Η γερμανική εταιρεία παρέδωσε 80.767 αυτοκίνητο το πρώτο 3μηνο του χρόνου, αύξηση 18% σε σχέση με πέρυσι.
Η Porsche ξεκίνησε τη χρονιά με αύξηση στις παραδόσεις κατά 18%. Τους πρώτους τρεις μήνες του 2023, ο κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων παρέδωσε 80.767 οχήματα σε πελάτες σε όλο τον κόσμο πρόκειται για τα περισσότερα αυτοκίνητα που έχει πουλήσει ποτέ στην ιστορία της σε αντίστοιχο διάστημα:
«Είμαστε ευχαριστημένοι με αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα. Δείχνει την ισχυρή ζήτηση για τα προϊόντα μας και τη δύναμη της επωνυμίας μας. Είναι ιδιαίτερα ευχάριστο το γεγονός ότι μπορέσαμε να σημειώσουμε κέρδη σε κάθε τομέα πωλήσεων – παρά την ακόμα ασταθή οικονομική κατάσταση και την περιορισμένη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών» δήλωσε ο Detlev von Platen, Εκτελεστικό Μέλος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της Porsche AG.
Στην Ευρώπη, η Porsche παρέδωσε 18.420 αυτοκίνητα το πρώτο τρίμηνο, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 14% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2022. Στην εγχώρια αγορά της εταιρείας, τη Γερμανία, ο αριθμός των παραδοθέντων οχημάτων αυξήθηκε επίσης σε 8.247, που αντιπροσωπεύουν αύξηση 19%. Στην Κίνα, τη μεγαλύτερη ενιαία αγορά για την Porsche, ο κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων πραγματοποίησε 21.365 παραδόσεις μεταξύ Ιανουαρίου και Μαρτίου, σημειώνοντας αύξηση 21% από έτος σε έτος.
Ένας σημαντικός λόγος για αυτό είναι ότι η χώρα συνεχίζει να ανακάμπτει από τον αντίκτυπο που προκλήθηκε από την πανδημία.
Στη Βόρεια Αμερική, η Porsche παρέδωσε 19.651 οχήματα στους πελάτες, ένα κέρδος 30%. Στις αγορές του εξωτερικού και στις αναδυόμενες αγορές, παραδόθηκαν 13.084 αυτοκίνητα στους πελάτες, σημειώνοντας αύξηση 5%. Τα μοντέλα SUV παραμένουν εξαιρετικά δημοφιλή στους πελάτες της Porsche. Συνολικά, 23.880 εκδόσεις της Porsche Macan παραδόθηκαν στους πελάτες (+30 τοις εκατό).
Η Cayenne κατέγραψε 23.387 παραδόσεις (+23 τοις εκατό). Το εμβληματικό σπορ μοντέλο, 911 εξακολουθεί να είναι αγαπημένο των πελατών: 11.063 παραδείγματα κυκλοφόρησαν σε πελάτες παγκοσμίως (+19 τοις εκατό). Παραδόθηκαν συνολικά 8.479 μοντέλα από τη σειρά Panamera (+10 τοις εκατό). Το πρώτο τρίμηνο, 9.152 πελάτες παρέλαβαν το πλήρως ηλεκτρικό Taycan (-3%).
Ο λόγος της πτώσης είναι οι υφιστάμενες ακόμη συμφορήσεις στον εφοδιασμό στον κλάδο των προμηθευτών, οι οποίες έχουν ιδιαίτερο αντίκτυπο στο ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο. Τα μοντέλα 718 Boxster και 718 Cayman συνεισέφεραν επιπλέον 4.806 παραδόσεις (+6 τοις εκατό).
«Η εστίασή μας είναι στην ανάπτυξη προσανατολισμένη στην αξία. Επιδιώκουμε τον στόχο να παράγουμε πάντα ένα όχημα ικανό για τις απαιτήσεις της αγοράς», λέει ο Detlev von Platen. «Η καλή αρχή μας κάνει να έχουμε αυτοπεποίθηση για το υπόλοιπο της χρονιάς. Ταυτόχρονα, παραμένουμε σε εγρήγορση και ευελιξία σε ένα περιβάλλον ανταγωνιστικό».
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας