ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στις 11 Ιανουαρίου, το βράδυ που Nova-Wind έγιναν «ένα», ο Νίκος Σταθόπουλος, πρόεδρος του ΔΣ της Nova και της BC Partners, είχε πει ότι η νέα εταιρεία είναι ικανή να αλλάξει τους κανόνες.
Αυτή η πεποίθηση είχε εκφραστεί με παρεμβάσεις σε διάφορους τομείς και κυρίως στη μείωση των τιμών. Είχε όμως εκφραστεί με παρεμβάσεις στη τεχνολογία, στην κινητή και σταθερή τηλεφωνία, στο γρήγορο ίντερνετ αλλά και στο περιεχόμενο.
Και όσον αφορά το περιεχόμενο, η Nova σύμφωνα με ανακοίνωσή της, ξεπέρασε ήδη στο πρώτο τρίμηνο του έτους, τους 400.000 συνδρομητές. Πληροφορίες της αγοράς που μίλησαν στο mononews αναφέρουν ότι «η Nova εκτός από την βαρύτητα που έχει δώσει στις συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας, έχει αλλάξει πολύ και το προφίλ του τηλεοπτικού της περιεχομένου. Ειδικά σε ότι αφορά το αθλητικό, μετά και την ανανέωση της Euroleague, μπορεί να ανεβάσει ακόμα περισσότερο τον αριθμό των συνδρομητών της».
Μάλιστα όπως επίσης αναφέρουν, πολύ σημαντική είναι και η στρατηγική των χαμηλών τιμών που έχει εφαρμόσει, η οποία διευρύνεται σε όλο το φάσμα των προϊόντων που προσφέρει. Η νέα στρατηγική της Nova, υπό τις οδηγίες του Νίκου Σταθόπουλου της BC Partners, η οποία έχει την United Group, έχει φέρει πακέτα σε ελκυστικές τιμές, δίνοντας έμφαση και στο περιεχόμενο. Όπως τονίζουν πηγές της αγοράς «η διαφορά δεν φαίνεται μόνο στη τιμή, αλλά και στο τι παίρνει ο πελάτης συγκριτικά με αυτό που πληρώνει. Παλιότερα μόνο το πακέτο της συνδρομητικής κόστιζε 61 ευρώ, ενώ τώρα σταθερή, ίντερνετ, κινητή και συνδρομητική είναι στα 66 ευρώ».
Δυναμική η συνέχεια
Πλέον, παρά την μεγάλη διαφορά που εξακολουθεί να έχει η Nova από την Cosmote στον αριθμό των συνδρομητών, πηγές αναφέρουν ότι πλέον η Nova απειλεί να κοντράρει την συνδρομητική του ΟΤΕ. Άλλωστε αυτός ήταν και ο στόχος του κ. Σταθόπουλου, να γίνει η νέα Nova πιο ανταγωνιστική και να πάρει μερίδιο από την αγορά.
«Σύμφωνα με τα τελευταία οικονομικά αποτελέσματα, ο ΟΤΕ έχασε πάνω από 1.000 συνδρομητές στο δ’ τρίμηνο. Κάτι που δεν είχε παρατηρηθεί στο παρελθόν, όπου συνεχώς κέρδιζε. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι ένα σημαντικό ποσοστό μεταπήδησε στην Nova, κάτι που αποτελεί μια μικρή νίκη για το συνδρομητικό κανάλι», αναφέρουν πηγές που μίλησαν στο mononews.
Το μέλλον για τη συνδρομητική της Nova εκτιμάται ότι θα είναι ακόμα πιο δυνατό, καθώς έχει καταφέρει να κλείσει περιεχόμενο για τα επόμενα τουλάχιστον 5 χρόνια. Τα δυνατά της χαρτιά αποτελούν η Euroleague -κορμός της Nova τα τελευταία χρόνια- αλλά και η Premier League, τα τηλεοπτικά δικαιώματα της οποία πήρε το περασμένο καλοκαίρι.
Στο πεδίο της κινητής τηλεφωνίας, σύμφωνα με πληροφορίες, οι αριθμοί των συμβολαίων ανεβαίνουν, καθώς η στρατηγική των χαμηλών τιμών σε συνδυασμό με τις γρήγορες ταχύτητες 5G, έχουν προσελκύσει πελάτες, και μένει να φανεί και στα νούμερα πως θα διαμορφωθεί το σκηνικό και σε αυτό τον τομέα.
Το πλάνο των 2 δις. ευρώ
H Nova, μετά τη συγχώνευση με την Wind, επιδιώκει να χτυπήσει τον ΟΤΕ και να πάρει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μερίδιο από την αγορά. H νέα εταιρεία, υπό την United Group και την BC Partners, θέλει να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας, έχοντας εξαγγείλει επενδυτικό σχέδιο 2 δισ. ευρώ έως το 2027 για ανάπτυξη οπτικής ίνας για το σπίτι (Fiber to the Home), αλλά και δικτύων 5G .
Στο πλαίσιο αυτό, στόχος της Νοva είναι να αναπτύξει υπερσύγχρονο δίκτυο οπτικών ινών 10 Giga, παρέχοντας κάλυψη με οπτική ίνα μέχρι το σπίτι (Fiber to the Home) στο 40% του ελληνικού πληθυσμού, καθώς και σε επιχειρήσεις, καλύπτοντας το 70% των Περιφερειών της χώρας. Με την επένδυση αυτή η Nova θα εγκαταστήσει υποδομές για το μέλλον, με την ανάπτυξη 22.000 χιλιομέτρων οπτικών ινών νέας γενιάς, που θα ανταποκρίνονται στις αυξανόμενες ανάγκες για υπερυψηλές ταχύτητες.
Διαβάστε επίσης:
ΟΤΕ-Nova-Vodafone: Σημαντικός ο ρόλος των τηλεπικοινωνιών – Είμαστε σε κομβικό σημείο