Ο Ράσελ στοχεύει στη νίκη, ο Χάμιλτον αναθάρρησε και ο Αλόνσο καιροφυλακτεί.
Η ανάλυση των δεδομένων δεικνύει πως o Φερστάπεν έχει σημαντική υπεροχή όσον αφορά στην τελική ταχύτητα αλλά όχι και σε ρυθμό αγώνα. Εκεί όλα δείχνουν πως οι Aston Martin θα είναι επίσης πολύ δυνατές.
Αντίθετα στη θεωρία οι Mercedes υστερούν και έναντι των Ferrari σε ρυθμό. Από την πλευρά του ο Ράσελ θέλει να διεκδικήσει τη νίκη, αισθάνεται υποχρεωμένος να το κάνει. Τονίζει πως η εκκίνηση θα είναι κρίσιμη γιατί σ’ αυτή την πίστα δεν είναι εύκολα τα προσπεράσματα. Η Red Bull έχει σημαντική υπεροχή σε τελική ταχύτητα επιλογή συνειδητή καθώς οι 4 ζώνες DRS (εφαρμόζονται για πρώτη φορά) διευκολύνουν αυτόν που ακολουθεί αν μπορεί να κρατηθεί σε διαφορά κάτω από 1 sec.
Ο Φερστάπεν έφτασε τα 329km/h τελικής ταχύτητας σήμερα με το DRS. Αύριο όμως που δεν θα έχει DRS αν είναι πρώτος ίσως είναι δύσκολο να κρατηθεί μπροστά αν οι Mercedes έχουν DRS. Ενδιαφέρον έχει η ανάλυση της τηλεμετρίας του Φερστάπεν και του Ράσελ στο γρήγορο γύρο τους, όπου είναι σαφής η υπεροχή τελικής ταχύτητας της Red Bull σε όλα τα σημεία. Η διαφορά είναι μεγάλη και κυμαίνεται από 5 έως 11 km/h!
Ένα σημαντικό ερώτημα είναι τι μπορεί να κάνει ο Σέρτζιο Πέρεζ με τη δεύτερη Red Bull που εκκινεί τελευταίος. Ο Μεξικάνος που αντιμετώπισε πρόβλημα στην κατανομή πέδησης και δεν κατετάγη, εκκινεί δε με ειδική άδεια από τους αγωνοδίκες. Αν το πρόβλημα έχει επιλυθεί προφανώς θα προσπαθήσει να ανέβει στην κατάταξη, αυτό θα έχει ενδιαφέρον. Οι πιθανότητες εμφάνισης αυτοκινήτου ασφαλείας είναι πάνω από 60%, αν επαληθευτούν, σίγουρα θα επηρεαστεί η στρατηγική τόσο του Μεξικάνου όσο και των υπολοίπων οδηγών.
Θεωρητικά η ταχύτερη στρατηγική είναι εκκίνηση με μέση γόμα και αλλαγή σε σκληρή κοντά στον 20στο γύρο σε σύνολο 58. Σύμφωνα με την Pirelli η φθορά ελαστικών είναι σχετικά χαμηλή και θα παραμείνει έτσι όσο η θερμοκρασία οδοστρώματος δεν ξεπερνά τους 30 βαθμούς Κελσίου. Πάντως σύμφωνα με την Pirelli και οι τρεις γόμες μπορεί να χρησιμοποιηθούν είτε σε στρατηγική μιας είτε σε στρατηγική δυο αλλαγών.
Ο Φερστάπεν δεν έχει κερδίσει ως τώρα στο Άλμπερτ Παρκ ενώ η τελευταία φορά που κέρδισε η Red Bull ήταν πριν 12 χρόνια με το Φέτελ. Πέρυσι είχε κερδίσει ο Λεκλέρκ με τη Ferrari, το 2019 ο Μπότας με τη Mercedes. H πρόβλεψη του καιρού για αύριο είναι χωρίς βροχή και με λιακάδα οπότε αναμένεται να ανέβουν οι θερμοκρασίες.
Ο αγώνας ξεκινά αύριο στις 08:00 ώρα Ελλάδος και θα μεταδοθεί ζωντανά και αποκλειστικά σε ΑΝΤ1 και ΑΝΤ1+, ενώ η εκπομπή «Formula 1 Show» με τον Τάκη Πουρναράκη και τον Πάνο Σεϊτανίδη, θα ξεκινήσει μια ώρα νωρίτερα στις 07:00 παρουσιάζοντας όλο τον απόηχο από το Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας και τις αλλαγές που αποφάσισε η FIA για να μην επαναληφθούν τα ίδια ευτράπελα στο βάθρο. To σίγουρο είναι πως αξίζει να μάθουμε τι λέει ο Αλόνσο για όλα αυτά.
Στην κάμερα του ΑΝΤ1 και του ΑΝΤ1+ μιλά ο διευθυντής τηλεοπτικών δικαιωμάτων της F1, Ίαν Χολμς σε μια σπάνια συνέντευξή του. Στην εκπομπή, επίσης, θα προβληθεί ένα αφιέρωμα στον ταλαντούχο Αυστραλό οδηγό Όσκαρ Πιάστρι και μία αποκλειστική συνέντευξη του διευθυντή μηχανολογίας της Mercedes F1, Άντριου Σόβλιν. Στο στούντιο θα βρίσκεται και η Μαρία Θωμά για την lifestyle προσέγγιση της F1! Στη μετάδοση του αγώνα θα βρίσκονται οι Τάκης Πουρναράκης και Πάνος Σεϊτανίδης. Αύριο, Κυριακή 2 Απριλίου, στις 08:00 οι φίλοι της Formula 1 στην Ελλάδα θα δώσουν ραντεβού σε ΑΝΤ1 και ΑΝΤ1+ για έναν ακόμα συναρπαστικό αγώνα υψηλών ταχυτήτων. Μην τον χάσετε!
Η αυριανή σχάρα εκκίνησης είναι:
Διαβάστε επίσης
GP Αυστραλίας: Ο Φερστάπεν στην pole!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας