ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με στοχευμένες εξαγορές και ταχεία οργανική ανάπτυξη ενισχύει το αποτύπωμά της στην αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός.
Αθόρυβα, αλλά όλο και πιο συχνά πλέον, χτίζει θέση σε αγορές που δεν έχει παρουσία ή που το αποτύπωμά της είναι ισχνό.
Από τις αρχές του χρόνου μέχρι σήμερα έχει προχωρήσει στο άνοιγμα επτά νέων καταστημάτων- ενώ χθες ανακοίνωσε την εξαγορά μιας μικρής αλυσίδας σούπερ μάρκετ με τέσσερα καταστήματα στη μεσσηνιακή Μάνη.
Με την εξαγορά της τοπικής αλυσίδας Katerinas Market η Κρητικός αποκτά πρόσβαση σε μια άκρως τουριστική περιοχή που δεν έχει καθόλου παρουσία. Σε λιγότερο από τρεις μήνες οι ταμπέλες της Κρητικός θα ανέβουν στα τέσσερα εταιρικά καταστήματα σε Καλαμάτα, Στούπα, Άγιο Νικόλαο και Κάμπο.
Δύο εξαγορές το 2022
Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ των αδελφών Κρητικού το 2022 προχώρησε σε δύο εξαγορές μπαίνοντας δυναμικά στη Βόρειο Ελλάδα και στην Κρήτη. Με την εξαγορά του ομίλου σούπερ μάρκετ Συνεργαζόμενοι Παντοπώλες Α.Ε. ενέταξε στο δυναμικό της τα 52 εταιρικά καταστήματα του ομίλου αλλά και τη διαχείριση των εμπορικών σημάτων Ελληνικά Μάρκετ, Πρόοδος Μάρκετ, Ήλιος Μάρκετ και Γρήγορα, μαζί με το ευρύτατο δίκτυο των 300 καταστημάτων τους.
Η εξαγορά του ομίλου Σούπερ Μάρκετ Μαθιουδάκης το περασμένο Φθινόπωρο την έβαλε σε μια άλλη πολύ δυνατή αγορά, αυτή της Κρήτης. Με 17 καταστήματα σε Χανιά, Ρέθυμνο και Ηράκλειο και τα οποία βρίσκονται ήδη σε διαδικασία ενσωμάτωσης η Κρητικός αυξάνει τζίρο και παρουσία σε κομβικές αγορές όπως αυτή της Κρήτης.
Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ με πωλήσεις μια ανάσα από το μισό δις. ευρώ το 2022 λειτουργεί περισσότερα από 400 καταστήματα, διαθέτει έξι κέντρα διανομής και απασχολεί περισσότερους από 3.000 εργαζομένους.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Το σαφάρι των 35 τρισ. – Γιατί οι επενδυτές δεν φοβούνται την Ελλάδα
- Πανικός στις Μαρίνες από τους ελέγχους σε θαλαμηγούς: Ανασφάλιστος ακόμη και ο πλοίαρχος σε πολυτελές σκάφος εφοπλιστή!
- Κερδισμένο το Airbnb στην Ελλάδα από την επιμήκυνση της σεζόν
- Novo Nordisk: Ο «βασιλιάς» στην αγορά της απώλειας βάρους χάνει το θρόνο του;