ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όπως ανέφερε το ertnews, μέσω της αγωγής της, η Hellenic Train κατηγορεί τον ΟΣΕ ότι έχει παραβιάσει την υποχρέωσή του για την ορθή συντήρηση της σιδηροδρομικής υποδομής. Υποστηρίζει, ότι ο ΟΣΕ “παρά τις οχλήσεις” δεν έχει προχωρήσει σε αποκατάσταση των προβλημάτων με αποτέλεσμα η εταιρεία να χρεώνεται “για εργασίες συμπληρωματικής συντήρησης από τις 14 Σεπτεμβρίου του 2017. Ποσά τα οποία οφείλονται αποκλειστικά στην κακή κατάσταση της υποδομής και τη μη άρση των σχετικών προβλημάτων”. Η Hellenic train αναφέρεται συγκεκριμένα σε εργασίες που έκανε από 14 Σεπτεμβρίου του 2017 έως 28 Φεβρουάριου του 2019 με το κόστος αυτών να ανέρχεται στο συνολικό ποσό του 1.149.000€.
“Η ανωτέρω περιγραφή της κατάστασης του δικτύου ανάγεται σε χρονικό διάστημα πριν τις 14 Σεπτεμβρίου 2017 και σε παραλείψεις που θα μπορούσαν να έχουν διευθετηθεί από την απονομή των σχετικών αρμοδιοτήτων στον ΟΣΕ ο οποίος ωστόσο επέλεξε να επιδείξει πλήρη αδιαφορία σχετικά με τα ζητήματα αυτά”, υποστηρίζει και προσθέτει:
“Οι ανωτέρω ελλείψεις και παραλείψεις εκ μέρους του ΟΣΕ και η εντεύθεν παραβίαση της υποχρέωσης του για συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου είχε ως αποτέλεσμα την ανάγκη αντιμετώπισης των τεράστιων προβλημάτων λειτουργίας του τροχαίου υλικού που χρησιμοποιεί η Hellenic Train μέσω εργασιών που μπορούσαν να το καταστήσουν τουλάχιστον ασφαλές και δυνάμενο να εκτελέσει δρομολόγια”.
Διαβάστε επίσης:
Με μοναδικό θέμα τα Τέμπη το υπουργικό συμβούλιο της Πέμπτης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ