ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Παραμένουμε επιφυλακτικοί και προσεκτικοί σε λογικό επίπεδο, τηρουμένων των συνθηκών που επικρατούν στο μακροοικονομικό περιβάλλον και τις πληθωριστικές πιέσεις και πώς αυτές επηρεάζουν το εισόδημα και την ψυχολογία των πελατών μας», ανέφερε πάντως ο Γιαν Κάρας.
Όπως ανέφερε στο θετικό πρόσημο της τρέχουσας χρήσης αναμένεται να συμβάλλει τόσο το online κομμάτι όσο και το δίκτυο των πρακτορείων.
«Αναμένουμε ότι το retail δίκτυο θα καταγράψει ελαφριά ανάπτυξη και στόχος μας είναι να κρατήσουμε ψηλά το ενδιαφέρον των πελατών μας, προσφέροντας αναβαθμισμένες εμπειρίες για ψυχαγωγία και κοινωνικοποίηση και αναζητώντας νέες ευκαιρίες. Σε κάθε περίπτωση εκτιμώ ότι η ανάπτυξη για τα πρακτορεία θα κινηθεί σε χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό. Από την άλλη, ο βασικός μοχλός για την ανάπτυξή μας αποτελεί το online κομμάτι της δραστηριότητάς μας, όπου αναμένουμε σημαντική ώθηση τόσο από το αθλητικό στοίχημα και τα παιχνίδια καζίνο όσο και από καινούργια λανσαρίσματα που σχεδιάζουμε».
Έτσι, σύμφωνα με τη διοίκηση του ΟΠΑΠ, το guidance για το EBITDA του 2023 εκτιμάται στα 740 με 760 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας μια άνοδος έως και 3% περίπου σε σχέση με το EBITDA του 2022 (736 εκατ. ευρώ). Το συγκεκριμένο εύρος ξεπερνά τις εκτιμήσεις της διοίκησης αλλά και τις προσδοκίες των αναλυτών.
Ισχυρές επιδόσεις το 2022
Ο κ. Κάρας αναφέρθηκε στις νέες κινήσεις που προχωρά η εταιρεία και ιδιαίτερα στις νέες ενισχυμένες αποδόσεις του Πάμε Στοίχημα στα πρακτορεία, που είναι ανταγωνιστικές με αυτές της online αγοράς, αναβαθμίζοντας το στοιχηματικό προϊόν και τις συνολικές επιδόσεις του ΟΠΑΠ στον τομέα.
Αναφέρθηκε επίσης στην επιτυχία της εφαρμογή OPAP Store App, σε συνδυασμό με το αποτελεσματικό πρόγραμμα loyalty της εταιρείας. Ήδη, η βάση εγγεγραμμένων πελατών αγγίζει τους 650.000.
Ο κ. Κάρας αναφέρθηκε και στην ανανέωση του PowerSpin, που έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον των πελατών, ενώ σημαντικά αποτελέσματα έχουν αποφέρει οι πρωτοβουλίες ενίσχυσης του προϊοντικού χαρτοφυλακίου της Ελληνικά Λαχεία Α.Ε., όπως οι καινοτόμες προτάσεις ΣΚΡΑΤΣ για τη χριστουγεννιάτικη περίοδο και το ανανεωμένο Λαϊκό Λαχείο.
Σχετικά με τα VLTs, η διοίκηση του ΟΠΑΠ ανέφερε την εξαιρετική επίδοση ρεκόρ σε όρους GGR στο δ’ τρίμηνο του 2022, αλλά και στη συνέχεια του προγράμματος αντικατάστασης παιγνιομηχανημάτων και την εισαγωγή παιχνιδιών που αναβαθμίζουν την εμπειρία του πελάτη.
Παράλληλα αναφέρθηκε στις επιδόσεις του online στοιχήματος κατά την περίοδο του Μουντιάλ του Κατάρ, τις πρωτοβουλίες βελτίωσης των προϊόντων και την υλοποίηση ενός δυναμικού εμπορικού πλάνου, με την βάση ενεργών πελατών να ανέρχεται σε ιστορικά υψηλά.
Πρόοδος καταγράφηκε και στα παιχνίδια καζίνο, που εμφανίζουν αυξημένη παικτική δραστηριότητα και έχουν προσελκύσει νέα κοινά, όπως γυναίκες και νεαρές ηλικιακές ομάδες. Ακόμη, το νέο website του ΤΖΟΚΕΡ αναβάθμισε την εμπειρία των πελατών, με εύκολους και γρήγορους τρόπους παιχνιδιού, οδηγώντας σε αύξηση επιδόσεων και ενεργών πελατών.
Ο κ. Κάρας παρουσίασε επίσης τις προτεραιότητες της στρατηγικής Fast Forward για το 2023.
Συγκεκριμένα, ο ΟΠΑΠ συνεχίζει να εστιάζει στην προσιτή διασκέδαση του πελάτη, ανταποκρινόμενος στις ανάγκες και τις προσδοκίες του. Όσον αφορά στο Brand, ο ΟΠΑΠ θα ενισχύσει το αποτύπωμά του στην ψηφιακή διασκέδαση, καθώς και τη σύνδεση και τη συνάφειά του με τους πελάτες.
Στην κατεύθυνση της περαιτέρω ανάπτυξης του online τομέα, θα συμβάλλουν η ανανεωμένη online στοιχηματική πλατφόρμα του ΟΠΑΠ, που ξεκίνησε πρόσφατα τη λειτουργία της, και η επέκταση της online παρουσίας της εταιρείας, μέσω της iLottery πρότασής της που θα είναι διαθέσιμη σύντομα μέσα στο 2023. Έτσι, ο ΟΠΑΠ θα προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία online gaming.
Στο Retail, προτεραιότητα δίνεται στην καθιέρωση των καταστημάτων ΟΠΑΠ και PLAY ως τοπικών προορισμών προσιτής διασκέδασης, αξιοποιώντας τα κορυφαία παιχνίδια, το ολοκληρωμένο ψηφιακό customer journey και τα προγράμματα επιβράβευσης της εταιρείας, καθώς και ζωντανά event, με έντονο το στοιχείο της κοινωνικοποίησης και της διασκέδασης.
Η Τεχνολογία και οι Άνθρωποι αποτελούν καταλύτες για την επιτυχία της εταιρείας. Στον τομέα της Τεχνολογίας, ο ΟΠΑΠ εστιάζει στην εσωτερική ανάπτυξη των σημείων αλληλεπίδρασης με τους πελάτες και σε λύσεις που αυξάνουν την αποδοτικότητά του. Όσον αφορά στους Ανθρώπους, θα συνεχιστεί η εξέλιξη της εταιρικής κουλτούρας και του σύγχρονου εργασιακού περιβάλλοντός του, που καθιερώνουν τον ΟΠΑΠ ως εργοδότη επιλογής στην ελληνική αγορά.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΖΙΜ: Κερδοφορία 1,13 δισ. δολάρια για το γ’ τρίμηνο – Ναυπηγεί 46 πλοία κοντέινερ
- Σούπερ μάρκετ: Τι μένει στα ταμεία τους από τον τζίρο των 12,3 δις
- Ο Γιώργος και Μάριος Γιαλόζογλου πούλησαν πλοίο με κέρδος 7,6 εκατ. δολάρια – Αγόρασαν και δεύτερο ακτοπλοϊκό
- ΕΛΓΑ: Σήμερα πληρώνονται οι ενστάσεις των 4 τελευταίων ετών – Αφορούν 2.400 δικαιούχους