ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Η αποστροφή «θα είμαι πάντα παρών στο δημόσιο διάλογο», την οποία διόλου τυχαία, σύμφωνα με πληροφορίες, χρησιμοποίησε ο παραιτηθείς Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Αχιλλέως Καραμανλής, συγκέντρωσε το ενδιαφέρον έμπειρων κοινοβουλευτικών και ερμηνεύεται ως προάγγελος των επόμενων κινήσεων του Σερραίου πολιτικού αναφορικά με την υποψηφιότητά του στις προσέχεις εκλογές.
Όλα δείχνουν ότι ο κ. Καραμανλής, αν και ο ίδιος δεν έχει λάβει τις οριστικές του αποφάσεις, θα είναι και πάλι υποψήφιος στην εκλογική περιφέρεια με τους ιστορικούς συμβολισμούς, πολλώ μάλλον που πριν από λίγες ημέρες είχε προηγηθεί η ανακοίνωση του πρώην Πρωθυπουργού και Προέδρου της ΝΔ Κώστα Καραμανλή, με την οποία έβαλε τέλος στη δική του κοινοβουλευτική του παρουσία.
Συνεργάτες του παραιτηθέντος Υπουργού αναδεικνύουν το γεγονός ότι ο κ. Καραμανλής, και χθες, ενώπιον των μελών της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας, στο ξεκίνημα της ομιλίας του μάλιστα, επανέλαβε: «Παραιτήθηκα γιατί στον τομέα της πολιτικής μου εποπτείας συνέβη μια ανείπωτη τραγωδία. Γιατί έχω μάθει να είμαι πιστός στο καθήκον, να αναλαμβάνω την ευθύνη που μου αναλογεί, και να σέβομαι τον ανθρώπινο πόνο. Ούτε είχα, ούτε έχω οποιαδήποτε εξάρτηση από κυβερνητικά αξιώματα. Παραιτήθηκα ενάντια στην πεπατημένη της πολιτικής πρακτικής σε τέτοιες περιστάσεις: να θέσω σε διαθεσιμότητα ή να ζητήσω τις παραιτήσεις των υφισταμένων μου. Δεν το έπραξα. Ανέλαβα εγώ την πολιτική ευθύνη. Και αυτό το έκανα από εκεί, από τον τόπο της τραγωδίας.»
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, σύμφωνος με την εκ νέου υποψηφιότητα του τέως Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών είναι και ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, με τον οποίο ο κ. Καραμανλής είναι σε ανοιχτή γραμμή.
Τι λέει η Κυβέρνηση και τη η αξιωματική αντιπολίτευση
Την ίδια ώρα, η κυβέρνηση επιμένει ότι τα ντοκουμέντα και τα λοιπά στοιχεία που δόθηκαν κατά τη διάρκεια της πολύωρης συνεδρίασης της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, δίνουν σαφείς και ολοκληρωμένες απαντήσεις στο τι συνέβη το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου, αλλά και στο τι είχε προηγηθεί, με επίκεντρο την υλοποίηση της περίφημης σύμβασης 717.
Ορμώμενοι από τις δηλώσεις του αρμόδιου Υπουργού επί διακυβέρνησης ΝΔ -ΑΝΕΛ κ. Χρήστου Σπίρτζη, στη ΝΔ, μεταξύ άλλων, διερωτώνται γιατί ενώ το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης χαρακτήρισε πολύ κακή τη σύμβαση 717, δεν εξήγησε γιατί ήταν ο ίδιος που έδωσε 6 παρατάσεις, ενώ «δεν είχε καμία πειστική απάντηση στο κρίσιμο ερώτημα γιατί δεν έλαβε υπόψη τις παρατηρήσεις των ελεγκτών αν και είχε το πόρισμα της ΕΔΕΛ από το 2018, και τέλος, παραδέχθηκε ότι η συμπληρωματική σύμβαση υπεγράφη τον Μάιο του 2021».
Αν και στην κοινοβουλευτική πλειοψηφία εξακολουθούν να επιμένουν ότι η Δικαιοσύνη είναι αυτή που θα διαλευκάνει πλήρως την υπόθεση, δηλώνουν ότι με τα στοιχεία και τα ντοκουμέντα που κατατέθηκαν χθες, αλλά και αυτά που θα δημοσιοποιηθούν το επόμενο διάστημα, καταρρίπτονται τα «ψευδή της αξιωματικής αντιπολίτευσης», την οποία κατηγορούν μάλιστα, για «επικοινωνιακά σόου», όπως φάνηκε και από τη χθεσινή επίσκεψη – αυτοψία του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ στο κέντρο τηλεδιοίκησης Λάρισας
Στη ΝΔ εξακολουθούν να υπερτονίζουν το επιχείρημα ότι η τοπική τηλεδιοίκηση στο σταθμαρχείο της Λάρισας λειτουργούσε κανονικά το μοιραίο βράδυ της τραγωδίας στα Τέμπη. Επιμένουν πως αν ο σταθμάρχης το είχε χρησιμοποιήσει κανονικά, η τραγωδία θα είχε αποφευχθεί. Σημειώνουν επίσης, με νόημα, ότι όλοι οι συνάδελφοι του συλληφθέντος σταθμάρχη είχαν χρησιμοποιήσει την αυτόματη χάραξη πριν το δυστύχημα. Και πως έγιναν σχετικά τεστ και μετά τη σύγκρουση, τα οποία επίσης απέδειξαν ότι το σύστημα λειτουργούσε.
Στην κυβέρνηση υπογραμμίζουν και το γεγονός ότι οι προσλήψεις επί ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ ήταν μόλις 24 (πέντε σταθμάρχες κάτ΄ έτος) σε αντίθεση με τις πολλαπλάσιες προσλήψεις που πραγματοποιήθηκαν μετά το 2019.
Στην αξιωματική αντιπολίτευση επιμένουν να κάνουν λόγο για προσπάθεια συγκάλυψης εκ μέρους της Κυβέρνησης, για διάχυση των ευθυνών, απόπειρες και μεθοδεύσεις να μετατεθούν οι πολιτικές ευθύνες στο ανθρώπινο λάθος, αλλά και για αποκαλυπτήρια της κυβερνητικής απραξίας κατά τη συνεδρίαση της Επιτροπής, αναφορικά με την υλοποίηση των συμβάσεων και κυρίως το έργο της τηλεδιοίκησης.
Υπογραμμίζουν δε, το γεγονός ότι η κοινοβουλευτική πλειοψηφία, ενώ αρχικώς χρησιμοποιούσε τον όρο τηλεδιοίκηση, εκ των υστέρων αναγκάζεται να χρησιμοποιήσει τον όρο τοπική τηλεδιοίκηση.
Ο τοπικός πίνακας εισόδου και εξόδου συρμών στο σταθμό της Λάρισας δεν είναι τηλεδιοίκηση, λένε χαρακτηριστικά, αναγνωρίζοντας ωστόσο, ότι πρόκειται για μία πρόσθετη δικλείδα ασφαλείας για περιορισμένο αριθμό χιλιομέτρων.
Δεν αποκλείεται σήμερα ο κ. Τσίπρας να παρέμβει και στην Ολομέλεια της Βουλής.
Διαβάστε επίσης
Καραμανλής: Παραλάβαμε το 18% της σύμβασης 717 και το προχωρήσαμε στο 70%
Κώστας Αχ. Καραμανλής: Εφ΄ όλης της ύλης απαντήσεις για τα Τέμπη, στη Βουλή
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας