ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στο μικροσκόπιο της φορολογικής Αρχής έχουν μπει επιχειρήσεις «φαντάσματα» που δραστηριοποιούνται μέσα από πλατφόρμες όπως το Facebook και το Instagram.
Η διαπίστωση ότι δεν πρόκειται για μεμονωμένα κρούσματα, ώθησε τη φορολογική Αρχή να στήσει ειδικό ελεγκτικό τμήμα για την αποκάλυψή τους. Σύμφωνα με τους φοροτεχνικούς πρόκειται για εταιρείες φαντάσματα που δεν πληρώνουν φόρους με αποτέλεσμα να έχουν δελεαστικές τιμές.
Πολλές φορές τέτοιες περιπτώσεις αποκαλύπτονται από καταγγελίες και μετά αρχίζει η ψηφιακή παρακολούθηση και ξετυλίγεται το κουβάρι. Τα ψηφιακά εργαλεία γίνονται σύμμαχος της ΑΑΔΕ και με άλλους τρόπους. Η φορολογική αρχή αξιοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και για την αποκάλυψη κρουσμάτων πολυτελούς διαβίωσης που δεν δικαιολογούνται από το εισόδημα των φορολογούμενων.
Τα κρούσματα φοροδιαφυγής μέσα από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης άρχισαν να «φυτρώνουν σαν μανιτάρια» ιδιαίτερα μέσα στην πανδημία.
Διαβάστε επίσης
Αύξηση επιτοκίων της FED κατά 50 μ.β. τον Μάρτιο βλέπουν οι traders
ΣΒΕ: Κλειδί η Διαιτησία για επίλυση φορολογικών διαφορών