Η Yang Ming Marine Transport Corporation επέτυχε νέο ρεκόρ καταγράφοντας ενοποιημένα έσοδα 12,61 δισεκατομμυρίων δολαρίων και κέρδη μετά από φόρους 6,06 δισεκατομμύρια δολάρια, κατά την προηγούμενο χρονιά 2022.

«Δεδομένων των αβεβαιοτήτων στον ναυτιλιακό κλάδο και της δέσμευσης της εταιρείας για βιώσιμες λειτουργίες, το Διοικητικό Συμβούλιο ενέκρινε μέρισμα στα 0,6 δολάρια ανά μετοχή».

1

Από την Yang Ming διευκρινίστηκε ότι είχε καλές επιδόσεις το 2022, λόγω της ισχυρής ζήτησης και των υψηλών ναύλων στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων. «Ωστόσο, από το τέταρτο τρίμηνο του ίδιου έτους, η αγοραστική δύναμη έχει μειωθεί λόγω του πληθωρισμού και των υψηλών επιπέδων αποθεμάτων».

Σύμφωνα με τις τελευταίες προβλέψεις της Alphaliner, η αγορά θαλάσσιων μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων αναμένεται να είναι σε πλεόνασμα το 2023, με αύξηση 8,2% σε χωρητικότητα και 1,4% σε διακίνηση.

Ωστόσο, το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) αύξησε την πρόβλεψή του για την παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη για το 2023 στο 2,9% τον Ιανουάριο, υψηλότερα από τις προβλέψεις του Οκτωβρίου πέρυσι. Αυτό δείχνει πιθανή βελτίωση της οικονομικής δραστηριότητας.

Η εταιρεία εξήγησε ότι «το γεγονός ότι η Κίνα έχει άρει τους περιορισμούς και σταδιακά μείωσε τα αποθέματα, θα μπορούσε να τονώσει τη γενική οικονομική δραστηριότητα. Οι παράγοντες αυτοί είναι πιθανό να δημιουργήσουν ένα σχετικά θετικό περιβάλλον για τον κλάδο της ναυτιλίας το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Επιπλέον, χάρη στον δείκτη έντασης άνθρακα (CII) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO) που τέθηκε σε ισχύ φέτος, οι πλοιοκτήτες μπορούν να εφαρμόσουν αργή ναυσιπλοΐα , να επιταχύνουν τον εκσυγχρονισμό των πλοίων και να αποσύρουν παλαιότερα πλοία για μείωση των εκπομπών άνθρακα, συμβάλλοντας έτσι στην εξισορρόπηση προσφοράς και ζήτησης ».

Η Yang Ming επισήμανε ότι παρά τους παραπάνω παράγοντες, «ο κλάδος της ναυτιλίας εμπορευματοκιβωτίων εξακολουθεί να αντιμετωπίζει αβεβαιότητες λόγω των συνεχιζόμενων παγκόσμιων πληθωριστικών πιέσεων και των γεωπολιτικών κινδύνων. Αυτό θα μπορούσε επίσης να βοηθήσει στην εξισορρόπηση της προσφοράς και της ζήτησης».

Διαβάστε επίσης:

Γεράσιμος Στρίντζης: Ο «φωτισμένος» εφοπλιστής της ακτοπλοΐας που έγινε ξενοδόχος και όλοι θαυμάζουν την πινακοθήκη του

Lomar Shipping (Οικογένεια Λογοθέτη): Πούλησε πλοίο με 10 εκατ. δολάρια