ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Αν και αυτό αντιπροσωπεύει μείωση 80% από τα κέρδη ρεκόρ του περασμένου έτους, θα ήταν ακόμα μια χρονιά με πολύ θετικά κέρδη, γεγονός που εξηγεί τη συνεχιζόμενη αύξηση της χωρητικότητας από τους μεταφορείς τους πρώτους τρεις μήνες του 2023.»
Η εκτίμηση αυτή διατυπώνεται από τον αναλυτή John McCown της Blue Alpha Capital, ο οποίος πρόσθεσε στην τριμηνιαία έκθεσή του: «Υποψιάζομαι ότι πολλοί θα σκεφτούν ότι αυτή η εκτίμηση κερδών είναι πολύ υψηλή και λίγοι θα πιστεύουν ότι είναι πολύ χαμηλή».
Σύμφωνα με ανάλυση της Sea-Intelligence, ωστόσο, τα κέρδη προ τόκων και φόρων (EBIT) που πραγματοποίησε η ναυτιλία τακτικών γραμμών τα τελευταία τρία χρόνια (2020, 2021 και 2022) είναι υψηλότερα από τα συνδυασμένα κέρδη των προηγούμενων 63 ετών στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτιών στη θάλασσα.
Διαβάστε επίσης:
Στο Μέγαρο Μουσικής το Πάνθεον της Ελληνικής Ναυτιλίας στις 5 Ιουλίου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Λαζαράκου στο 1ο Cyber Security Forum: “Ο κανονισμός DORA αναπτυξιακό εργαλείο για τις επιχειρήσεις”
- Λιανεμπόριο: Οριακή αύξηση κατά 0,8% στον τζίρο το γ΄ τρίμηνο
- Ισπανία: Αύξηση του έκτακτου φόρου στα υπερκέρδη των τραπεζών
- Υπουργείο Εργασίας: Απόφαση παράτασης της αρμοδιότητας του ΝΑΤ σε θέματα παροχών συντάξεων και εφάπαξ ναυτικών