδομάδων στα 2,19 δολάρια και χαμηλό στα 0,65 δολάρια, σύμφωνα με τα στοιχεία του yahoo finance, ενώ η κεφαλαιοποίηση της εταιρείας διαμορφώνεται στα 72,8 εκατ. δολάρια.
Mέσα στις επόμενες 180 ημέρες, δηλαδή μέχρι τις 17 Οκτωβρίου 2023, η ναυτιλιακή θα πρέπει να πραγματοποιήσει τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου η τιμή της μετοχής της να επανέλθει πάνω από το ένα δολάριο και να παραμείνει σε αυτά τα επίπεδα για τουλάχιστον 10 συνεχόμενες συνεδριάσεις.
Η Castor Maritime, που ιδρύθηκε τον Σεπτέμβριο του 2017, διαθέτει στόλο 21 πλοίων, χωρητικότητας 1,7 εκατομμυρίων dwt.
Το 2019, ο Πέτρος Παναγιωτίδης προχώρησε στην «άμεση ένταξή» της εταιρείας στο αμερικανικό χρηματιστήριο, χωρίς την παραδοσιακή αρχική δημόσια προσφορά, και την άντληση κεφαλαίων από την έκδοση νέων μετοχών.
Performance Shipping
Η μετοχή της Performance Shipping, με CEO τον Ανδρέα Μιχαλόπουλο και πρόεδρο την Αλίκη Παληού, επίσης διαπραγματεύεται κάτω από το όριο του ενός ευρώ από τις 6 Μαρτίου έως σήμερα, για περισσότερες από 30 συνεδριάσεις.
Η εταιρεία που είναι εισηγμένη στην αγορά του Nasdaq, θα πρέπει να προβεί στις απαιτούμενες ενέργειες για την αύξηση της τιμής της μετοχής της στις επόμενες 180 ημέρες, δηλαδή μέχρι τις 16 Οκτωβρίου 2023.
Ο τίτλος της έκλεισε στη συνεδρίαση της 21η Απριλίου στα 0,828 δολάρια, σημειώνοντας πτώση 0,24%. Η χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας ανέρχεται στα 8,25 εκατ. ευρώ.
Η διοίκηση της θα παρακολουθεί στενά την πορεία της μετοχής της και θα εξετάσει τις δυνατότητες που έχει για να διευθετήσει το θέμα.
Στις αρχές Απριλίου γνωστοποίησε ότι σκοπεύει να επενδύσει έως και 2 εκατομμύρια δολάρια για την επαναγορά υφιστάμενων κοινών μετοχών της, που αντιπροσωπεύουν περίπου το 21% της κεφαλαιοποίησης των κοινών μετοχών της.
Η Performance Shipping κατέχει και διαχειρίζεται οκτώ δεξαμενόπλοια Aframax, ενώ κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2025 αναμένει να παραλάβει και ένα νεότευκτο τάνκερ.
Διαβάστε ακόμη:
Επαναγορά μετοχών από την Performance Shipping των Μιχαλόπουλου – Παληού αξίας 2 εκατ. δολαρίων