ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Με περισσότερες επιλογές καταστημάτων και προϊόντων αλλά και ανανεωμένη, πιο εύχρηστη εμφάνιση της πλατφόρμας του, η λογική της νέας έκδοσης του efood, είναι η ευκολία χρήσης, η εξατομίκευση των προτιμήσεων και το ενδιαφέρον, στοχευμένο για κάθε χρήστη περιεχόμενο.
Στη νέα έκδοση θα βρεις:
Την ενότητα discovery στην κεντρική οθόνη της εφαρμογής:
- με τα video banners, με περιεχόμενο που δημιουργεί η ομάδα του efood, έτσι ώστε οι χρήστες να ενημερώνονται γρήγορα για τις Red Selection προτάσεις, τα καταστήματα με rubies, τις προσφορές και τις νέες υπηρεσίες
- με την εύκολη περιήγηση σε λίστες που ανανεώνονται δυναμικά όπως “Επιλογές για σένα“, “Αγαπημένα brands”, “Νέα καταστήματα“, “Προσφορές” και δημοφιλείς κουζίνες
Το ειδικό μενού επιλογών:
- το οποίο ενσωματώνεται ως κεντρικό στοιχείο της πλοήγησης, στο κάτω σημείο της εφαρμογής, διευκολύνοντας την πρόσβαση στις κατηγορίες φαγητού και καφέ, καθώς και στα υπόλοιπα καταστήματα όπως efood market, μανάβικα, ιχθυοπωλεία, κρεοπωλεία, ζαχαροπλαστεία, κάβες, βιβλιοπωλεία κτλ.
Για το efood, η εξέλιξη είναι βασική έννοια της μέχρι σήμερα επιτυχίας του. Η ομάδα του εργάζεται συνεχώς για να βελτιώνει τις υπηρεσίες και τις εφαρμογές του, δημιουργώντας την καλύτερη εμπειρία στους δεκάδες χιλιάδες καθημερινούς του χρήστες.
Διαβάστε επίσης:
efood: Με σταθερά διευρυμένο κοινωνικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα και το 2022
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ