Τις πρώτες προπαρασκευαστικές συσκέψεις με τους στενούς του συνεργάτες στο Μέγαρο Μαξίμου είχε ο Πρωθυπουργός αμέσως μετά τη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου και την επισημοποίηση της 21ης Μαΐου ως την ημερομηνία διεξαγωγής των πρώτων εκλογών, προκειμένου να συζητηθούν ζητήματα που αφορούν τους εκλογικούς καταλόγους με τους υποψηφίους βουλευτές, το πρόγραμμα περιοδειών, αλλά και η επικοινωνιακή στρατηγική που θα υποστηρίξει την προεκλογική εκστρατεία της ΝΔ στο δρόμο προς την κάλπη.

Το βασικό σύνθημα

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του mononews, το πρώτο βασικό σύνθημα της προεκλογικής εκστρατείας θα περικλείεται σε τρεις λέξεις «κλειδιά»: Σταθερά, τολμηρά, μπροστά.

1

Λέξεις οι οποίες αποτυπώνουν την ανάγκη να υπάρξει συνέχεια στο τιμόνι της χώρας (σταθερά), αλλαγές στις παθογένειες του κράτους (τολμηρά) και διαφοροποίηση από τα άλλα κόμματα, που δεν έχουν, όπως εκτιμούν στην κυβέρνηση, πρόταση για το αύριο του τόπου (μπροστά).

Τα social media

Ξεχωριστή θέση στην προεκλογική καμπάνια του κυβερνώντος κόμματος θα διαδραματίσουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στην προσπάθεια να προσεγγιστούν κρίσιμα κοινά-στόχοι, όπως οι νέοι και οι γυναίκες.

Στην κατεύθυνση αυτή, μόνο τυχαίο δεν είναι το γεγονός ότι το πρώτο μήνυμα του Κυριάκου Μητσοτάκη, αμέσως μετά την ανακοίνωση των εκλογών, έγινε στο TikTok, με βίντεο στο οποίο εξηγεί τους λόγους για τους οποίους ζητά προσωπικά ισχυρή εντολή από τον ελληνικό λαό.

Βίντεο στο οποίο γίνεται ένας γρήγορος απολογισμός του κυβερνητικού έργου (με πρόταγμα την οικονομία, τη μείωση της ανεργίας και των φόρων, την προστασία των συνόρων και την ενίσχυση της εθνικής άμυνας, την ψηφιοποίηση του κράτους) αυτοκριτική για τα λάθη και τις αδυναμίες, καθώς και παράθεση των βασικών κεφαλαίων του προεκλογικού προγράμματος (αύξηση μισθών, στέγη για τους νέους, ενίσχυση του ΕΣΥ, σύγκρουση με το βαθύ κράτος και την αναξιοκρατία)

«Πιο γρήγορα, πιο τολμηρά, να πάμε την Ελλάδα πιο μπροστά και πιο ψηλά», είναι το σύνθημα που κλείνει το συγκεκριμένο βίντεο και αναμένεται ότι θα αποτελέσει ένα ακόμα βασικό σλόγκαν και καθ’ όλη τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου.

Στην ίδια κατεύθυνση, λίγο αργότερα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης «ανέβασε» στους προσωπικούς του λογαριασμούς στο facebook και στο twitter, αναλόγου περιεχομένου βίντεο με το λογότυπο της ΝΔ, κυρίαρχα πρόσωπα νέες και νέους, τον ίδιο τον Πρωθυπουργό ανάμεσα σε πολίτες, τις ίδιες θεματικές ενότητες και για πρώτη φορά, χρήση του σλόγκαν (Σταθερά, τολμηρά, μπροστά).

Ανάλογη θα είναι και η συνέχεια, με τα βίντεο και μέσα όπως το TikTok και το Instagram να διαδραματίζουν καταλυτικό ρόλο, απευθυνόμενα κυρίως σε νέους και άλλα «ειδικά κοινά».

Οι περιοδείες του Κυριάκου Μητσοτάκη

Ωστόσο, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, όντας το ισχυρό «χαρτί» και αυτής της προεκλογικής εκστρατείας της ΝΔ, θα επιχειρήσει να πείσει τους πολίτες για την ανάγκη να είναι αυτός και ο επόμενος Πρωθυπουργός-κυβερνήτης όπως λέει συχνά- που θα οδηγήσει τη χώρα «με σταθερό τιμόνι», και δια της απευθείας, αδιαμεσολάβητης επαφής μαζί τους.

Στο πλαίσιο αυτό, η φετινή προεκλογική εκστρατεία, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του mononews, θα χαρακτηρίζεται από συναντήσεις με πολίτες σε γειτονιές, κυρίως στην περιφέρεια -μιας και ένας από τους άξονες του προγράμματος της ΝΔ είναι η περιφερειακή ανάπτυξη- στη λογικής της υπηρέτησης της στρατηγικής «δίπλα στον πολίτη».

Η αρχή θα γίνει σήμερα από τη Γλυφάδα, στη συνέχεια, αύριο, ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα επισκεφθεί την Ανατολική Αττική και την Παρασκευή τον Έβρο, σε μια προσπάθεια να αναδείξει το έργο που συντελείται για την προστασία των συνόρων (επίσης βασικός άξονας του προεκλογικού προγράμματος) μέσω και της κατασκευής του φράκτη.

Ο Άκης Σκέρτσος και ο Παύλος Μαρινάκης

Εκπρόσωπος της ΝΔ στην προεκλογική περίοδο, σύμφωνα αποκλειστικές πληροφορίες του mononews, θα είναι ο σημερινός Υπουργός Επικρατείας κ. Άκης Σκέρτσος, ο οποίος κρίθηκε ότι μπορεί να διαδραματίσει τον δύσκολο αυτό ρόλο και να προσωποποιήσει το μήνυμα Μητσοτάκη προς την κοινωνία, καθώς πρόκειται για ένα καταξιωμένο στέλεχος που προέρχεται από τον ιδιωτικό τομέα, που «στρατεύτηκε» δίπλα στον Κυριάκο Μητσοτάκη, γνωρίζει όσο κανείς το παραχθέν κυβερνητικό έργο, έχει αποκτήσει εμπειρία και πολιτικό λόγο που μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτητικές ανάγκες των ΜΜΕ και…δεν είναι ΝΔ, όπως δημοσίως δηλώνει, ενισχύοντας έτσι το σύνθημα του Πρωθυπουργού «η ΝΔ είναι μια ευρύχωρη παράταξη».

Καταλυτικό ρόλο στην εκστρατεία θα διαδραματίσει και ο Γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ, Παύλος Μαρινάκης, ο οποίος εκτός από τον κορυφαίο θεσμικό ρόλο στο κόμμα, την κατάρτιση των ψηφοδελτίων και άλλες «ειδικές αποστολές», εσχάτως, στη δύσκολη αυτή συγκυρία, έχει σηκώσει, με αρκετή επιτυχία, όπως αναγνωρίζεται, το βάρος της εκπροσώπησης του κυβερνώντος κόμματος και στα ΜΜΕ.

Το σενάριο δίπλα στον κ. Σκέρτσο να βρίσκονται και πρόσωπα όπως η Σοφία Ζαχαράκη και ο Νίκος Χαρδαλιάς φαίνεται ότι απομακρύνεται, με την πρώτη να ανακοινώνει την υποψηφιότητά της στην Ανατολική Αττική. Αναφορικά με το όνομα της Άννας Μισέλ Ασημακοπούλου, γνώστες των όσων συζητούνται στις κλειστές συσκέψεις του Μαξίμου, λένε στο mononews ότι «δεν έχει συζητηθεί», ενισχύοντας την απόφαση πίσω από το πόντιουμ του εκπροσώπου να στέκεται μόνον ο Άκης Σκέρτσος.

Η ομάδα

Ξεχωριστή θέση στην υλοποίηση της υπό διαμόρφωση εκστρατείας έχουν πρόσωπα όπως ο δικηγόρος Σταύρος Παπασταύρου, ο οποίος με τις τεχνοκρατικές γνώσεις του και τη σημαντική εμπειρία στον ιδιωτικό τομέα, στα ελληνικά αλλά και τα ευρωπαϊκά δρώμενα, εισηγείται ήδη, στον Πρωθυπουργό για τη χάραξη της στρατηγικής.

Σύμφωνα με πληροφορίες, είναι ένας από αυτούς που «κρύβεται» πίσω από την έννοια της «μεταρρυθμιστικής σύγκρουσης» με τις παθογένειες του παρελθόντος, όχι ισοπεδώνοντας αλλά φωτίζοντας το τι μπορεί και πρέπει να γίνει, του «πως ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα απευθυνθεί στους σκεπτόμενους και σε αυτούς οι οποίοι θέλουν πραγματικά να αλλάξουν όλα αυτά που μας ματώνουν» .

Στον πυρήνα της επικοινωνιακής ομάδας βρίσκονται οι Ερικ Πάρκς, με αρμοδιότητα κυρίως στα social media και την ψηφιακή επικοινωνία, ο Θόδωρος Λιβάνιος, με αντικείμενο κυρίως τις κυλιόμενες μετρήσεις και την ανάλυση των ποιοτικών δεικτών, καθώς και οι Δημήτρης Τσιόδρας, Νίκος Ρωμανός, Κύρα Κάπη και Χρήστος Ζωγράφος. 

Οι εταιρείες

Την εκστρατεία θα «τρέξουν» οι κορυφαίες εταιρείας επικοινωνίας και διαφήμισης «V+O» (των Θωμά Βαρβιτσιώτη και Γιάννη Ολύμπιου) και «Frank &Frame» (των  Θανάση Παπαθανασίου και Γιώργου Τάνε), με την πρώτη να υποστηρίζει ευρύτερα τη στρατηγική και την επικοινωνία και τη δεύτερη να υλοποιεί κυρίως τα τηλεοπτικά spot.

Τα ψηφοδέλτια και το πρόγραμμα

Παράλληλα, επιταχύνεται η διαδικασία παρουσίασης των ψηφοδελτίων, τα οποία, χάρη στην εργώδη πολύμηνη προσπάθεια των Παύλου Μαρινάκη, Γιάννη Μπρατάκου και Θανάση Νέζη, έχουν ολοκληρωθεί και αναμένεται ότι θα παρουσιαστούν εντός της Μεγάλης Εβδομάδας, έχοντας λάβει και το τελικό «ΟΚ» του Προέδρου της ΝΔ, πιθανώς σε δύο εκδηλώσεις, με την μια να αφορά ξεχωριστά το Επικρατείας.

Ξεχωριστές εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν και για την παρουσίαση του προεκλογικού προγράμματος, μια κεντρική και πολλές θεματικές, προκειμένου να αναδειχθούν οι επιμέρους άξονες των 100 στόχων και των 1500 δράσεων για την επόμενη τετραετία, με έμφαση στην Παιδεία, την Υγεία, το κοινωνικό κράτος τη μείωση των ανισοτήτων, την περιφέρεια και τους νέους, και φυσικά την Οικονομία, τις επενδύσεις και τους μισθούς.

Διαβάστε επίσης

Εκλογές 2023 – Μητσοτάκης στο TikTok: Ζητώ ισχυρή εντολή για να σαρώσουμε τις παθογένειες του κράτους