Η πρώτη γενιά του MINI Countryman αποτέλεσε επιτυχία για τη μάρκα, πίσω στο 2010. Για πρώτη φορά το Mini ήταν πάνω από τέσσερα μέτρα SUV με τετρακίνηση, πέντε πόρτες και πορτμπαγκάζ από 370 λίτρα σε έως και 1.170 λίτρα χάρη στο συρόμενο και αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα.
Από το 2017, η δεύτερη γενιά έφερε το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο Mini, με ηλεκτροκινητήρα 65 kW/88 hp στον πίσω άξονα.
Η νέα γενιά είναι αμιγώς ηλεκτρική το Mini Countryman E αποδίδει 140 kW/191 hp, ενώ το MINI Countryman SE ALL4 είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα της μάρκας με κίνηση σε όλους τους τροχούς. Δύο ηλεκτροκινητήρες στον εμπρός και πίσω άξονα αποδίδουν μαζί ισχύ 230 kW/313 hp.
Η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 64,7 kWh. Με εκτιμώμενη αυτονομία περίπου 450 χιλιομέτρων, το MINI Countryman κινείται με την ίδια άνεση στο κέντρο των πόλεων όσο και σε μεγαλύτερες αποστάσεις σε επαρχιακούς δρόμους. Με το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Countryman, η MINI διευρύνει περαιτέρω το ποσοστό των ηλεκτροκίνητων μοντέλων της.
Σήμερα, ένα στα πέντε MINI είναι ήδη ηλεκτρικό
Έχοντας αυξημένο μήκος κατά 13 εκατοστά (στα 4.429 χιλιοστά), το ευρύχωρο περιπετειώδες όχημα προσφέρει ακόμα περισσότερους χώρους και άνεση για τους επιβάτες του. Το ύψος του αμαξώματος αυξήθηκε κατά σχεδόν έξι εκατοστά, φτάνοντας συνολικά στα 1.613 χιλιοστά, για μεγαλύτερη ευρυχωρία στην περιοχή της κεφαλής.
Το νέο MINI Countryman συνδυάζει την ηλεκτροκίνηση μηδενικών εκπομπών ρύπων με τη μεγαλύτερη δυνατή περιβαλλοντική συμβατότητα και στην παραγωγή.
Αυτό σημαίνει ότι καταργεί τα διακοσμητικά στοιχεία στο εξωτερικό και το εσωτερικό, ενώ οι χυτές ζάντες ελαφρού κράματος κατασκευάζονται από δευτερογενές αλουμίνιο σε ποσοστό έως και 70%. Σε συνδυασμό με τη χρήση πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας στην παραγωγή, οι εκπομπές CO2 μπορούν να μειωθούν σημαντικά σε σύγκριση με τις συμβατικές διαδικασίες κατασκευής.
Οι επιφάνειες του ταμπλό, του τιμονιού, της επένδυσης οροφής και του δαπέδου του οχήματος, καθώς και τα πατάκια κατασκευάζονται από ανακυκλωμένο πολυεστέρα που προέρχεται από μπουκάλια ΡΕΤ και ρετάλια μοκετών. Αυτή η υψηλής ποιότητας, πολύχρωμη και άνετη εναλλακτική λύση σε σχέση με τα παραδοσιακά υλικά μειώνει τις εκπομπές CO2 στην αλυσίδα αξίας έως και 85%.
Παράλληλα υπογραμμίζει την έμφαση που δίνει η μάρκα στην ελαχιστοποίηση του οικολογικού αποτυπώματος της επόμενης γενιάς μοντέλων MINI. Η μακροπρόθεσμη βιώσιμη στρατηγική για την παραγωγή και κατανάλωση ενέργειας του “πράσινου εργοστασίου” του BMW Group στη Λειψία περιλαμβάνει τέσσερις ανεμογεννήτριες ύψους 190 μέτρων στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου, που θα παράγουν σε ετήσια βάση πάνω από 20 GWh ηλεκτρικής ενέργειας.
Επιπλέον χρησιμοποιούνται έως και 700 μπαταρίες υψηλής τάσης ανακατασκευασμένες από οχήματα BMW i3 για την αποθήκευση ενέργειας από τις ανεμογεννήτριες. Με την αποθήκευση της ενέργειας στις εγκαταστάσεις, η τοπική διαχείριση της ενέργειας μπορεί να βελτιστοποιηθεί και το ηλεκτρικό δίκτυο να διατηρηθεί σταθερό.
Το BMW Group επεκτείνει την ικανότητα παραγωγής εξαρτημάτων του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης στις εγκαταστάσεις του κατά οκτώ γραμμές παραγωγής έως το 2024 και επενδύει περισσότερα από 800 εκατομμύρια ευρώ. Η απαλλαγή της παραγωγής από τον άνθρακα με την αντικατάσταση των ορυκτών καυσίμων με υδρογόνο βρίσκεται στο επίκεντρο του εργοστασίου που αποτελεί ήδη μια από τις πιο σύγχρονες και βιώσιμες εγκαταστάσεις παραγωγής αυτοκινήτων στον κόσμο.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΕΛ.ΑΣ: Στην δημοσιότητα τα στοιχεία των 13 μελών σπείρας που λήστευε σπίτια στην Αττική
- Πετρέλαιο: Κέρδη άνω του 6% για το WTI στην εβδομάδα
- Σερβία: 10.000 νοικοκυριά χωρίς ρεύμα λόγω κακοκαιρίας – Προβλήματα και με τις πτήσεις
- Τουρκία: Δύο αντιπολιτευόμενοι δήμαρχοι καταδικάστηκαν για “τρομοκρατία” και καθαιρέθηκαν