ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Στη δημοσιότητα έδωσε η κυβέρνηση τα έγγραφα που κατέθεσε την Τετάττη στη Βουλή ο υπουργός Επικρατείας Γιώργος Γεραπετρίτης.
Τα έγγραφα αφορούν τους χρόνους παράδοσης και την θέση σε λειτουργία των έργων σηματοδότησης των τρένων με τη σύμβαση 717 του 2014.
Η κίνηση αυτή έρχεται ως απάντηση στα όσα υποστηρίζουν στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ για το ποσοστό ολοκλήρωσης των έργων των επί των ημερών της κυβέρνησης του Αλέξη Τσίπρα. Ο ίδιος ο αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ, μάλιστα, σε πρόσφατη συνέντευξή του είχε υποστηρίξει πως επί ημερών του είχε «παραδοθεί» το 72% του έργου.
Ωστόσο, όπως προκύπτει από το έγγραφο, κατά την περίοδο διακυβέρνησης από τον ΣΥΡΙΖΑ, το έργο της σηματοδότησης είχε παραδοθεί στον ΟΣΕ για εκμετάλλευση μόνον το τμήμα Σιδηροδρομικό Κέντρο Αθηνών (ΣΚΑ) – Οινόη (το 2016) , ενώ είχε αποδοθεί στον ΟΣΕ χωρίς να τεθεί σε λειτουργία το κομμάτι Πλατύ – ΤΧ5 (στη Θεσσαλονίκη). Το τελευταίο κομμάτι τέθηκε σε λειτουργία τον Σεπτέμβριο του 2020.
Στον πίνακα που κατέθεσε ο κ. Γεραπετρίτης αναφέρεται ότι το ποσοστό ολοκλήρωσης του έργου της σηματοδότησης έχει φτάσει στο 69,23% στο τέλος του 2022, ενώ ήταν στο 32,69% το 2016. Το έργο της τηλεδιοίκησης (10005) έφτασε στο 38,9% στο τέλος του 2022, ενώ δεν είχε ξεκινήσει καν επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ.
Παράλληλα, ο κ. Γεραπετρίτης, για να απαντήσει στον ισχυρισμό των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ που υποστηρίζουν ότι δεν λειτουργούσε το τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης στη Λάρισα, κατέθεσε και το έγγραφο της παραλαβής από τον ΟΣΕ προς χρήση του τμήματος ΕΘΑ Ορφανών – Λάρισα, το Νοέμβριο του 2022.
Διαβάστε επίσης
Υπ. Υποδομών: Τα προηγούμενα δρομολόγια έδειξαν πως λειτουργούσε κανονικά η τηλεδιοίκηση στη Λάρισα
Θλίψη στο τελευταίο αντίο στον 29χρονο μηχανοδηγό που σκοτώθηκε στα Τέμπη