ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η επιστροφή των Κινέζων στα καταστήματα πολυτελείας έδωσε νέα ώθηση στην ήδη υπάρχουσα άνθιση των πωλήσεων στην πλειοψηφία των οίκων πολυτελείας, κόντρα στον πληθωρισμό που έπληξε τους άλλους κλάδους.
Οι οργανικές πωλήσεις στη μεγαλύτερη μονάδα του ομίλου, που πουλά είδη μόδας και δερμάτινα είδη, αυξήθηκαν κατά 18% το πρώτο τρίμηνο, με το ποσοστό να είναι σχεδόν διπλάσιο από αυτό που ανέμεναν οι αναλυτές από την εταιρεία με τη μεγαλύτερη κεφαλαιοποίηση στην Ευρώπη.
Η ανάπτυξη του τμήματος στην Κίνα έφτασε σε διψήφιο ποσοστό, δήλωσε ο Οικονομικός Διευθυντής της LVMH, Jean-Jacques Guiony, σε αναλυτές σε τηλεφωνική επικοινωνία.
Η LVMH είναι «εξαιρετικά αισιόδοξη» για την Κίνα το 2023, ανέφερε ο Οικονομικός Διευθυντής της LVMH, Jean-Jacques Guiony, υπογραμμίζοντας ότι οι αριθμοί στο πρώτο τρίμηνο προμηνύουν καλές ειδήσεις για το υπόλοιπο του έτους».
Η LVMH με έδρα το Παρίσι είναι η πρώτη εταιρεία από τον ευρωπαϊκό κλάδο πολυτελείας που δημοσίευσε τις πωλήσεις του πρώτου τριμήνου και θεωρείται από τους αναλυτές ως «σημάδι» για τον υπόλοιπο κλάδο.
Ένας από τους ανταγωνιστές της, η Hermes International, η οποία δημοσιεύει τα αποτελέσματα την Παρασκευή και η ιδιοκτήτρια Cartier Richemont αναμένεται να κερδίσουν επίσης από την επιστροφή των Κινέζων στις πωλήσεις και τα κέρδη τους.
Η LVMH ανέφερε ότι η ζήτηση αυξήθηκε τους πρώτους τρεις μήνες, καθώς οι αγοραστές έσπευσαν να αγοράσουν πολυτελή είδη, από τσάντες Christian Dior μέχρι δαχτυλίδια Tiffany. Η Ιαπωνία σημείωσε την ισχυρότερη τριμηνιαία ανάπτυξη, με άνοδο 34% σε, ακολουθούμενη από άνοδο 24% στην Ευρώπη και άλμα 14% στην Ασία εκτός Ιαπωνίας.
Διαβάστε επίσης:
LVMH, L’ Oreal, Hermes: Οι οίκοι πολυτελείας που πρωταγωνιστούν στις ευρωαγορές