ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Για το σύστημα τηλεδιοίκησης και τα δημοσκοπικά ευρήματα μετά το δυστύχημα των Τεμπών μίλησε στο ΣΚΑΪ ο επικεφαλής της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ, Μιχάλης Κατρίνης.
Σε σχέση με τα πρόσφατα δημοσκοπικά ευρήματα, όπως διαμορφώνονται μετά το δυστύχημα των Τεμπών ο Μιχάλης Κατρίνης δήλωσε:
«Το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών λειτούργησε ως καταλύτης, τόσο στην αντίληψη του κόσμου σχετικά με το πολιτικό σκηνικό, όσο και στο πολιτικό σκηνικό αυτό κάθε αυτό που διαμορφώνεται, πλέον, ως «πριν και μετά τα Τέμπη».
Παρακολουθούμε τις δημοσκοπήσεις με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, ωστόσο θα πρέπει να περιμένουμε να ωριμάσει η κατάσταση, με τη διάθεση και τη στάση του κόσμου απέναντι στα γεγονότα να εξαρτάται και από την ταχύτητα απονομής της δικαιοσύνης για την τραγωδία των Τεμπών.
Η στρατηγική της κυβέρνησης είναι σαφής: αρχικά, προσπάθησε να αποδώσει τα Τέμπη αποκλειστικά και μόνο στο ανθρώπινο λάθος, ενώ σε δεύτερο χρόνο βλέπουμε ότι προσπαθεί να χαθούν οι ευθύνες στο παρελθόν, να γίνουν ένα με αυτό που προηγήθηκε, προκειμένου να αποποιηθεί μεγάλο μέρος της δικής της ευθύνης. Αυτή η προσπάθεια της κυβέρνησης για διάχυση ευθυνών πέφτει στο κενό».
«Ευθύνες που ανήκουν κυρίαρχα στη σημερινή κυβέρνηση και το επιτελικό κράτος που αδιαφόρησε και αδράνησε για 4 ολόκληρα χρόνια για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων.
Σήμερα, υπό το βάρος των δραματικών γεγονότων, σπεύδει να καλύψει ό,τι μπορεί να καλύψει και να αποκρύψει τις ευθύνες του επικεφαλής της, του πρωθυπουργού της χώρας. Και είναι πολιτικά απαράδεκτη η προσπάθεια του κ. Μητσοτάκη να αφαιρέσει τις ευθύνες για την τραγωδία των Τεμπών με τη χρήση της φράσης ‘’θυσία των παιδιών’’», πρόσθεσε.
Ερωτηθείς για την ύπαρξη συστήματος τηλεδιοίκησης ή όχι, ο επικεφαλής της Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ τόνισε:
«Αυτή τη στιγμή, παρακολουθούμε την απέλπιδα προσπάθεια της κυβέρνησης να πείσει μετά από 20 ημέρες τους πολίτες, ότι τελικά υπήρχε και λειτουργούσε σύστημα τηλεδιοίκησης στον τόπο της τραγωδίας και ότι όλα οφείλονται σε ανθρώπινο λάθος.
Μια κυβέρνηση που αγνόησε επιδεικτικά το 2021 το πόρισμα της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας , το οποίο καταλόγιζε συγκεκριμένες ευθύνες-και ποινικές-για την καθυστέρηση στην ολοκλήρωση και λειτουργία της τηλεδιοίκησης. Το επιτελικό κράτος τι έκανε, άραγε, για αυτό;»
«Παράλληλα, οι πολίτες εμβρόντητοι παρακολουθούν ένα πρωτοφανές «γαϊτανάκι» ευθυνών και κατηγοριών μεταξύ της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων και του ΟΣΕ, ενδεικτικό της διαλυτικής κατάστασης σε έναν τομέα της καθημερινότητας», τόνισε ο κ. Κατρίνης.
Και συνέχισε: «Οι Έλληνες πολίτες, ωστόσο, αναρωτιούνται:
Οκτώ ολόκληρα χρόνια-από το 2015 ως το 2023, με 2 πλήρεις κυβερνητικές θητείες ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ-πως να πιστέψει κανείς ότι δεν μπορούσε να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί το σύστημα τηλεδιοίκησης των σιδηροδρόμων;
Μόνο ένα έργο έχει καθυστερήσει περισσότερο, αυτό της κατασκευής του αυτοκινητόδρομου “Πάτρα –Πύργος”…»
Διαβάστε επίσης:
Σκέρτσος: Η επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου θα γίνει με την μέγιστη δυνατή ασφάλεια
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike