«Η διαφάνεια, ο έλεγχος και οι ψηφιακές πλατφόρμες που θα παρακολουθούν σε κάθε στάδιο υλοποίησης τα έργα μεταφορών και υποδομών, αποτελούν τις κύριες παρεμβάσεις – στρατηγική προτεραιότητα – του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ για την επιστροφή της χώρας στο δρόμο της ανάπτυξης, με μια δυνατή, κατάλληλα οργανωμένη και αξιόπιστη Δημόσια Διοίκηση. Για να χτίσουμε ξανά την εμπιστοσύνη των Ελλήνων πολιτών στο Κράτος, που με τις άστοχες και αντιαναπτυξιακές πολιτικές της κατέστρεψε η κυβέρνηση Μητσοτάκη», επισήμανε ο βουλευτής Δωδεκανήσων του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρης Γάκης.

Στη συνέχεια, ο Δημήτρης Γάκης, τόνισε:

«Θα δώσουμε ένα τέρμα στην αδιαφάνεια στις διαδικασίες στα έργα υποδομών και στην ανεξέλεγκτη διάχυση δημοσίων και εθνικών πόρων. Με προδιαγραφές που θα τηρούνται, με τη θεσμοθέτηση, υλοποίηση και λειτουργία Ψηφιακών Κεντρικών Συστημάτων Αδειοδοτήσεων & Παρακολούθησης Τεχνικών Έργων. Με τη δημιουργία ενός Εθνικού Ψηφιακού Μητρώου Υποδομών, η χώρα μας θα βαδίσει με σταθερά βήματα ανάπτυξης στη σύγχρονη εποχή. Στο μέλλον που θέλουμε για την Ελλάδα και τους νέους μας.

Στο πρόγραμμα ανάπτυξης και προοπτικής του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, η περιφερειακή συνιστώσα των μεταφορών στο Αρχιπέλαγος εκφράζεται μέσα από την πρότασή μας για τη δημιουργία ενός νησιωτικού «οδικού χάρτη» στις μεταφορές και την ενδο-νησιωτική επικοινωνία. Ένα σχέδιο που βασίζεται σε δύο κύριους πυλώνες: την απρόσκοπτη ακτοπλοϊκή διασύνδεση στα νησιά του Αιγαίου, με εξορθολογισμό των δρομολογίων, αξιοποίηση των συνδυασμένων μεταφορών και με την αναβάθμιση των λιμανιών, ιδίως στα μικρά νησιά και φυσικά, με το Μεταφορικό Ισοδύναμο. Οι νησιώτες δικαιούνται ασφαλείς μεταφορές, φθηνά εισιτήρια και συγκοινωνιακά δίκτυα που να βασίζονται στις σύγχρονες οικονομικές (τουρισμός, εξωστρέφεια) και καθημερινές ανάγκες (επικοινωνία, πρόσβαση σε δομές υγείας) των τοπικών κοινωνιών. Ένα σύγχρονο δίκτυο θαλάσσιων μεταφορών που θα πρέπει να ανασυγκροτηθεί με γνώμονα τα ιδιαίτερα χωρικά, παραγωγικά και δημογραφικά χαρακτηριστικά των νησιωτικών μας περιφερειών».

Διαβάστε επίσης:

Η Linde ξεκινά την προμήθεια του πρώτου πλοίου υδρογόνου στον κόσμο

Κωστής Κωνσταντακόπουλος: Ο «Greek King of Containers» διαθέτει υψηλή ρευστότητα και οι επενδύσεις του δεν έχουν πλαφόν…