Ο αγώνας της Αυστραλίας εξελίχθηκε σε μαραθώνιο με 3 εκκινήσεις, 2 διακοπές και πολύ δράμα.
Ο Μαξ Φερστάπεν πήρε την 1η του νίκη στο Άλμπερτ Παρκ αλλά όχι τόσο εύκολα όσο θα περίμενε κανείς. Η πρώτη εκκίνηση βρήκε το Ράσελ να προσπερνά το Φερστάπεν στην 1η στροφή και το Χάμιλτον να πιέζει και να περνάει στην 3η στροφή. Πίσω τους ο Στρολ πέταξε έξω το Λεκλέρκ σε μια επαφή που οι αγωνοδίκες αξιολόγησαν ως αγωνιστικό συμβάν. Ο αγώνας τελείωσε εκεί για τον Μονεγάσκο. Με τις Mercedes να οδηγούν την κούρσα και το Φερστάπεν τρίτο έφυγαν οι πρώτοι γύροι του αγώνα. Ο Χάμιλτον πίεσε το Ράσελ για να περάσει πράγμα που προκάλεσε την αντίδραση του Βρετανού στην ενδοεπικοινωνία με την ομάδα.
Στον 7ο γύρο ο Άλμπον έχασε τον έλεγχο βγήκε και κατέστρεψε τη Williams. Βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας και οι Ράσελ, Σάινθ έσπευσαν ν’ αλλάξουν λάστιχα. Αποδείχτηκαν χαμένοι από αυτή την επιλογή καθώς αμέσως μετά διακόπηκε ο αγώνας ώστε να καθαριστεί η πίστα από τα χαλίκια. Έτσι όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί άλλαξαν λάστιχα χωρίς να χάσουν θέση. Ξαφνικά ο Ράσελ ήταν 7ος από πρώτος και ο Σάινθ 11ος από 5ος. Στην επανεκκίνηση ο Χάμιλτον πέρασε το Φερστάπεν αλλά ο Ολλανδός ανέκτησε τη θέση μόλις άνοιξε το DRS στο 12ο γύρο.
Τώρα όλοι είχαν βάλει τη σκληρή γόμα και στο μυαλό τους είχαν να διαχειριστούν την αντοχή της ώστε να τερματίσουν 46 γύρους μετά. Εκεί δεν είχαμε μάχες για τις πρώτες θέσεις με το Γκασλί να κρατάει πανάξια την 5η θέση. Ο Γάλλος δέχτηκε το προσπέρασμα του Σάινθ και μετά κράτησε τη θέση του. Σ΄ αυτό βοήθησε και η εγκατάλειψη του Ράσελ με πρόβλημα στην υβριδική μηχανή της Mercedes που πήρε φωτιά. Πιο πίσω ο Πέρεζ που είχε εκκινήσει τελευταίος εκμεταλλευόμενος την ταχύτητα της Red Bull άρχισε να κερδίζει θέσεις και να προσπερνάει. Ιδιαίτερα εντυπωσιακά ήταν τα προσπεράσματά του σε Νόρις για την 8η θέση και Χούλκενμπεργκ για την 7η θέση. Ο Μεξικάνος εκεί έδωσε φοβερές μάχες.
Στον 54ο γύρο, τέσσερις γύρους πριν το φινάλε ο Μάγκνουσεν έχασε τον έλεγχο της Haas χτύπησε στον τοίχο και κατέστρεψε το πίσω δεξιά μέρος του μονοθεσίου του. Ο αγώνας διακόπηκε ξανά για να μαζευτούν τα θραύσματα από την πίστα. Οι οδηγοί πήγαν ξανά στα πιτ και περίμεναν την απόφαση των αγωνοδικών που έψαχναν να βρουν τι θα γίνει: Επανεκκίνηση αποφάσισαν και έτσι τα μονοθέσια που συνέχιζαν στον αγώνα έβαλαν τη μαλακή γόμα και παρατάχθηκαν για εκκίνηση και αγώνα δυο γύρων. Δεν πρόλαβαν όμως να συμπληρώσουν δυο στροφές καθώς έγινε χάος. Πράγμα αναμενόμενο όταν βάζεις τα μονοθέσια ελαφρωμένα από καύσιμα, με λάθος σετάρισμα να εκκινήσουν ξανά με μαλακή γόμα και τα ελαστικά εκτός παραθύρου θερμοκρασιακής λειτουργίας.
Ο Γκασλί μπλόκαρε τους τροχούς, ο Σάινθ χτύπησε τον Αλόνσο οι Alpine χτύπησαν μεταξύ των, ο αγώνας διακόπηκε εκ νέου και ουσιαστικά δεν εκκίνησε ποτέ. Οι αγωνοδίκες θεώρησαν ως μη γενόμενα αυτά τα μέτρα, πήραν την κατάταξη του προηγούμενου γύρου και υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας οδήγησαν τα μονοθέσια στον τερματισμό με το Φερστάπεν να πανηγυρίζει την 1η του νίκη στο Άλμπερτ Παρκ. Ο Χάμιλτον ανέβηκε για πρώτη φορά φέτος στο βάθρο ο Αλόνσο για 3η συνεχή. Ο Σάινθ πήρε ποινή 5 δευτερολέπτων για την επαφή με τον Αλόνσο και έπεσε εκτός 10αδας. Η Haas έχει κάνει ένσταση για την διαδικασία επανεκκίνησης του αγώνα.
Η τελική κατάταξη ήταν:
Η βαθμολογία στους οδηγούς είναι: Φερστάπεν 69, Πέρεζ 54, Αλόνσο 45, Χάμιλτον 38. Η βαθμολογία στους κατασκευαστές είναι Red Bull 123 βαθμοί, Aston Martin 65, Mercedes 56. Επόμενος αγώνας στις 30/4 το GP του Αζερμπαϊτζάν από το Μπακού.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας